Content marketing po polsku. Jak przyciągnąć klientów

Okładka książki Content marketing po polsku. Jak przyciągnąć klientów Barbara Stawarz
Okładka książki Content marketing po polsku. Jak przyciągnąć klientów
Barbara Stawarz Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN Seria: E-marketing biznes, finanse
150 str. 2 godz. 30 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Seria:
E-marketing
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Data wydania:
2015-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2015-01-01
Liczba stron:
150
Czas czytania
2 godz. 30 min.
Język:
polski
ISBN:
9788301181642
Tagi:
marketing marketing treści content marketing treści w internecie
Średnia ocen

6,8 6,8 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Okładka książki Mała WIELKA zmiana Jak skuteczniej wywierać wpływ Robert B. Cialdini, Noah J. Goldstein, Steve J. Martin
Ocena 6,7
Mała WIELKA zm... Robert B. Cialdini,...
Okładka książki Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera Alexander Osterwalder, Yves Pigneur
Ocena 7,9
Tworzenie mode... Alexander Osterwald...
Okładka książki Handlowanie to gra. Od namawiania i żebrania do zaspokojenia potrzeb klienta Jerzy Gut, Wojciech Haman
Ocena 7,3
Handlowanie to... Jerzy Gut, Wojciech...
Okładka książki Jednominutowy menedżer. Najpopularniejsza na świecie metoda zarządzania Ken Blanchard, Spencer Johnson
Ocena 6,9
Jednominutowy ... Ken Blanchard, Spen...

Oceny

Średnia ocen
6,8 / 10
85 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
218
206

Na półkach: , ,

Social media bez tajemnic dla copywriterów. Przydatne narzędzie.

Social media bez tajemnic dla copywriterów. Przydatne narzędzie.

Pokaż mimo to

avatar
309
131

Na półkach:

Takiej książki, jako początkujący, szukałem. Po pozycjach pokazujących jak podchodzić i mierzyć działalność w social media, ta książka pokazuje w końcu jak tworzyć treść, która będzie dobrze czytana i pozycjonowana. I to nie tylko na blogu firmowym (mimo że jest tutaj poświęcony cały duży podrozdział temu zagadnieniu),ale też na konkretnych serwisach społecznościowych (oczywiście, popularnych w dniu wydania). Bardzo dobra i merytoryczna lektura.

Wskazówki są praktyczne. To nie tylko "pisz tak, aby chcieli Cię czytać", ale są podane konkretne liczby, serwisy do przeglądania potrzebnych danych, a wszystko ma logiczną strukturę. Mam wrażenie, że autorka sama stosuje techniki z content marketingu pisząc tę książkę, gdyż czyta się ją bardzo dobrze, choć widać dużą pewność siebie.

Specjaliści zapewne zauważą pewne problemy i przestarzałe techniki (np. limit 140 znaków na Twitterze). Tym niemniej dla osób, które nie są specjalistami, to będzie dobra lektura i wypełniona treścią.

Takiej książki, jako początkujący, szukałem. Po pozycjach pokazujących jak podchodzić i mierzyć działalność w social media, ta książka pokazuje w końcu jak tworzyć treść, która będzie dobrze czytana i pozycjonowana. I to nie tylko na blogu firmowym (mimo że jest tutaj poświęcony cały duży podrozdział temu zagadnieniu),ale też na konkretnych serwisach społecznościowych...

więcej Pokaż mimo to

avatar
154
16

Na półkach:

Niestety książka dość słaba. Mało przykładów praktycznych. Autorka porusza wiele kwestii, ale tylko pobieżnie, niedbale i bez zagłębiania się w materię. Wersja książki z 2018 roku, a w rozdziale o twitterze informacja, że portal pozwala na używanie 140 znaków, gdzie od 2017 liczba ta wzrosła do 280. Autorka często się powtarza.

Niestety książka dość słaba. Mało przykładów praktycznych. Autorka porusza wiele kwestii, ale tylko pobieżnie, niedbale i bez zagłębiania się w materię. Wersja książki z 2018 roku, a w rozdziale o twitterze informacja, że portal pozwala na używanie 140 znaków, gdzie od 2017 liczba ta wzrosła do 280. Autorka często się powtarza.

Pokaż mimo to

avatar
19
19

Na półkach:

Słaba ta książka. Część rzeczy to mega podstawy (persona etc.),a część zwykłe głupoty: po co opisywać jakieś media społecznościowa, z których nikt w Polsce nie korzysta? A opisy instagrama z poradami typu "używaj hashtagów like4like i follow4follow"? Serio? Któraś poważna firma tak robi? Ktoś w ogóle przegląda takie tagi? Takim sposobem można przyciągnąć na profil chyba tylko nastoletnie attention whores, a nie klienta dla poważnej firmy. Nie mówiąc o tym, że takie tagi są bodajże zbanowane przez algorytm instagrama.
Są lepsze pozycje na temat marketingu na polskim rynku (choćby książka Artura Jabłońskiego czy Darka Puzyrkiewicza).

Słaba ta książka. Część rzeczy to mega podstawy (persona etc.),a część zwykłe głupoty: po co opisywać jakieś media społecznościowa, z których nikt w Polsce nie korzysta? A opisy instagrama z poradami typu "używaj hashtagów like4like i follow4follow"? Serio? Któraś poważna firma tak robi? Ktoś w ogóle przegląda takie tagi? Takim sposobem można przyciągnąć na profil chyba...

więcej Pokaż mimo to

avatar
193
115

Na półkach:

Książka dla osób rozpoczynających swoją przygodę z content marketingiem. Specjalistom uporządkuje wiedzę, doda kilka smaczków.

