Niezwykłe początki znanych firm

Okładka książki Niezwykłe początki znanych firm Sergiusz Prokurat
Okładka książki Niezwykłe początki znanych firm
Sergiusz Prokurat Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN biznes, finanse
216 str. 3 godz. 36 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Data wydania:
2015-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2015-01-01
Liczba stron:
216
Czas czytania
3 godz. 36 min.
Język:
polski
ISBN:
9788301181864
Tagi:
biznes przedsiębiorczość firma Coca Cola Kodak
Średnia ocen

7,0 7,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,0 / 10
52 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
165
43

Na półkach:

Dość przyjemnie napisana książka na temat początków części znanych firm. Dużo ciekawostek, ale też odnoszę wrażenie, że samej historii firm jest niewiele, a przede wszystkim odniesienie się do samej dziedziny, w której działa dana firma. Jednakże czytało się dość przyjemnie.

Dość przyjemnie napisana książka na temat początków części znanych firm. Dużo ciekawostek, ale też odnoszę wrażenie, że samej historii firm jest niewiele, a przede wszystkim odniesienie się do samej dziedziny, w której działa dana firma. Jednakże czytało się dość przyjemnie.

Pokaż mimo to

avatar
297
266

Na półkach:

Wyzwanie styczniowe . Motyw początku . Książka bardzo ciekawa z tłem historycznym. Fajnie zebrane w pigułce. Polecam

Wyzwanie styczniowe . Motyw początku . Książka bardzo ciekawa z tłem historycznym. Fajnie zebrane w pigułce. Polecam

Pokaż mimo to

avatar
885
885

Na półkach:

Wyzwanie czytelnicze na styczeń: motyw początku.

Książka o historii i początkach pewnych elementów naszego otoczenia.
Wchodzę do sklepu, a tam na półkach czekolada Cadbury Dairy Milk (ta filotowa),ketchup Heinza, guma do żucia Orbit, półki zastawione Coca-colą, obok w dziale kosmetycznym szampony Johnsons, żyletki Gilette, lakiery do włosów, czy farby l'Oreal. Produkty codziennego użytku, wytworzone gdzieś tam w świecie, dostępne na naszych półkach.
Ktoś je kiedyś wymyślił, opatentował, zaczął produkcję, wypromował. Stworzył firmę, która rozrosła się i z czasem stała się wielką światową korporacją. Dziewięć firm, dziewięć innowacyjnych pomysłów na biznes, dziewięciu założycieli, przedsiębiorców odważnych, pracowitych, sprytnych, upartych, wierzących w siebie i swoją ideę.
Czyta się świetnie. O doskonale nam znanych produktach oraz o młodych ludziach, dzięki którym te produkty ujrzały światło dzienne i korzystamy z nich do dziś.
Fakty, ciekawostki, historyjki, o ludziach i produktach.
Dla przeciętnego czytelnika pouczający i miły przerywnik między innymi lekturami. Oraz zbiór anegdotek do popisywania się u cioci na imieninach. Dla młodych przedsiębiorców może coś więcej, np. inspiracja, zwrócenie uwagi na pewne biznesowe prawidła oraz problemy, z którymi od zawsze muszą borykać się założyciele firm.

Wyzwanie czytelnicze na styczeń: motyw początku.

Książka o historii i początkach pewnych elementów naszego otoczenia.
Wchodzę do sklepu, a tam na półkach czekolada Cadbury Dairy Milk (ta filotowa),ketchup Heinza, guma do żucia Orbit, półki zastawione Coca-colą, obok w dziale kosmetycznym szampony Johnsons, żyletki Gilette, lakiery do włosów, czy farby l'Oreal. Produkty...

więcej Pokaż mimo to

avatar
214
11

Na półkach: ,

Świetna książka, ciekawie napisana, wciągająca. Autor przedstawia historię powstania znanych firm, ale nie tylko! Co najlepsze, w sposób intrygujący wciąga w historię wynalezienia lub odkrycia danej rzeczy. Dzięki tej książce nabrałam ponownie ochoty na naukę historii m.in. czasów kolonialnych. Gorąco polecam!

