-
ArtykułyHeather Morris pozdrawia polskich czytelnikówLubimyCzytać3
-
ArtykułyTajemnice Wenecji. Wokół „Kochanka bez stałego adresu” Carla Fruttera i Franca LucentiniegoLubimyCzytać2
-
ArtykułyA.J. Finn po 6 latach powraca z nową książką – rozmowa z autorem o „Końcu opowieści”Anna Sierant1
-
ArtykułyZawsze interesuje mnie najgorszy scenariusz: Steve Cavanagh opowiada o „Adwokacie diabła”Ewa Cieślik1
Biblioteczka
Ciekawa pozycja. Wiele pomysłów. Powracam do niej co jakiś czas. Oznaczam pomysły do wdrożenia w najbliższym czasie i takie na przyszłość.
Ciekawa pozycja. Wiele pomysłów. Powracam do niej co jakiś czas. Oznaczam pomysły do wdrożenia w najbliższym czasie i takie na przyszłość.
Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo toSporo ciekawych pomysłów do wdrożenia lub wdrożenia w przyszłości. Łatwo się czyta i często wracam nawet na kilka minut, aby sprawdzić czy coś co mnie zainspirowało wdrożyłem czy jednak zmieniłem zdanie. Warto przeczytać.
Sporo ciekawych pomysłów do wdrożenia lub wdrożenia w przyszłości. Łatwo się czyta i często wracam nawet na kilka minut, aby sprawdzić czy coś co mnie zainspirowało wdrożyłem czy jednak zmieniłem zdanie. Warto przeczytać.
Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to2018-09-01
Bardzo dobra pozycja. Polecam handlowcom i osobom na podobnym stanowisku. Pomaga poukładać i zrozumieć zagadnienie zarządzania czasem dla sprzedawców/handlowców itp.
Bardzo dobra pozycja. Polecam handlowcom i osobom na podobnym stanowisku. Pomaga poukładać i zrozumieć zagadnienie zarządzania czasem dla sprzedawców/handlowców itp.
Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo toKupując tą książkę byłem przekonany, że dotyczy spotkań handlowych z klientami, bo taka bliska tematyka jest bardzo często poruszana jest Briana w innych jego książka, ale nie ma jeszcze (nie znalazłem) książki dedykowanej nie tyle sprzedaży co organizowaniu efektywnych spotkań handlowych/sprzedażowych, czyli wszystko to czego nie znajdziecie w jego książkach dot. sprzedaży a przydałoby się podczas spotkań. Książka porusza temat organizacji spotkań głownie wewnątrz firm np. korporacjach. Jeżeli z takim zagadnieniem się spotykacie to na pewno będzie to pomocna literatura bo zwraca uwagę na kilka ważnych rzeczy, jak np. to kiedy organizowanie takich spotkań nie ma sensu. Wnosi mniej wartości dla osób spoza korporacji i świata organizowania spotkań wewnętrznych. Napisana oczywiście w stylu Briana.
Kupując tą książkę byłem przekonany, że dotyczy spotkań handlowych z klientami, bo taka bliska tematyka jest bardzo często poruszana jest Briana w innych jego książka, ale nie ma jeszcze (nie znalazłem) książki dedykowanej nie tyle sprzedaży co organizowaniu efektywnych spotkań handlowych/sprzedażowych, czyli wszystko to czego nie znajdziecie w jego książkach dot. sprzedaży...
więcej mniej Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to2017-03-01
Zasady delegowania zadań, ustalania priorytetów - oczywiście w stylu Briana'a Tracy'ego.
Zasady delegowania zadań, ustalania priorytetów - oczywiście w stylu Briana'a Tracy'ego.
Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to2018-04-15
Książka opisuje zasady Kaizen. Nic odkrywczego... to Kaizen, ale pozwala zrozumieć tą japońską ideę. Dobra lektura jeżeli chcesz poznać i wprowadzać zmiany metodą małych kroków. Napisana zrozumiałym językiem, czyta się łatwo. Pewnie trudno znaleźć coś sensowniejszego na polskim rynku niż ta pozycja - ja nie znalazłem.
Książka opisuje zasady Kaizen. Nic odkrywczego... to Kaizen, ale pozwala zrozumieć tą japońską ideę. Dobra lektura jeżeli chcesz poznać i wprowadzać zmiany metodą małych kroków. Napisana zrozumiałym językiem, czyta się łatwo. Pewnie trudno znaleźć coś sensowniejszego na polskim rynku niż ta pozycja - ja nie znalazłem.
Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to
Podstawowa książka dla osób, które chciałyby wejść w świat biznesu i go nieco zrozumieć. Książka zmieni Twoje na pewno myślenie osób, które nie miały styczności z bardziej zaawansowaną literaturą biznesową. Chociaż książka opisuje zbyt wyidealizowane "przypadki" oraz w tym okresie raczej nie do osiągnięcia z w warunkach polskich to u mnie spowodowała "zatrybienie" i rozpoczęcie zupełnie innego myślenia biznesowego. Dobra książka dla młodych osób, jest łatwa w czytaniu i do zrozumienia. Wg mnie jedna z pierwszych książek, którą powinno się przeczytać. Dla mniej doświadczonych będzie niczym odkrycie. Z czasem mogę powiedzieć, że książka nie zawiera nic odkrywczego, ale mam świadomość, że teraz jestem już na innym poziomie a ta książka była tą pierwszą na mojej drodze.
Podstawowa książka dla osób, które chciałyby wejść w świat biznesu i go nieco zrozumieć. Książka zmieni Twoje na pewno myślenie osób, które nie miały styczności z bardziej zaawansowaną literaturą biznesową. Chociaż książka opisuje zbyt wyidealizowane "przypadki" oraz w tym okresie raczej nie do osiągnięcia z w warunkach polskich to u mnie spowodowała "zatrybienie"...
więcej Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to