Zarządzanie kryzysem w social media

Wydawnictwo: Onepress
7,31 (26 ocen i 9 opinii) Zobacz oceny
10
1
9
2
8
8
7
10
6
4
5
0
4
1
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788324680313
liczba stron
288
kategoria
poradniki
język
polski

Kryzys - brzmi strasznie, ale dobrze zarządzany, może przerodzić się w sukces! Jeśli wydaje Ci się, że czwarta władza to media, mylisz się. Teraz to social media są siłą sprawczą, która buduje i niszczy kariery, wynosi marki na szczyty popularności lub równa je z ziemią. Social media to broń obosieczna - bywają źródłem kryzysów, ale także sposobem na ich pokonanie. Najważniejsza jest...

Kryzys - brzmi strasznie, ale dobrze zarządzany, może przerodzić się w sukces!

Jeśli wydaje Ci się, że czwarta władza to media, mylisz się. Teraz to social media są siłą sprawczą, która buduje i niszczy kariery, wynosi marki na szczyty popularności lub równa je z ziemią. Social media to broń obosieczna - bywają źródłem kryzysów, ale także sposobem na ich pokonanie. Najważniejsza jest informacja: zabawna, oburzająca, interesująca. Im bardziej kontrowersyjna i nośna, tym szybciej dotrze do tysięcy Twoich klientów. Jeśli myślisz, że Twojej marce nic nie grozi, lepiej przygotuj się na kryzys. Zdarza się on każdemu: i rzetelnym producentom, i perfekcyjnym usługodawcom. Nie myli się tylko ten, kto nic nie robi, więc prędzej czy później popełnisz błąd lub natkniesz się na pierwszego niezadowolonego klienta. A stąd do kryzysu tylko jeden krok…

Sama myśl o wpadnięciu w jego epicentrum budzi grozę, prawda? A przecież wcale nie musi! Możesz świetnie przygotować się na sytuacje kryzysowe i dowiedzieć się, jak wyjść z nich z tarczą. Jeśli Twoja marka jest obecna na Facebooku, Twitterze czy innym profilu społecznościowym albo jeśli wiesz, że aktywni w tych mediach są Twoi klienci - a są tam na pewno - warto poznać zasady tej wirtualnej gry. Pierwsze prawo kryzysu w social media: zwykle zaczyna się tuż przed weekendem!

 

źródło opisu: http://helion.pl/ksiazki/zarzadzanie-kryzysem-w-so...(?)

źródło okładki: http://helion.pl/ksiazki/zarzadzanie-kryzysem-w-so...»

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (108)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 258
Kiniek | 2013-12-25
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 23 grudnia 2013

Kryzys w mediach społecznościowych może przytrafić się w każdym momencie. Zapalnikiem może być zdjęcie ukazujące markę w złym świetle wrzucone przez niezadowolonego klienta, nieprzychylny komentarz, a nawet źle sformułowany post wrzucony przez firmę na jej fanpage'a. "Zarządzanie kryzysem.. " pokazuje, jak poradzić sobie w sytuacjach kryzysowych, jakich błędów się wystrzegać oraz jak przygotować się na nagłe nieprzewidziane sytuacje. Poza teorią czytelnik znajdzie także mnóstwo przykładów kryzysów, które już miały miejsce- a każdy z nich dokładnie przeanalizowany i skomentowany. Warto przeczytać, wysnuć wnioski, a w przyszłości... zapobiec potencjalnym kryzysom :) Polecam!

książek: 1307
MoznaPrzeczytac | 2014-01-31
Na półkach: Przeczytane, Ulubione, Posiadam
Przeczytana: 30 stycznia 2014

Media społecznościowe (zwłaszcza w biznesie) nie są dla wszystkich i do wszystkiego. Nieumiejętne ich stosowanie, nieodpowiednio dobrana forma komunikacji dla grupy docelowej lub po prostu zwykłe zaniedbane to najczęstsze powody kryzysów w social media na własne życzenie. Budowany latami wizerunek można szybko zburzyć jednym potknięciem, a jak wiadomo, internet nigdy nie zapomina. Pamięta o tym autorka książki i konsekwentnie konfrontuje swoją wiedzę z rzeczywistością.

