rozwińzwiń

Marketing produktów żywnościowych

Okładka książki Marketing produktów żywnościowych Paweł Bryła, Tomasz Domański
Okładka książki Marketing produktów żywnościowych
Paweł BryłaTomasz Domański Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
228 str. 3 godz. 48 min.
Kategoria:
nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Data wydania:
2010-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2010-01-01
Liczba stron:
228
Czas czytania
3 godz. 48 min.
Język:
polski
ISBN:
9788320818758
Tagi:
marketing produkty spożywcze reklama żywność
Średnia ocen

0,0 0,0 / 10
Ta książka nie została jeszcze oceniona NIE MA JESZCZE DYSKUSJI

Bądź pierwszy - oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Not Only About the Ulmas Assistance Offered on Polish Territory to Jewish People During the German Occupation 1939-1945 Tomasz Domański, Alicja Gontarek
Ocena 0,0
Not Only About... Tomasz Domański, Al...
Okładka książki 20 lat Wydziału Studiów Międzynarodowych i Politologicznych Uniwersytetu Łódzkiego Włodarska-Frykowska Agata, Paweł Bryła, Tomasz Domański, Klaudia Górecka, Jerzy Kmieciński, Ryszard M. Machnikowski, Marcin Nowacki, Elżbieta H. Oleksy, Małgorzata Pietrasiak, Hanna Radzińska, Bogusław Rakowski, Alicja Stępień-Kuczyńska
Ocena 0,0
20 lat Wydział... Włodarska-Frykowska...
Okładka książki W kręgu obchodów milenijnych na Kielecczyźnie (1957–1966/67). Państwo–Kościół–Nauka–Popularyzacja Artur Bąk, Zdzisław Bogus, Andrzej Buko, Wiesław Caban, Tomasz Domański, Jolanta Gągorowska-Chudobska, Jerzy Gąssowski, Nina Glińska, Waldemar Gliński, Tomasz Gocel, Joanna Kalaga, Monika Kamińska, Hubert Mazur, Grzegorz Miernik, Anita Młynarczyk-Tomczyk, Szymon Orzechowski, Robert Piwko, Teresa Rodzińska-Chorąży, Katarzyna Ryszewska, Monika Sikora, Piotr Tylec
Ocena 0,0
W kręgu obchod... Artur Bąk, Zdzisław...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
0,0 / 10
0 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE


Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Marketing produktów żywnościowych


Podobne książki

Przeczytaj także