Content marketing po polsku. Jak przyciągnąć klientów

Okładka książki Content marketing po polsku. Jak przyciągnąć klientów
Barbara Stawarz Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN biznes, finanse
150 str. 2 godz. 30 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Data wydania:
2015-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2015-01-01
Liczba stron:
150
Czas czytania
2 godz. 30 min.
Język:
polski
ISBN:
9788301181642
Tagi:
marketing marketing treści content marketing treści w internecie
Dodaj do pakietu
Dodaj do pakietu

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Poczekaj, szukamy dla Ciebie najlepszych ofert

Pozostałe księgarnie

Informacja

Reklama
Reklama

Książki autora

Podobne książki

Reklama

Oceny

Średnia ocen
6,8 / 10
82 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
154
14

Na półkach:

Niestety książka dość słaba. Mało przykładów praktycznych. Autorka porusza wiele kwestii, ale tylko pobieżnie, niedbale i bez zagłębiania się w materię. Wersja książki z 2018 roku, a w rozdziale o twitterze informacja, że portal pozwala na używanie 140 znaków, gdzie od 2017 liczba ta wzrosła do 280. Autorka często się powtarza.

Pokaż mimo to

avatar
20
19

Na półkach:

Słaba ta książka. Część rzeczy to mega podstawy (persona etc.), a część zwykłe głupoty: po co opisywać jakieś media społecznościowa, z których nikt w Polsce nie korzysta? A opisy instagrama z poradami typu "używaj hashtagów like4like i follow4follow"? Serio? Któraś poważna firma tak robi? Ktoś w ogóle przegląda takie tagi? Takim sposobem można przyciągnąć na profil chyba...

więcej Pokaż mimo to

avatar
146
105

Na półkach:

Książka dla osób rozpoczynających swoją przygodę z content marketingiem. Specjalistom uporządkuje wiedzę, doda kilka smaczków.

Pokaż mimo to

Reklama
avatar
251
59

Na półkach:

Zwięźle i krótko na temat content marketingu- bez zbędnych dygresji,napisana przystępnym językiem z dużą ilością przykładów. Polecam.

Pokaż mimo to

avatar
441
435

Na półkach:

Content marketing po polsku. Jak przyciągnąć klientów to propozycja dla osób, które chcą polepszyć swoje działania marketingowe. W kilku rozdziałach Barbara Stawarz, Joanna Stopyra oraz Dominik Kazanowski przeprowadzają nas przez świat wartościowego marketingu, który opiera się na przygotowaniu długofalowej strategii dopasowanej do potrzeb i oczekiwań potencjalnie...

więcej Pokaż mimo to

avatar
390
65

Na półkach:

Bardzo dobra. Niech was nie zmyli objętość, bo czcionka jest dość mała a ilość materiału do przyswojenia spora. Co prawda spodziewałem się bardziej szczegółowej pozycji, ale solidne podstawy są.

Pokaż mimo to

avatar
295
51

Na półkach:

Bardzo dobra książka, z dużą ilością konkretnych, przydatnych informacji.

Pokaż mimo to

avatar
176
30

Na półkach:

Książka na góra dwa wieczory, ale z ogromną dawką wiedzy o content marketingu. Polecam osobom zarówno chcącym uporządkować wiedzę w temacie, jak i tym, którzy swoją przygodę z marketingiem treści dopiero rozpoczynają. Ja do lektury Barbary Stawarz na pewno nie raz jeszcze powrócę!

Pokaż mimo to

avatar
125
39

Na półkach:

Dla mnie osobiście to pozycja, która bardzo ułatwi mi życie, bo porządkuje wiedzę i pomaga zaplanować pracę. Dostajemy do ręki przewodnik, z którego możemy dowolnie korzystać i wybrać to, co aktualnie jest dla nas najciekawsze. Możemy też podążać szlakiem od początku do końca - dzięki temu przejdziemy cały proces, ale podkreślam, że ta opcja jest raczej dla...

więcej Pokaż mimo to

avatar
128
127

Na półkach: ,

Po tę książkę sięgnęłam, ponieważ chciałam poszerzyć swoją wiedzę z content marketingu. Te zagadnienia interesują mnie w związku z wykonywaną pracę. Na temat poradnika Barbary Stawarz czytałam wiele pochlebnych recenzji. Ja również jestem zadowolona ze sposobu przekazania wartościowych informacji. Autorka krok po krok wyjaśnia pojęcia, wskazuje przydatne narzędzia i co...

więcej Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    141
  • Przeczytane
    104
  • Posiadam
    22
  • Marketing
    5
  • Marketing
    4
  • 2018
    4
  • Teraz czytam
    4
  • Rozwój osobisty
    3
  • 2017
    2
  • Biznes
    2

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Content marketing po polsku. Jak przyciągnąć klientów


Reklama

Mogą Cię zainteresować

Okładka książki Geografia 1 (podręcznik licealny) Ewa Lipińska, Małgorzata Sobańska, Wojciech Wiecki
Ocena 7,0
Geografia 1 (p... Ewa Lipińska, Małgo...
Okładka książki Biznes w Chinach Jacek Bartosiak, Bogdan Góralczyk, Radosław Pyffel
Ocena 7,7
Biznes w Chinach Jacek Bartosiak, Bo...
Okładka książki Kryptowaluty, dlaczego jeden bitcoin wart będzie milion dolarów? Szczepan Bentyn, Michał Grzybkowski
Ocena 7,7
Kryptowaluty, ... Szczepan Bentyn, Mi...

Przeczytaj także

zgłoś błąd