Opinie użytkownika
Znacie to uczucie, gdy nie możecie odłożyć książki i iść spać? Czytacie, jeszcze jeden rozdział, jeszcze jedna strona i nagle zbliżacie się do końca. Podczas lektury towarzyszy Wam rollercoster emocji, serce bije coraz mocniej i po prostu wiecie, że ta lektura jest cholernie dobra. Dokładnie takie uczucia towarzyszyły mi podczas czytania tej książki.
Powieść Klaudii Bianek...
Mam niesamowity problem z tą książką. Miała bardzo duży potencjał. Wiecie, myślałam, że to będzie jedna z TYCH książek, które zapadają nam w pamięci na długi czas. Czy tak się stało?
Stephen Florida to tytułowy bohater, który w wyniku zbiegu okoliczności zaczyna studiować w małej miejscowości, gdzieś w sercu Północnej Dakoty. W College'u poświęca się zapasom, które z...
"Nie mam Ci czego wybaczać. Widzę w Tobie ból, który sama odczuwałam."
Kolejna książka, z II wojną światową w tle, za mną. Zawsze jest mi niesamowicie trudno napisać coś konstruktywnego o literaturze, w której pełno jest bólu, cierpienia i śmierci. Nie muszę chyba nikogo przekonywać, że literatura osadzona w latach 40 ubiegłego wieku, a już w szczególności literatura...
Kurczęęęę.... mam ogromny problem z zakończeniem tej serii. Dwie poprzednie książki bardzo wysoko postawiły poprzeczkę. "Hush" był dla mnie zwyczajnie w świecie nudny. Cała akcja kręciła się wokół tego samego wydarzenia, wszystko było mało realistyczne i słabo przemyślane przez autorkę.
Końcówki książki nie skomentuję- uznajmy, że tego ostatniego rozdziału nie było,...
Pierwszy raz przeczytałam "Obsydian" dokładnie 30.06.2014. Teraz nadszedł czas na re-reading.
Czy zmieniły się moje odczucia, co do tej książki? Zdecydowanie nie!
W dalszym ciągu uważam, że jest to rewelacyjne paranormal romance, z idealnie wykreowanymi bohaterami!
Polecam :)
"Ten świat zostanie ocalony i przebudowany przez marzycieli."
Sa takie książki, które po prostu zajmują szczególne miejsce w naszym sercu. Możemy zżyć się z bohaterami, kibicujemy im i nie chcemy się rozstawać. Taką właśnie książką jest "ostatni" tom serii Szklany Tron. Serii, którą tak bardzo pokochałam!
Nie wiem, może nie jestem obiektywna jeżeli chodzi o książki Sarah...
"Zły król" to bezpośrednia kontynuacja pierwszego tomu, czyli "Okrutnego Księcia" autorstwa Holly Black.
To książka z gatunku Young Adult, który łamie wszystkie schematy! Nie ma w niej nic przewidywalnego. Holly Black wykreowała niesamowicie rozbudowany świat, w którym aż kipi od intryg i mrocznych tajemnic.
Ostatnie 50 stron książki dosłownie wcisnęło mnie w fotel. Szok...
"Siedziałbym w ciszy do końca swojego pieprzonego życia, jeśli oznaczałoby to możliwość zaopiekowania się wami. - Kiedy skończyłem, z jej oczu płynęły łzy. Nie chciała, żebym cierpiał... rozumiałem ją. Ale tu chodziło o moje życie. Cierpienie było gwarantowane. Poczucie bezpieczeństwa nie.”
I na tym mogłabym w sumie zakończyć i napisać- po prostu to przeczytajcie. Ale...
Na początek musicie wiedzieć, że opis tej książki mało mnie zachęcił do jej przeczytania. Spodziewałam się niesamowicie schematycznej fabuły. Z racji tego, że wcześniej czytałam też inne pozycje od Pepper Winters, postanowiłam dać szansę "Koronie kłamstw". A teraz jestem na takim książkowym kacu, że nie wiem od czego zacząć pisanie tej recenzji...
Noell jest właścicielką...
"Gordian" to moje drugie spotkanie z tą autorską W 2013 roku miałam okazję przeczytać Laristę. I chociaż wtedy ta pozycja nie zrobiła na mnie jakiegoś wrażenia, postanowiłam po latach dać ponownie szansę Pani Darwood. Tym bardziej, że "Gordian" to powieść zupełnie innego gatunku. To książka z pogranicza erotyki i romansu, a więc dokładnie wpisująca się w kanon książek,...
więcej Pokaż mimo to
Zdarza się Wam sięgnąć po takie książki, po przeczytaniu których nie wiecie, co o nich myśleć?
