Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę.

Wydawnictwo: Onepress
6,65 (23 ocen i 4 opinie) Zobacz oceny
10
0
9
2
8
3
7
7
6
8
5
2
4
1
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788324635832
liczba stron
192
słowa kluczowe
biznes
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
LordRuthven

Stereotypy z natury rzeczy opierają się na niedokładnej wiedzy i powszechnych opiniach. Także utarte poglądy na temat prowadzenia firmy mogą bardzo pomóc w jej… upadku. Wiadomo, że na polityce, piłce nożnej i prowadzeniu biznesu teoretycznie znają się wszyscy - szczególnie ci, którzy nie mają z tymi dziedzinami wiele wspólnego. Dlatego, by uniknąć strzelenia samobójczej bramki, lepiej sięgnij...

Stereotypy z natury rzeczy opierają się na niedokładnej wiedzy i powszechnych opiniach. Także utarte poglądy na temat prowadzenia firmy mogą bardzo pomóc w jej… upadku. Wiadomo, że na polityce, piłce nożnej i prowadzeniu biznesu teoretycznie znają się wszyscy - szczególnie ci, którzy nie mają z tymi dziedzinami wiele wspólnego. Dlatego, by uniknąć strzelenia samobójczej bramki, lepiej sięgnij po rzetelną i praktyczną dawkę informacji.

Schematy, według których działają osoby otwierające firmy, często są do siebie podobne. Tak samo jak pytania, które sobie zadają, i mity, w które wierzą. W tej książce prawdziwe odpowiedzi na realne pytania przedsiębiorców zostały zebrane w formie krótkich, konkretnych porad. Wykorzystaj je. Po co masz powielać te same błędy, które popełniło przed Tobą już wiele osób?

Nie zakładaj firmy, opierając się na "dobrych radach" wszechwiedzących życzliwych. Skorzystaj z doświadczenia eksperta! Marek Jankowski to praktyk biznesowy oraz wydawca czasopisma branżowego. Były reporter radiowy, współpracował również z prasą i telewizją. Wspiera małe firmy - takie jak Twoja - w ich codziennej działalności. Przytoczone w tej książce sytuacje są z życia wzięte i mają oparcie w uznanych regułach, którym podlegają firmy działające w gospodarce wolnorynkowej.

Dowiedz się:
Czy na genialnych pomysłach da się zarobić?
Na czym można zaoszczędzić, uruchamiając firmę?
Jak nie marnować pieniędzy na reklamę i efektywnie wykorzystać internet?
Kiedy kryzys może być szansą na rozwój?
Jak sprawić, aby klient polecał nas swoim znajomym?

 

źródło opisu: http://onepress.pl/ksiazki/pulapki-small-biznesu-1...(?)

źródło okładki: http://onepress.pl/ksiazki/pulapki-small-biznesu-1...»

pokaż więcej

Brak materiałów.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (50)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 702
Rixiu | 2017-03-02
Na półkach: Przeczytane, Business, 2017
Przeczytana: 05 stycznia 2017

Paczka rad i wskazówek wynikające z doświadczenia w prowadzeniu działalności gospodarczej. Większość raczej oczywistych. Może kilka perełek. Jeżeli to przeczytasz i będziesz uważał/ła za "odkrycie"... To jeszcze nie czas na decyzję o prowadzeniu firmy...

książek: 735
LordRuthven | 2013-05-20
Na półkach: Przeczytane, Posiadam, 2013
Przeczytana: 20 maja 2013

Opinia zaznaczona jako spoiler. Pokaż ją.

Książka raczej przeciętna. Równie dobrze możnaby stworzyć 1033 tego typu mity i napisać o nich książkę. Niewiele ciekawych informacji, choć być może - jeśli książkę do ręki weźmie osoba, która W OGÓLE nie zastanawia się nad tym, czy mogłaby poprawić własny biznes - to kto wie... może coś dla siebie znajdzie.

Moją uwagę zwrócił mit o tym, że niezadowolny klient się poskarży. Pan Marek przytoczył historię swojej współpracy z firmą produkującą dla niego ulotki itd. Pan Marek napisał, że początkowo współpraca z tą firmą układała się dobrze m.in. dlatego, że firma nie windykowała swoich należności i Pan Marek za zlecenia płacił (cytuję, być może niedokładnie) "przy następnej okazji" - czyli zlecał coś, firma wykonywała pracę, a autor książki za fakturę płacił, kiedy znowu coś od tej firmy chciał.

Moim zdaniem jest to postawa karygodna. Tym bardziej, że gdzieś wcześniej w tej samej książce autor w jednym z mitów pisze o konsekwencjach nie dbania o ściąganie należności.

książek: 405
Damian | 2014-05-26
Przeczytana: 08 kwietnia 2014

Książka bardzo pomocna dla osób, które zamierzają rozpocząć własną działalność. Rady udzielane przez autora są niezwykle przydatne, ponieważ mogą one przesądzić o powodzeniu, a także ustrzec przedsiębiorców od popełnienia błędów, które mogą okazać się kluczowe w naszej działalności. Warto niewiele zainwestować, gdyż wiedza, którą pozyskamy dzięki Markowi Jankowskiemu może okazać się przydatna w działalności gospodarczej.

książek: 78
xradar | 2013-08-08
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 08 sierpnia 2013

Polecam początkującym przedsiębiorcom.

książek: 926
Anomander | 2017-08-23
Przeczytana: 2012 rok
książek: 464
falander | 2017-07-03
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 08 lipca 2017
książek: 38
jack0707 | 2017-04-09
Na półkach: Przeczytane
książek: 64
gniewkolu | 2017-03-12
Na półkach: Przeczytane
książek: 148
Łukasz | 2016-02-10
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
książek: 20
Krzysiek | 2016-01-14
Na półkach: Przeczytane
zobacz kolejne z 40 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd