Projektowanie strategii marki
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Tytuł oryginału:
- Projektowanie strategii marki
- Wydawnictwo:
- Słowa i Myśli
- Data wydania:
- 2018-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2018-01-01
- Liczba stron:
- 346
- Czas czytania
- 5 godz. 46 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788363566968
- Tagi:
- marketing
Marzeniem każdego przedsiębiorcy jest to, aby jego firma była bezustannie dochodowa i posiadała tak silną pozycję na rynku, by ani konkurencja, ani kryzys nie miały na nią negatywnego wpływu. Jednak rzeczywistość jest taka, że postawione wyżej cele często są realizowane przez działania doraźne, które faktycznie mogą utrzymywać firmę na powierzchni, jednak nie dadzą jej oczekiwanej stabilizacji i zaistnienia w świadomości klientów, nie budują więc silnej marki. Warunkiem jej wypracowania jest cierpliwe i konsekwentne działanie, zgodnie z zaprojektowaną strategią.
Projektowanie strategii marki jest drugim, całkowicie odnowionym wydaniem książki Strategia marketingowa. Maciej Tesławski wraz z zespołem autorów wprowadza czytelnika krok po kroku w świat projektowania prawdziwej i praktycznej strategii marki.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 84
- 21
- 9
- 3
- 2
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Książka jest bardzo dobra, o co trudno w dziedzinie, jaką jest marketing. Strategia marketingowa przedstawiona trochę w aspekcie filozoficznym, ale jest też dużo konkretów - zależy kto, czego szuka. Zniesmaczyła mnie jedynie uwaga jednego z autorów w opisie nowego pozycjonowania czekolady. Dla mnie jest to przykład na ogromnym poziomie ogólności, autor natomiast zamieszcza przypis, informując, że pomysł jest na sprzedaż. Poczułam się, jakbym trzymała w ręce nieudolną ulotkę reklamową.
Książka jest bardzo dobra, o co trudno w dziedzinie, jaką jest marketing. Strategia marketingowa przedstawiona trochę w aspekcie filozoficznym, ale jest też dużo konkretów - zależy kto, czego szuka. Zniesmaczyła mnie jedynie uwaga jednego z autorów w opisie nowego pozycjonowania czekolady. Dla mnie jest to przykład na ogromnym poziomie ogólności, autor natomiast zamieszcza...
więcej Pokaż mimo to