W odróżnieniu od innych publikacji jakie można znaleźć (nie tylko w formie drukowanej), książka wyróżnia się przede wszystkim dużym realizmem i aktualnością. Nie jest to kolejna pozycja ze świetnymi poradami jak uniknąć kryzysu. Autorka wprost wskazuje, że kryzysowi w social media nie da się zapobiec. Można natomiast na niego dobrze się przygotować i przekuć negatywną sytuacje w sukces.

Pełna recenzja:
http://moznaprzeczytac.pl/zarzadzanie-kryzysem-w-social-media-monika-czaplicka/

książek: 211
Chlapi | 2015-03-05
Na półkach: Przeczytane

Tak naprawdę, to jedyna tego typu książka na polskim rynku. Ciężko jest w ogóle znaleźć cokolwiek na temat kryzysów w social media, czy jak kto woli - mediach społecznościowych. Czaplicka tworzy kompendium wiedzy w jednym miejscu: znajdziesz tu charakterystykę kryzysu, uczestników social media, fazy rozprzestrzeniania sie kryzysu i przede wszystkim odpowiedź - czemu wybuchają w weekendy?

Głównym minusem książki jest panujący chaos. Na różnych stronach dowiesz się wielu naprawdę przydatnych rzeczy. Jednak musisz się naszukać. Strony nie są ułożone planowo, przeplatają się tematy, co nie tworzy logicznej całości i każde czytelnikowi ostro przewertować książkę i poszukać. Ale warto!

książek: 219
Łukasz Czechowski | 2016-01-20
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 19 stycznia 2016

Książka warta przeczytania dla wszystkich, którzy zawodowo zajmują się social media, marketingiem, obsługą klienta. Część teoretyczna bardzo dobra, część z przykładami jeszcze lepsza, chociaż bez straty dla merytoryki kilka ostatnich stron można było odpuścić.

I duży plus w postaci listy linków w przypisach, gdzie również można pogłębić wiedzę.

książek: 505
kultulove | 2018-06-14
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: maj 2018

Potężna dawka wiedzy podana w przystępnej formie z licznymi przykładami i case studies.

książek: 187
Wiola | 2014-11-24
Na półkach: Przeczytane, Posiadam

Prawdziwy podręcznik zarządzania kryzysami w social media. Książka, którą każdy kto ma zawodowo styczność z mediami społecznościowymi przeczytać powinien. Mnóstwo rzetelnych i uporządkowanych sytuacji, bardzo dużo sposobów uniknięcia kryzysów. Ponadto podsumowane i skomentowane najgłośniejsze kryzysy w Polsce i za granicą. Monika Czaplicka podaje case jakie kroki podjąć, aby kryzysu uniknąć, a jeżeli się pojawi to co zrobić, aby wyjść z sytuacji jak najlepiej. Tę książkę warto mieć zawsze gdzieś pod ręką.

książek: 389
piotk | 2015-08-03
Na półkach: Przeczytane

Fajna książka. Spora dawka wiedzy, mimo że kryzysy pochodzą z 2013 r i lat wcześniejszych. W części pierwszej, poradnikowej, co chwilę czułem się jakbym już czytał dokładnie to samo na poprzednich stronach, ale wybaczam, bo część druga ciekawa i pouczająca. Polecam każdemu, kto obsługuje fp marek.

książek: 64
Krzysztof | 2016-01-07
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 22 grudnia 2015

Moja ocena: Bardzo dobra :-)

Duża dawka wiedzy z zakresu Public Relations w social media.
Autorka przedstawia konkretne techniki pozwalające zapanować na trudnymi sytuacjami. Jest też trochę ogólnej wiedzy o mediach społecznościowych. To w pierwszej części.

W drugiej jest to co lubię najbardziej - konkretne przykłady kryzysów z komentarzem ekspertów. Dzięki temu można poznać różne spojrzenia na ciekawe problematyczne przypadki.

Przyjemnie się czytało i duża porcja wiedzy.

Minusy:
Trochę przytłoczyło mnie częste punktowanie najważniejszych zaleceń, które trzeba wykonać. Było tego trochę za dużo. Trudno zapamiętać nową wiedzę w ten sposób. Szczegółowe opisy na konkretnych przykładach byłoby łatwiej przyswoić. Ale to nic, zawsze można wrócić do książki.

Polecam!

książek: 292
xdobrusiax | 2015-02-16
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 16 lutego 2015

Ciekawa lektura.

książek: 204
Kacper Kapsa | 2018-12-14
Na półkach: 2018, Przeczytane
zobacz kolejne z 98 
Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd