Najnowsze artykuły
- ArtykułyHobbit Bilbo, kot Garfield i inni leniwi bohaterowie – czyli czas na relaksMarcin Waincetel15
- ArtykułyCzytasz książki? To na pewno…, czyli najgorsze stereotypy o czytelnikach i czytaniuEwa Cieślik249
- ArtykułyPodróże, sekrety i refleksje – książki idealne na relaks, czyli majówka z literaturąMarcin Waincetel11
- ArtykułyPisarze patronami nazw ulic. Polscy pisarze i poeci na początekRemigiusz Koziński42
Popularne wyszukiwania
Polecamy
Geoffrey A. Landis
8
6,0/10
Urodzony: 28.05.1955
Autor amerykański. Na co dzień pracuje dla NASA, gdzie zajmuje się między innymi kwestią podróży międzygwiezdnych.http://www.geoffreylandis.com/
6,0/10średnia ocena książek autora
208 przeczytało książki autora
448 chce przeczytać książki autora
0fanów autora
Zostań fanem autoraKsiążki i czasopisma
- Wszystkie
- Książki
- Czasopisma
Nowa Fantastyka 167 (8/1996)
Mieszko Zagańczyk, Geoffrey A. Landis
8,0 z 1 ocen
14 czytelników 0 opinii
1996
Najnowsze opinie o książkach autora
Nowa Fantastyka 399 (12/2015) Anna Kańtoch
6,6
W dziale prozy polskiej dwa niezłe shorty ("Rok z Evą" Michałowskiej bardzo aktualny),ale dłuższe opowiadanie Kańtoch podobało mi się już niestety trochę mniej, może dlatego, że to część większej historii/świata. Zagraniczna proza wypadła tym razem lepiej - również krótka, ale bardzo klimatyczna "Granica" Starobiniec (siła tego tekstu po części tkwi w małej objętości, ale zarazem jest to dobry materiał do rozwinięcia),za to lekki i optymistyczny, a przy tym wcale niebanalny "Hotel na Antarktydzie" przypominał mi trochę opowiadanie Stephensona z budową wieży orbitalnej.
Nowa Fantastyka 399 (12/2015) Anna Kańtoch
6,6
Rok z Ewą -Iwona Michałowska
Bardzo przyjemna miniaturka na temat rozwoju AI. Z pomysłem i humorem. 7/10
Zgodnie z planem - Adam Podlewski
Też miniaturka, temat podobny, rodzaj humoru odrobinę inny ale również przyzwoity. 7/10
Anatomia cudu - Anna Kańtoch
Na plus bardzo ładny język, forma klasycznego opowiadania, bez jakichkolwiek eksperymentów i wciągająca narracja. Na minus jednak mało ambitna fabuła i umowna logika przyczynowo-skutkowa. 6/10
Spotkałem człowieka, którego nie było - K. J. Parker
Lekko humorystyczne, lekkie czytadło podśmiewające się z pewnych schematów fantasy. Bardzo lubię twórczość tego autora, jak dotąd nie zawiodłem się ani na opowiadaniach ani na powieściach. Tym razem też jest nieźle, chociaż uważam, że to najsłabsza rzecz jaką czytałem K. J. Parkera. 6/10
Granica - Anna Starobiniec
Oryginalny pomysł na podróże w czasie, interesujące tło i tyle, brak przemyślanej fabuły i puenty. Szkoda, mogło być nieźle. 5/10
Hotel na Antarktydzie - Geoffrey Alan Landis
Pomysłowe, dobrze napisane, czyta się z zainteresowaniem a na koniec nie bardzo wiadomo po co to wszystko. Wygląda to jak pierwszy rozdział powieści. Momentami odrobinę naiwne. 6/10
Z publicystyki lektury wart Wielgosz i felietony autorskie, poza wspominkami Parowskiego, które nic nie warte.
Literacko, w sumie, numer przyjemny, ze sporym plusem, szczęśliwie bez wpadek.