forum Oficjalne Aktualności
Czytamy w weekend
Przed nami kolejny weekend, który tym razem zapowiada się niezwykle słonecznie. Możecie być zatem pewni, że zespół lubimyczytać.pl (a raczej jego przedstawicielki, których zdjęcia widzicie poniżej) lekturą wybranych książek będą cieszyły się także na dworze - w lasach, parkach albo... na balkonach. A z jakimi tytułami planują spędzić weekend użytkownicy lubimyczytać.pl?
Zobacz pełną treśćodpowiedzi [206]
Nie skończyłam jeszcze Klątwa Kreatorów, a już trafiła w moje ręce kolejna nowość Dzień rozrachunku, którą zaczęłam równolegle czytać :-)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postDom czwarty jest chyba jednym z najlepszych Puzyńskiej.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Tak, prawie na końcówce muszę przyznać, że ten tom trzyma poziom w porównaniu choćby do "Łaskuna", który był za bardzo przegadany jak dla mnie.
Od "Domu czwartego" trudno się oderwać na dłużej ;)
Słucham w dalszym ciągu Zima świata
Za rekomendacją przyjaciół zaczęłam nadrabiać zaległości literaturowe i czytam
Wszyscy jesteśmy podejrzani
oprócz tego dalej czytam Ukryty geniusz. Pigułki na rozum, hakerzy mózgu i sekrety inteligencji
Chmielewską najwyższy czas nadrobić. Lepiej późno, niż wcale....
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postWszyscy jestesmy podejrzani to jedna z moich ulubionych Chmielewskiej. Jako nastolatka wracalam do tej ksiazki kilkakrotnie zeby sobie humor polepszyc :) polecam takze "cale zdanie nieboszczyka" i "wszystko czerwone" Dla mnie Chmielewska jest lekarstwem na ciezki dzien:)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Kończę:
Nieodnaleziona
W trakcie:
Mroczna przepowiednia
Cukiernia pod Amorem. Zajezierscy
Drugi sen-czytam Dziewczynka z zapalniczką- słucham
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postCzubaja głównie słucham ze względu na fantastycznego lektora. Jak dla mnie cykl naprawdę fajny,takie kryminały w starym ,dobrym stylu. No i jeszcze Rudolf Heinz 😀strasznie lubię tego faceta.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postCzubaj dobry jest. Dziewczynka z zapalniczką mi sie podobała.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postZawsze go traktowałem trochę po macoszemu,tyle razy widziałem go w księgarni czy bibliotece i nigdy jakoś nie trafił do mojej ręki. Teraz nadrabiam 😀
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postTo jest klasa. Książki są różne, ale warsztat autor ma. 21.37 jest dobra, Kołysanka dla mordercy i jak lubisz la la 50- te , Tyrmanda i jazz to "Około północy"
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post21.37 też czytałam i uważam ze jedną z lepszych
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postTo mi się podoba w tym cyklu ,że tam nie ma słabej pozycji.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postNo nie wiem, Piąty Beatles nie bardzo mi się podobał
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postBetsy- szkoda ,Piąty Beatles to całkiem niezły kryminał, mnie akutat się podobał.Stawiem go na równi z innymi.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postPodobało mi się bardzo. Bardzo mnie też drażniła ;)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Do wydania opinii dostałam Zmyślenie myślę, że będzie się działo!!
Kończę Niedźwiedź i słowik
Później może coś z obyczajówki albo reportażu...
Miłego!
Ach, "Niedźwiedź i słowik"... Dobrze wspominam. Jakoś nie mogę zabrać się za drugą część.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postII część też polecam, bo jakoś tak nie za bardzo w kolejności czytałam ;)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postUżytkownik wypowiedzi usunął konto