Content marketing po polsku. Jak przyciągnąć klientów

Barbara Stawarz Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN biznes, finanse
150 str.
Data wydania:
2015-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2015-01-01
Liczba stron:
150
Język:
polski
ISBN:
9788301181642
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Tagi:
marketing marketing treści content marketing treści w internecie
Kategoria:
biznes, finanse
Data wydania:
2015-01-01
Liczba stron:
150
Język:
polski
ISBN:
9788301181642
Tagi:
marketing marketing treści content marketing treści w internecie
Średnia ocen
6,9 / 10
69 ocen 9 opinii

Oceń przeczytaną książkę
i
Dodaj książkę do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Poczekaj, szukamy dla Ciebie najlepszych ofert

Pozostałe księgarnie

Informacja

Reklama

Książki autora

Reklama

Podobne książki

Więcej
więcej

Oceny

Średnia ocen
6,9 / 10
69 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinie [9]

Sortuj:
125
10

Na półkach:

Niestety książka dość słaba. Mało przykładów praktycznych. Autorka porusza wiele kwestii, ale tylko pobieżnie, niedbale i bez zagłębiania się w materię. Wersja książki z 2018 roku, a w rozdziale o twitterze informacja, że portal pozwala na używanie 140 znaków, gdzie od 2017 liczba ta wzrosła do 280. Autorka często się powtarza.

Pokaż mimo to

20
19

Na półkach:

Słaba ta książka. Część rzeczy to mega podstawy (persona etc.), a część zwykłe głupoty: po co opisywać jakieś media społecznościowa, z których nikt w Polsce nie korzysta? A opisy instagrama z poradami typu "używaj hashtagów like4like i follow4follow"? Serio? Któraś poważna firma tak robi? Ktoś w ogóle przegląda takie tagi? Takim sposobem można przyciągnąć na profil chyba...

więcej Pokaż mimo to

102
82

Na półkach:

Książka dla osób rozpoczynających swoją przygodę z content marketingiem. Specjalistom uporządkuje wiedzę, doda kilka smaczków.

Pokaż mimo to

Reklama
224
57

Na półkach:

Zwięźle i krótko na temat content marketingu- bez zbędnych dygresji,napisana przystępnym językiem z dużą ilością przykładów. Polecam.

Pokaż mimo to

441
435

Na półkach:

Content marketing po polsku. Jak przyciągnąć klientów to propozycja dla osób, które chcą polepszyć swoje działania marketingowe. W kilku rozdziałach Barbara Stawarz, Joanna Stopyra oraz Dominik Kazanowski przeprowadzają nas przez świat wartościowego marketingu, który opiera się na przygotowaniu długofalowej strategii dopasowanej do potrzeb i oczekiwań potencjalnie...

więcej Pokaż mimo to

390
65

Na półkach:

Bardzo dobra. Niech was nie zmyli objętość, bo czcionka jest dość mała a ilość materiału do przyswojenia spora. Co prawda spodziewałem się bardziej szczegółowej pozycji, ale solidne podstawy są.

Pokaż mimo to

279
43

Na półkach:

Bardzo dobra książka, z dużą ilością konkretnych, przydatnych informacji.

Pokaż mimo to

174
30

Na półkach:

Książka na góra dwa wieczory, ale z ogromną dawką wiedzy o content marketingu. Polecam osobom zarówno chcącym uporządkować wiedzę w temacie, jak i tym, którzy swoją przygodę z marketingiem treści dopiero rozpoczynają. Ja do lektury Barbary Stawarz na pewno nie raz jeszcze powrócę!

Pokaż mimo to

112
111

Na półkach: ,

Po tę książkę sięgnęłam, ponieważ chciałam poszerzyć swoją wiedzę z content marketingu. Te zagadnienia interesują mnie w związku z wykonywaną pracę. Na temat poradnika Barbary Stawarz czytałam wiele pochlebnych recenzji. Ja również jestem zadowolona ze sposobu przekazania wartościowych informacji. Autorka krok po krok wyjaśnia pojęcia, wskazuje przydatne narzędzia i co...

więcej Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    124
  • Przeczytane
    94
  • Posiadam
    20
  • Teraz czytam
    6
  • Marketing
    5
  • 2018
    4
  • Rozwój osobisty
    3
  • 2017
    2
  • Marketing
    2
  • Biznes
    2
więcej mniej

Reklama

Tu pojawią się rekomendacje dla ciebie

Aby zobaczyć rekomendacje oceń 30 książek w serwisie

Oceń

Wypożycz z biblioteki

Reklama

Cytaty

Mogą Cię również zainteresować

Reklama

Przeczytaj także

zgłoś błąd
zgłoś błąd