Dokładnie tak czuję się po skończeniu drugiego tomu serii All for the game. Z jednej strony uważam, że jest to genialna książka, zupełnie inna, niż wszystkie, które dotychczas czytałam, ale z drugiej strony...no właśnie. Jest po prostu dziwna. Chyba to odpowiednie słowo. Czytając...
Mam niemały problem z tą książką. Chyba po prostu za dużo oczekiwałam. Otrzymałam romans, z brutalnymi momentami, ale niesamowicie denerwującymi bohaterami.
Czytając tę książkę miałam wrażenie, że główna bohaterka jest niesamowicie naiwna, a cała historia oderwana od rzeczywistości. Naprawdę starałam się zrozumieć motywy, które kierowały zarówno Lizzie, jak i Brochanem,...
Bardzo długo wzbraniałam się przed przeczytaniem tej części. Dlaczego? Przede wszystkim dlatego, że jest to nowelka, a więc obawiałam się sytuacji, gdzie okazałoby się, że autorka zaserwowała nam nudnawą historię, "zapychacz" do pozostałych tomów.
Czy tak było?
Nie!
Jeżeli tak, jak ja, pokochaliście historię Styxa i Mae z pierwszego tomu Katów Hadesa, na pewno nie...
The Foxhole Court to moje pierwsze spotkanie z tą autorką.
Na początku byłam bardzo sceptycznie nastawiona do tej pozycji- drużyna sportowa, studia? Eee, brzmi trochę nudno. Nic bardziej mylnego!
Neil Josten ucieka. Ucieka już tak od 10 lat. Nigdy nie zostaje w zadnym miejsce na dłużej. Wie, że to niebezpieczne, że nigdy nie może dopuścić do sytuacji, w której dopadnie...
Chyba po raz pierwszy oceniłam książkę Remigiusza Mroza (a w szczególności część z Chyłką!) tak nisko...
"Kontratyp" to ósma już odsłona prawniczego duetu Chyłki i Zordona. Tym razem wydawać by się mogło, że wszystko w życiu tej pary już się ustabilizowało, a wszystkie złe rzeczy mają za sobą. Niestety, nie jest tak kolorowo. Tym razem Joanna musi stoczyć bitwę nie tylko...
"Zapomnij o mnie" to moje pierwsze spotkanie z tą autorką.
Historia miała w sobie potencjał, ale czegoś mi w niej zabrakło. Nie ścisnęła mnie za serce, nie do końca rozumiałam fascynację miłosną na linii Sara- Marshall. Momentami miałam wrażenie, że w tej książce jest za dużo niedomówień, a sceny są urywane. Tak, jakby pani Haner na siłę próbowała przedstawić jakieś...
Pani Frazier, co Pani narobiła?!
Uwielbiam całą serię "King", ale zakończenie tej części wbiło mnie w fotel. Trzy razy czytałam tę samą stronę, aby upewnić się, że na pewno dobrze rozumiałam.
Wydawnictwo Kobiece- z cierpliwością czekam na kolejny tom!
Dawno nie czytałam tak słabej książki. Sięgnęłam po nią tylko dlatego, że miałam nadzieję na coś lepszego po przeczytaniu pierwszego tomu. Chciałam dać autorce szansę.
Co z tego wyszło?
Otrzymałam lekturę bez fabuły (och, przepraszam- była podobno jakaś "intryga" i demony przeszłości?....), z papierowymi postaciami, gdzie nie ma nic innego, jak tylko seks, seks i...
Po tylu negatywnych opiniach na temat tej książki, trochę się jej obawiałam. Uwielbiam większość książek tego autora, dlatego też musiałam przeczytać i tę pozycję.
Jak było?
Jak dla mnie bardzo, bardzo dobrze! I na serio piszę to z pełnym przekonaniem.
W Hashtagu jest wszystko to, co uwielbiam w książkach. Jest napięcie, są wyraziści bohaterowie, akcja jest dynamiczna,...
"Pod szkarłatnym niebem" autorstwa Marka Sullivana to istny "must have" dla wszystkich, którzy choć trochę interesują się tematyką II wojny światowej.
Nie oszukujmy się- książek o Zagładzie Żydów, o wojnie, o obozach koncentracyjnych jest bardzo dużo. Co więc wyróżnia tę pozycję?
"Pod szkarłatnych niebem" to lektura, która kreuje bardzo brutalny, ciężki klimat, który...