Opinie użytkownika
Na tę książkę miałam chrapkę już od bardzo dawna. Powstrzymywałam się od obejrzenia filmu, bo chciałam najpierw przeczytać powieść Matthew Quicka, a uwierzcie mi to było dla mnie bardzo trudne - odmówienie sobie wgapiania się w Bradleya Coopera, mojego ulubionego aktora, miłość mego życia, grającego główną postać w "Poradniku pozytywnego myślenia". Na szczęście mogę już...
więcej Pokaż mimo toTrudi Canavan przerażała mnie równie bardzo, co postać znajdująca się na okładce "Gildii Magów", pierwszego tomu Trylogii Czarnego Maga. Podobne uczucie towarzyszy mi zawsze, gdy mam w planach rozpocząć nową serię, nowy cykl. Czy się nie zawiodę? Czy nie stracę czasu na tej lekturze? Te i innego podobne pytania krążą mi wtedy po głowie, a ja często nie mam odwagi przekonać...
więcej Pokaż mimo toNie raz zawiodłam się na książkach, które kochają wszyscy i akutualnie są jakimiś wielkimi hitami. "Hopeless" jest właśnie taką powieścią, którą czyta wiele ludzi i niemal wszyscy się nią zachwycają. Słyszałam o tej książce, oczywiście, jak mogłabym nie, ale tak naprawdę do jej lektury nie przekonały żadne pochlebne recenzje i opinie czytelników, tylko wypowiedź...
więcej Pokaż mimo toNaprawdę nie czuję, żeby sześciotomowa seria o Nocnych Łowcach dobiegła końca. Nadal pamiętam jak kilka lat temu wypożyczyłam w bibliotece "Miasto Kości" i wpatrywałam się w okładkę, na której stał blondwłosy chłopak o złocistej skórze pokrytej tajemniczymi tatuażami, które nic mi wtedy nie mówiły. Zastanawiam się, czy mam ochotę na tę lekturę. Podjęłam odpowiednią decyzję,...
więcej Pokaż mimo to
"Sześć córek" autorstwa polskiej pisarki Małgorzaty Szyszko-Kondej mogłam przeczytać dzięki uprzejmości lubimyczytac.pl. Jest to powieść podzielona na sześć historii kobiet, które się nie znają, a każda z nich ma inne życie, inne problemy, wartości, priorytety. Łączy je jedno: ojciec Wiktor Krasowski.
Grażyna ma sześćdziesiąt lat, opiekuje się starą matką i wnukiem. Nie...
Balu u księcia Maxona część dalsza... "Rywalki" przeczytałam już jakiś czas temu, więc wypadałoby kontynuować znajomość z twórczością pani Kiery Cass i chwycić w ręce drugą część Selekcji, czyli "Elitę". Z okładki w czerwonej sukience wita nas główna bohaterka historii - America Singer, siedemnastoletnia dziewczyna, pochodząca z piątej kasty, wybrana wraz z innymi...
więcej Pokaż mimo toMam za sobą lekturę kolejnej książki Nicholasa Sparksa. Bardzo zaprzyjaźniłam się z jego twórczością i choć zawsze uważałam go za niekwestiowanego króla książek ściskających serca, po przeczytaniu "Dla Ciebie wszystko" jeszcze bardziej utwierdzam się w tym przekonaniu i myślę, że ten tytuł nie należy się nikomu bardziej. Sparks ma w sobie niezwykłą wrażliwość i niezliczone...
więcej Pokaż mimo to
Kolejna książka Nory Roberts, a ja znów powinnam napisać, że jest to cykl In death o porucznik Eve Dallas, genialnej nowojorskiej policjantce, ale czy jest sens pisać po raz kolejny to samo? Jedenasty tom nosi tytuł "Zapłacisz krwią" i ponownie jest to dobrze napisana historia przestępstwa i drogi rozwiązania jego zagadki przez wspomnianą wcześniej kobietę.
Tym razem Eve...
"Bądź ze mną" jest drugą książka J. Lynn, autorki którą najbardziej lubię spośród autorów popularnego ostatnio gatunku New Adult. Książki do niego należące opowiadają o młodych ludziach, od 18 do 25 roku życia, który właśnie weszli w dorosłe życie i zmagają się z różnymi problemami, jak również szukają miłości. "Bądź ze mną" właściwie trochę kontynuuje historię opisaną w...
więcej Pokaż mimo toCzytając "Pocałunek anioła" Elizabeth Chandler czy też Mary-Claire Halldorfer, bardzo długo nie wiedziałam do czego zmierza książka, jaki był zamysł autorki i w związku z tym, dlaczego wogóle mam to czytać. Lekturę wybrałam bardzo spontanicznie, prawdopodobnie najbardziej spontanicznie jak dotąd i chyba nie bardzo jestem zadowolona z tego, że to zrobiłam. Jednak bardzo...
