Employer branding po polsku
- Kategoria:
- poradniki
- Tytuł oryginału:
- Employer branding po polsku
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Data wydania:
- 2020-09-15
- Data 1. wyd. pol.:
- 2020-09-15
- Liczba stron:
- 232
- Czas czytania
- 3 godz. 52 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788328359314
- Tagi:
- HR Biznes Employer Branding
To coś, co przyciąga do firmy najlepszych ludzi.
Employer branding - kolejne modne angielskobrzmiące określenie wymyślone przez dział HR po to, by wyciągnąć od zarządu pieniądze na następne niewiele wnoszące szkolenie? Absolutnie nie! Właściwie przeprowadzone działania z zakresu employer brandingu wcale nie muszą być drogie. Ba, przykład wielu rodzimych firm pokazuje wręcz, że koszty mogą być równe zeru, a i tak przedsiębiorstwo staje się pracodawcą z wyboru. Albo inaczej - pracodawcą pierwszego wyboru. Firmą, w której ludzie chcą pracować.
Dostrzegasz korzyści takiego stanu rzeczy, prawda? Szczególnie dziś, gdy - mówiąc językiem biznesu - spory popyt na pracownika nie spotyka się z odpowiednią podażą, a na rynku pracy wygrywają te firmy, które oferują ludziom TO COŚ. Coś więcej niż pensję, owocowe poniedziałki, pizzę w czwartek, strefę relaksu i pakiet MultiSport. Coś, dla czego warto wstawać z łóżka w poniedziałkowy poranek. Coś, dla czego można od czasu do czasu zostać w biurze godzinę dłużej. Coś, co sprawia, że chce się działać dla szefa, zespołu, klientów i samego siebie.
Chcesz się wiedzieć, czym jest to coś? Chcesz z tego korzystać we własnej firmie? Zacznij zatem czytać - i dowiedz się, jak robić skuteczny employer branding po polsku.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 17
- 16
- 3
- 3
- 1
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Dzięki książce możemy od A do Z poznać nie tylko definicję Employer Brandingu, ale również co składa się na EB, w tym jak dbać o postrzeganie marki pracodawcy na zewnątrz.
Dzięki książce możemy od A do Z poznać nie tylko definicję Employer Brandingu, ale również co składa się na EB, w tym jak dbać o postrzeganie marki pracodawcy na zewnątrz.
Pokaż mimo toŚwietny zbiór podstawowych i najważniejszych infomacji dot. EB. Sprawdza się nie tylko w przypadku studenta, w ramach powtórki przed egzaminem, ale trafi również do zupełnego laika. Dobrze napisana książka, bez pseudonaukowego bełkotu. Szkoda tylko, że powstala przed covidem, bo brakuje mi komentarza, jak wygląda temat w nowym, postcovidowym świecie.
Świetny zbiór podstawowych i najważniejszych infomacji dot. EB. Sprawdza się nie tylko w przypadku studenta, w ramach powtórki przed egzaminem, ale trafi również do zupełnego laika. Dobrze napisana książka, bez pseudonaukowego bełkotu. Szkoda tylko, że powstala przed covidem, bo brakuje mi komentarza, jak wygląda temat w nowym, postcovidowym świecie.
Pokaż mimo toTotalna porażka odzwierciedlająca poziom wydawnictwa. Grafomaństwo i psuedonaukowość. Rozciąganie jednej myśli na 100 znaków. Książka nie wnosi nic nowego i przekraczajacego wiedzę popularną. Autorka w wielu momentach wyklucza swoje słowa. Całość opatrzona print screenami różnych portali internetowych, często już nieaktualnych 07.21. Pozycja jak większość polskojęzycznych z tego obszaru nie zasługuje na jakąkolwiek uwagę od osób, które zdążyły przeczytać choćby definicję: EB w Wikipedii. Zero informacji nt. „trudne i nieprzyjemne” jak np. realna mierzalność, faktoryzacja itd., często powiązane z marketingiem. Nie polecam. Na uwagę zasługują ostatnie strony z bibliografią. Znajdują się tam ciekawe pozycje.
Totalna porażka odzwierciedlająca poziom wydawnictwa. Grafomaństwo i psuedonaukowość. Rozciąganie jednej myśli na 100 znaków. Książka nie wnosi nic nowego i przekraczajacego wiedzę popularną. Autorka w wielu momentach wyklucza swoje słowa. Całość opatrzona print screenami różnych portali internetowych, często już nieaktualnych 07.21. Pozycja jak większość polskojęzycznych z...
więcej Pokaż mimo toTotalny must have każdego kto interesuje się EB. Czyta się bardzo lekko, bardzo fajnie uporządkowana książka. Mnóstwo tematów poruszonych. Myślę, że to świetny przegląd różnych tematów. Dowiedziałam się trochę o nowych zagadnieniach i o kierunku, w którym szukać odpowiedzi na pytania, który się w międzyczasie pojawiły. Polecam
Totalny must have każdego kto interesuje się EB. Czyta się bardzo lekko, bardzo fajnie uporządkowana książka. Mnóstwo tematów poruszonych. Myślę, że to świetny przegląd różnych tematów. Dowiedziałam się trochę o nowych zagadnieniach i o kierunku, w którym szukać odpowiedzi na pytania, który się w międzyczasie pojawiły. Polecam
Pokaż mimo toPozycja z tych systematyzujących wiedzę. Jako praktyk obszaru, o którym jest mowa w tytule twierdzę, że książka jest napisana poprawnie. Wstęp - teoria znana nam ze studiów, rozwinięcie - praktyczne ujęcie obszaru i zakończenie. Fajnie, że pojawiła się kolejna pozycja na rynku, która nieco rozwija tajemniczą frazę "employer branding".
Polecam szczególnie osobom, które nie mają pojęcia o co w tym "EB" chodzi i studentom piszącym prace magisterskie - sporo przypisów :)
Pozycja z tych systematyzujących wiedzę. Jako praktyk obszaru, o którym jest mowa w tytule twierdzę, że książka jest napisana poprawnie. Wstęp - teoria znana nam ze studiów, rozwinięcie - praktyczne ujęcie obszaru i zakończenie. Fajnie, że pojawiła się kolejna pozycja na rynku, która nieco rozwija tajemniczą frazę "employer branding".
więcej Pokaż mimo toPolecam szczególnie osobom, które nie...
Niestety mi ta książka się nie podoba, nie ma w niej nic nowego dla mnie, spodziewałam się czegoś więcej, jakichś nowinek ebowych i się rozczarowałam
Niestety mi ta książka się nie podoba, nie ma w niej nic nowego dla mnie, spodziewałam się czegoś więcej, jakichś nowinek ebowych i się rozczarowałam
Pokaż mimo to