Świetna książka, ciekawie napisana, wciągająca. Autor przedstawia historię powstania znanych firm, ale nie tylko! Co najlepsze, w sposób intrygujący wciąga w historię wynalezienia lub odkrycia danej rzeczy. Dzięki tej książce nabrałam ponownie ochoty na naukę historii m.in. czasów kolonialnych. Gorąco polecam!

Pokaż mimo to

avatar
198
108

Na półkach: ,

Bardzo ciekawa książka opisująca historie i różne ciekawostki o firmach które wszyscy znamy a także o produktach bez których trudno w dzisiejszym życiu się obejść. Polecam każdemu kto interesuję się historią, ekonomią, techniką.

Bardzo ciekawa książka opisująca historie i różne ciekawostki o firmach które wszyscy znamy a także o produktach bez których trudno w dzisiejszym życiu się obejść. Polecam każdemu kto interesuję się historią, ekonomią, techniką.

Pokaż mimo to

avatar
303
272

Na półkach: , ,

Przedsiębiorczość, ekonomia, marketing, reklama, historia - jeżeli interesuje Was chociażby jeden z tych działów ta książka jest dla Was. Napisana miłym oraz prostym językiem (i to przez autora z nad Wisły, nie stanowi kalki amerykańskich pozycji) opisuje początki światowych gigantów:
- Coca-Cola,
- L'Oreal,
- Gilette,
- Wrigley's,
- Johnson&Johnson,
- Cudbury,
- H. J. Heinz,
- Kodak,
- J. P. Morgan.
Nie sposób ich nie znać, prawda? Dlatego ich historie tak bardzo przyciągają. Zwłaszcza, że droga na szczyt w każdym przypadku była mniej lub bardziej wyboista. Jeżeli ciekawi Was czemu klienci woleli gumę Wrigley's od innych, jak powstała mleczna czekolada, skąd pomysł na nazwę L'Oreal itp. - przeczytajcie tę książkę.
A na końcu niespodzianka w postaci zdjęć twórców firm oraz pierwszych reklam lub szkiców produktów.
Na plus jest również wmontowana zakładka gum Orbit, która ułatwi czytanie książki zabieganym. Chyba również i autor należy do grona bardzo przedsiębiorczych osób. Nie dziwi mnie to, bo podobno pisarstwo naukowe nie jest zbyt dochodowe i często się do niego dopłaca. Dlatego warto szukać wsparcia, zwłaszcza, jeżeli światu ma się coś wartościowego do przekazania.

Przedsiębiorczość, ekonomia, marketing, reklama, historia - jeżeli interesuje Was chociażby jeden z tych działów ta książka jest dla Was. Napisana miłym oraz prostym językiem (i to przez autora z nad Wisły, nie stanowi kalki amerykańskich pozycji) opisuje początki światowych gigantów:
- Coca-Cola,
- L'Oreal,
- Gilette,
- Wrigley's,
- Johnson&Johnson,
- Cudbury,
- H. J....

więcej Pokaż mimo to

avatar
42
26

Na półkach: ,

Naszpikowana faktami, ciekawostkami i historiami ludzi. Warto przeczytać.

Naszpikowana faktami, ciekawostkami i historiami ludzi. Warto przeczytać.

Pokaż mimo to

avatar
11
11

Na półkach: ,

Zaskakujące informacje o problemach z jakimi zmagały się znane firmy, które są aktualnie potęgami na światowym rynku.

Zaskakujące informacje o problemach z jakimi zmagały się znane firmy, które są aktualnie potęgami na światowym rynku.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    110
  • Przeczytane
    59
  • Posiadam
    14
  • Teraz czytam
    4
  • Ulubione
    3
  • E-book
    2
  • Chcę w prezencie
    2
  • 2020
    2
  • Przeczytane 2020
    2
  • Przeczytane 2017
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Niezwykłe początki znanych firm


Podobne książki

Przeczytaj także