rozwiń zwiń
Filtry
Książki na półce W planach: Internet i media [21]
Sortuj:
Okładka książki Badania w public relations. Wprowadzenie Anna Miotk
Średnia ocen:
9,0 / 10
1 ocen
Czytelnicy: 8 Opinie: 0
Okładka książki Biblia e-biznesu 2. Nowy Testament Maciej Dutko
Średnia ocen:
7,7 / 10
41 ocen
Czytelnicy: 226 Opinie: 5
Okładka książki Nowy PR. Jak internet zmienil public relations Anna Miotk
Średnia ocen:
7,7 / 10
12 ocen
Czytelnicy: 54 Opinie: 0
Okładka książki 22 niezmienne prawa marketingu Al Ries, Jack Trout
Średnia ocen:
7,6 / 10
50 ocen
Czytelnicy: 340 Opinie: 8
Okładka książki Marketing Philip Kotler
Średnia ocen:
7,6 / 10
164 ocen
Czytelnicy: 1028 Opinie: 22
Okładka książki Logo Design Love. Tworzenie genialnych logotypów. Nowa odsłona David Airey
Średnia ocen:
7,5 / 10
360 ocen
Czytelnicy: 995 Opinie: 47
Okładka książki Slajd:ologia. Nauka i sztuka tworzenia genialnych prezentacji Nancy Duarte
Średnia ocen:
7,5 / 10
22 ocen
Czytelnicy: 148 Opinie: 5
Okładka książki Wyznania człowieka reklamy David Ogilvy
Średnia ocen:
7,3 / 10
6 ocen
Czytelnicy: 90 Opinie: 0
Okładka książki Płytki umysł. Jak internet wpływa na nasz mózg Nicholas Carr
Średnia ocen:
7,2 / 10
503 ocen
Czytelnicy: 2830 Opinie: 76
Okładka książki Photoshop dla e-commerce i social media Sebastian Kończak
Średnia ocen:
7,1 / 10
9 ocen
Czytelnicy: 43 Opinie: 2
Okładka książki WebShows: sekrety Wideo w Internecie Krzysztof Gonciarz
Średnia ocen:
7,0 / 10
124 ocen
Czytelnicy: 481 Opinie: 10
Okładka książki Getting Things Done, czyli sztuka bezstresowej efektywności. Wydanie II David Allen
Średnia ocen:
7,0 / 10
1113 ocen
Czytelnicy: 4384 Opinie: 143
Okładka książki Zakamarki marki Paweł Tkaczyk
Średnia ocen:
7,0 / 10
428 ocen
Czytelnicy: 1248 Opinie: 58
Okładka książki Zarządzanie kryzysem w social media Monika Czaplicka
Średnia ocen:
6,9 / 10
32 ocen
Czytelnicy: 140 Opinie: 7