Książka dla osób rozpoczynających swoją przygodę z content marketingiem. Specjalistom uporządkuje wiedzę, doda kilka smaczków.

Pokaż mimo to

avatar
203
58

Na półkach:

Zwięźle i krótko na temat content marketingu- bez zbędnych dygresji,napisana przystępnym językiem z dużą ilością przykładów. Polecam.

Zwięźle i krótko na temat content marketingu- bez zbędnych dygresji,napisana przystępnym językiem z dużą ilością przykładów. Polecam.

Pokaż mimo to

avatar
437
435

Na półkach:

Content marketing po polsku. Jak przyciągnąć klientów to propozycja dla osób, które chcą polepszyć swoje działania marketingowe. W kilku rozdziałach Barbara Stawarz, Joanna Stopyra oraz Dominik Kazanowski przeprowadzają nas przez świat wartościowego marketingu, który opiera się na przygotowaniu długofalowej strategii dopasowanej do potrzeb i oczekiwań potencjalnie zainteresowanych naszym produktem lub usługą osób.

Informacje zawarte w książce są usystematyzowane i przedstawione w ciekawy, przystępny sposób – od podstaw, po bardziej szczegółowe tematy. Sporo miejsca poświęcono tutaj blogom firmowym, ich tworzeniu i znaczeniu, a także dystrybucji treści. Ta ostatnia jest szczególnie istotna, gdyż nawet bardzo dobre treści, bez odpowiedniej dystrybucji znikną gdzieś w natłoku mniej wartościowych informacji. Nie bez powodu zaczęto mówić – Content is King, Distribution is Queen.

Ciekawe są też rozdziały dotyczące marketingu produktowego oraz content marketingu skierowanego do bardzo wymagającej grupy jaką są współczesne, młode kobiety.

Dodatkowo, na końcu każdego rozdziału znajduje się krótkie podsumowanie i infografika w formie wykresu, która pozwala lepiej zapamiętać najważniejsze informacje. Dużym atutem publikacji jest też to, że bazuje ona na przykładach polskich przedsiębiorstw i blogów firmowych.

Content marketing po polsku w domyśle skierowany jest do osób prowadzących własny biznes, związanych z marketingiem i zajmujących się działaniami PR-owymi. Jest to publikacja, którą może zainteresować też osoby, które prowadzą prywatne blogi i chcą zwiększyć grono swoich odbiorców.


http://www.czytajac.pl/2016/06/content-marketing-polsku-barbara-stawarz/

Content marketing po polsku. Jak przyciągnąć klientów to propozycja dla osób, które chcą polepszyć swoje działania marketingowe. W kilku rozdziałach Barbara Stawarz, Joanna Stopyra oraz Dominik Kazanowski przeprowadzają nas przez świat wartościowego marketingu, który opiera się na przygotowaniu długofalowej strategii dopasowanej do potrzeb i oczekiwań potencjalnie...

więcej Pokaż mimo to

avatar
204
65

Na półkach:

Bardzo dobra. Niech was nie zmyli objętość, bo czcionka jest dość mała a ilość materiału do przyswojenia spora. Co prawda spodziewałem się bardziej szczegółowej pozycji, ale solidne podstawy są.

Bardzo dobra. Niech was nie zmyli objętość, bo czcionka jest dość mała a ilość materiału do przyswojenia spora. Co prawda spodziewałem się bardziej szczegółowej pozycji, ale solidne podstawy są.

Pokaż mimo to

avatar
301
56

Na półkach:

Bardzo dobra książka, z dużą ilością konkretnych, przydatnych informacji.

Bardzo dobra książka, z dużą ilością konkretnych, przydatnych informacji.

Pokaż mimo to

avatar
146
30

Na półkach:

Książka na góra dwa wieczory, ale z ogromną dawką wiedzy o content marketingu. Polecam osobom zarówno chcącym uporządkować wiedzę w temacie, jak i tym, którzy swoją przygodę z marketingiem treści dopiero rozpoczynają. Ja do lektury Barbary Stawarz na pewno nie raz jeszcze powrócę!

Książka na góra dwa wieczory, ale z ogromną dawką wiedzy o content marketingu. Polecam osobom zarówno chcącym uporządkować wiedzę w temacie, jak i tym, którzy swoją przygodę z marketingiem treści dopiero rozpoczynają. Ja do lektury Barbary Stawarz na pewno nie raz jeszcze powrócę!

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    141
  • Przeczytane
    110
  • Posiadam
    23
  • Teraz czytam
    7
  • Marketing
    5
  • Marketing
    4
  • 2018
    3
  • Rozwój osobisty
    3
  • 2017
    2
  • Biznes
    2

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Content marketing po polsku. Jak przyciągnąć klientów


Podobne książki

Okładka książki Geografia 1 (podręcznik licealny) Ewa Lipińska, Małgorzata Sobańska, Wojciech Wiecki
Ocena 7,0
Geografia 1 (p... Ewa Lipińska, Małgo...
Okładka książki Świat na sprzedaż. Kulisy dziennikarskiego śledztwa w sprawie handlu zasobami Ziemi Javier Blas, Jack Farchy
Ocena 7,3
Świat na sprze... Javier Blas, Jack F...
Okładka książki Marketing afiliacyjny dla bystrzaków Mladjenovic Paul, Sudol Ted
Ocena 9,7
Marketing afil... Mladjenovic Paul, S...

Przeczytaj także