Content marketing po polsku. Jak przyciągnąć klientów

Barbara Stawarz Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN biznes, finanse
150 str.
Data wydania:
2015-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2015-01-01
Liczba stron:
150
Język:
polski
ISBN:
9788301181642
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Tagi:
marketing marketing treści content marketing treści w internecie
Kategoria:
biznes, finanse
Data wydania:
2015-01-01
Liczba stron:
150
Język:
polski
ISBN:
9788301181642
Tagi:
marketing marketing treści content marketing treści w internecie
Średnia ocen
6,9 / 10
63 ocen 9 opinii

Oceń przeczytaną książkę
i
Dodaj książkę do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.

Pozostałe księgarnie

Informacja

Reklama

Książki autora

Reklama

Podobne książki

Więcej
więcej

Oceny

Średnia ocen
6,9 / 10
63 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinie [9]

Sortuj:
115
10

Na półkach:

Niestety książka dość słaba. Mało przykładów praktycznych. Autorka porusza wiele kwestii, ale tylko pobieżnie, niedbale i bez zagłębiania się w materię. Wersja książki z 2018 roku, a w rozdziale o twitterze informacja, że portal pozwala na używanie 140 znaków, gdzie od 2017 liczba ta wzrosła do 280. Autorka często się powtarza.

Pokaż mimo to

20
19

Na półkach:

Słaba ta książka. Część rzeczy to mega podstawy (persona etc.), a część zwykłe głupoty: po co opisywać jakieś media społecznościowa, z których nikt w Polsce nie korzysta? A opisy instagrama z poradami typu "używaj hashtagów like4like i follow4follow"? Serio? Któraś poważna firma tak robi? Ktoś w ogóle przegląda takie tagi? Takim sposobem można przyciągnąć na profil chyba...

więcej Pokaż mimo to

89
69

Na półkach:

Książka dla osób rozpoczynających swoją przygodę z content marketingiem. Specjalistom uporządkuje wiedzę, doda kilka smaczków.

Pokaż mimo to

Reklama
224
57

Na półkach:

Zwięźle i krótko na temat content marketingu- bez zbędnych dygresji,napisana przystępnym językiem z dużą ilością przykładów. Polecam.

Pokaż mimo to

441
435

Na półkach:

Content marketing po polsku. Jak przyciągnąć klientów to propozycja dla osób, które chcą polepszyć swoje działania marketingowe. W kilku rozdziałach Barbara Stawarz, Joanna Stopyra oraz Dominik Kazanowski przeprowadzają nas przez świat wartościowego marketingu, który opiera się na przygotowaniu długofalowej strategii dopasowanej do potrzeb i oczekiwań potencjalnie...

więcej Pokaż mimo to

390
65

Na półkach:

Bardzo dobra. Niech was nie zmyli objętość, bo czcionka jest dość mała a ilość materiału do przyswojenia spora. Co prawda spodziewałem się bardziej szczegółowej pozycji, ale solidne podstawy są.

Pokaż mimo to

267
35

Na półkach:

Bardzo dobra książka, z dużą ilością konkretnych, przydatnych informacji.

Pokaż mimo to

174
30

Na półkach:

Książka na góra dwa wieczory, ale z ogromną dawką wiedzy o content marketingu. Polecam osobom zarówno chcącym uporządkować wiedzę w temacie, jak i tym, którzy swoją przygodę z marketingiem treści dopiero rozpoczynają. Ja do lektury Barbary Stawarz na pewno nie raz jeszcze powrócę!

Pokaż mimo to

107
106

Na półkach: ,

Po tę książkę sięgnęłam, ponieważ chciałam poszerzyć swoją wiedzę z content marketingu. Te zagadnienia interesują mnie w związku z wykonywaną pracę. Na temat poradnika Barbary Stawarz czytałam wiele pochlebnych recenzji. Ja również jestem zadowolona ze sposobu przekazania wartościowych informacji. Autorka krok po krok wyjaśnia pojęcia, wskazuje przydatne narzędzia i co...

więcej Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    119
  • Przeczytane
    88
  • Posiadam
    20
  • Teraz czytam
    5
  • Marketing
    5
  • 2018
    4
  • Chcę w prezencie
    2
  • Biznes
    2
  • Rozwój osobisty
    2
  • Marketing
    2


Reklama

Tu pojawią się rekomendacje dla ciebie

Aby zobaczyć rekomendacje oceń 20 książek w serwisie

Oceń

Wypożycz z biblioteki

Reklama

Cytaty

Mogą Cię również zainteresować

Reklama

Przeczytaj także

zgłoś błąd