więcej Pokaż mimo toKolejna część In death - serii z Eve Dallas w roli głównej - już za mną. Chyba zaczynam powoli zaprzyjaźniać się z tym cyklem kryminalnym autorstwa jednej z najsławniejszych pisarek - Nory Roberts, która jednak tworzy ją pod pseudonimem J.D.Robb. Zawsze podobała mi się ta seria, ale czytając jej dziesiątą część - "Świadek śmierci" - zaczynałam mieć wrażenie, że bohaterowie...
więcej Pokaż mimo toPostanowiłam ponownie sięgnąć po gatunek New Adult, który jakiś czas temu bardzo przypadł mi do gustu, bo opowiada historię ludzi takich jak ja, z którymi niekiedy mogę się utożsamić, i których problemy i postępowanie rozumiem. "Buntownik" Jay Crownover, która zarzeka się, że na pewno jest kobietą, już kiedyś przykuł moją uwagę, więc gdy nadarzyła się ku temu okazja,...
więcej Pokaż mimo to"Bezpieczna przystań" Nicholasa Sparksa, króla książek ściskających serca i wyciskających łzy swoim czytelnikom, jest jedną z tych powieści, na którą czekałam już od dawna. Autora nikomu nie trzeba przedstawiać, gdyż równie popularne co jego książki, są ich ekranizacje. Nie wiem jak to się stało, ale filmu na podstawie "Bezpiecznej przystani" jeszcze nie widziałam, dlatego...
więcej Pokaż mimo toDziewiąta część serii kryminalnej o najlepszej nowojorskiej glinie Eve Dallas już za mną. Było to kolejne miłe spotkanie z twórczością Nory Roberts, która In death pisze pod pseudonimem J.D. Robb. "Aż po grób" jest jak zwykle dobrym połączeniem wątku detektywistycznego i miłosnego, dawką ciekawych zdarzeń, tajemnic oraz niebezpieczeństw, które czekają na młodą, ale...
więcej Pokaż mimo toTrzecia część serii Najwspanialsi kochankowie Londynu opowiada historię najmłodszego z braci - księcia Ainsley. "Przebudzenie w ramionach księcia" jest najlepszą częścią cyklu, który autorka, Lorraine Heath, umiejscowiła w fascynującej epoce wiktoriańskiej i kolejnym dowodem na to, że mój gust literacki zaczyna się psuć, co jest mocno niepokojące. Ten romans historyczny nie...
więcej Pokaż mimo toOstatnio przypomniała mi o swoim istnieniu Nora Roberts, która pod pseudonimem J.D. Robb napisała wielotomową serię o losach porucznik Eve Dallas, nowojorskiej policjantki, zmagającej się ze złem czyhającym na ludzi pod koniec lat 50. XXI wieku. Serię poleciła mi moja ukochana bratowa, która zaczytywała się tymi książkami. Historia Dallas i Roarke'a przypadła mi do gustu,...
więcej Pokaż mimo to
Zawsze zadziwiali mnie mężczyźni, którzy potrafią pięknie pisać o miłości.
Jeszcze przed lekturą wymyśliłam sobie, że pisząc o "Telefonie od anioła" Guillaume Musso, użyję tego zdania, ale szczerze mówiąc, panie Musso, mało było miłości w tej książce... A tak nastawiłam się na wzruszenie ściskające serce i łzy. Czuję się trochę oszukana, bo gdy nie płaczę, choć odrobinę, to...
Pamiętam jak wspaniale było czytać "Alibi na szczęście" i "Krok do szczęścia", książki Anny Ficner-Ogonowskiej, w święta Bożego Narodzenia, pod choinką oświetloną kolorowymi lampkami i z ciepłą herbatką w dłoni. Panowała wtedy idealna atmosfera do poznawania historii Hanki Lerskiej i Mikołaja Starskiego, która zafascynowała mnie od pierwszych stron i podtrzymywała głębokie...
więcej Pokaż mimo toChyba najsmutniejsze w książkach jest to, że czytając je, nieubłaganie zbliżamy się do końca pewnej historii. Tragedią jest, gdy pokochaliśmy tę historię i mocno angażowaliśmy się w zdobywanie kolejnych tomów, by poznawać jej kolejne części. "Bunt bogini" był książką, którą bardzo, wręcz rozpaczliwe pragnęłam przeczytać, a z drugiej strony nie chciałam, bo wiedziałam, że to...
więcej Pokaż mimo to"Najwspanialsi kochankowie Londynu" ponownie w moich rękach i nie jestem pewna czy powinnam się cieszyć czy płakać. Ostatnio zrobiło mi się siebie mocno żal, za to że czytam tak "ambitne" książki, ale naprawdę, przy tylu obowiązkach i braku czasu nie mam siły na coś porządniejszego... Bałam się zabrać za "Jego przyjemności", gdyż zaniepokoił mnie fakt, że nie będzie w tej...
więcej Pokaż mimo to