E-Marketing. Planowanie. Narzędzia. Praktyka.

Okładka książki E-Marketing. Planowanie. Narzędzia. Praktyka. Grzegorz Mazurek
Okładka książki E-Marketing. Planowanie. Narzędzia. Praktyka.
Grzegorz Mazurek Wydawnictwo: Poltext biznes, finanse
488 str. 8 godz. 8 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Poltext
Data wydania:
2022-10-14
Data 1. wyd. pol.:
2022-10-14
Liczba stron:
488
Czas czytania
8 godz. 8 min.
Język:
polski
ISBN:
9788381753944
Tagi:
E-Marketing Marketing Marketing internetowy Biznes
Średnia ocen

7,7 7,7 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Intranet. Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji Urszula Kandefer, Grzegorz Mazurek
Ocena 0,0
Intranet. Skut... Urszula Kandefer, G...
Okładka książki Czas internacjonalizacji II. Perspektywy, priorytety, projekty Grzegorz Mazurek, Bianka Siwińska
Ocena 0,0
Czas internacj... Grzegorz Mazurek, B...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,7 / 10
3 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
41
14

Na półkach: ,

Jeżeli jesteś na początku swojej przygody z e-marketingiem, to zdecydowanie polecam Ci tą pozycję. Szczególnie jeżeli wybrałeś studia powiązane z marketingiem.
Informacji jest dużo, zakres szeroki. Autorzy (a jest ich sporo) postarali się opisać "co się da", aby maksymalnie przybliżyć z czego ten e-marketing właściwie się składa i co na niego wpływa.
Rozdziały zostały opisane bardzo ogólnie, ale uważam że bardzo dobrze wprowadzają w opisane w nich zagadnienia.
Ogromną zaletą jest bibliografia do każdego rozdziału oraz dopisane pozycję, które "warto przeczytać" aby dowiedzieć się więcej w danym temacie.
Jeszcze raz serdecznie polecam.

Jeżeli jesteś na początku swojej przygody z e-marketingiem, to zdecydowanie polecam Ci tą pozycję. Szczególnie jeżeli wybrałeś studia powiązane z marketingiem.
Informacji jest dużo, zakres szeroki. Autorzy (a jest ich sporo) postarali się opisać "co się da", aby maksymalnie przybliżyć z czego ten e-marketing właściwie się składa i co na niego wpływa.
Rozdziały zostały...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    14
  • Przeczytane
    5
  • Posiadam
    3
  • CONTENT MARKETING
    1
  • Chce mieć książka
    1
  • 2019 przeczytane
    1
  • E-Business
    1
  • Ebook_Epub
    1
  • Marketing & PR
    1
  • 2019
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki E-Marketing. Planowanie. Narzędzia. Praktyka.


Podobne książki

Przeczytaj także