Logo Design Love. Tworzenie genialnych logotypów. Nowa odsłona

Wydawnictwo: Helion
7,66 (101 ocen i 8 opinii) Zobacz oceny
10
11
9
8
8
35
7
30
6
17
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788328303737
język
polski
dodał
LubimyCzytać

Twórz logotypy, które rzucają na kolana! Jak czerpać od najlepszych i zachować oryginalność? Gdzie szukać twórczych inspiracji? Jak negocjować z klientami? Logo to jeden z kluczowych elementów tożsamości wizualnej każdej marki. Może pomóc jej osiągnąć szczyt popularności albo zepchnąć ją w otchłań niebytu. Wszystko zależy od Ciebie. Dlatego zanim otworzysz jakikolwiek program graficzny...

Twórz logotypy, które rzucają na kolana!


Jak czerpać od najlepszych i zachować oryginalność?
Gdzie szukać twórczych inspiracji?
Jak negocjować z klientami?


Logo to jeden z kluczowych elementów tożsamości wizualnej każdej marki. Może pomóc jej osiągnąć szczyt popularności albo zepchnąć ją w otchłań niebytu. Wszystko zależy od Ciebie. Dlatego zanim otworzysz jakikolwiek program graficzny lub weźmiesz do ręki ołówek, zobacz, jak robią to najlepsi, i zaczerpnij wiedzę całymi garściami.

Powraca kultowa książka, którą pokochali wszyscy kreatywni projektanci! W wydaniu drugim, zaktualizowanym i rozszerzonym, autor otwiera przed Tobą fascynujący świat wizualnej identyfikacji marki. Pozwól mu przeprowadzić się bezpiecznie przez wszystkie etapy projektowania. Znajdziesz tu jeszcze więcej analiz przypadków, szkiców, logotypów, wskazówek dotyczących współpracy z klientami, anegdot oraz praktycznych informacji o tym, jak skutecznie zamknąć projekt — i zrobić to dobrze. Ta książka da także solidnego kopa Twojemu zmysłowi twórczemu i pomoże uniknąć zabójczej rutyny.

Proces tworzenia logo — od ołówka do PDF-a.
Zasady wyceniania projektów.
Sztuka prowadzenia rozmów z klientami.
Rozwiązywanie problemów z brakiem oryginalności.
Analiza kultowych projektów.
Unikanie zagrożeń związanych z rebrandingiem.
Pomiary zwrotu z inwestycji w projekt.
Tworzenie trwałych wizerunków marki w 31 praktycznych wskazówkach.

Zrób logo, które stanie się kultowe!
 

David Airey — niezależny projektant graficzny z Irlandii Północnej. Swoje umiejętności szlifował w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych, po czym podjął decyzję o wyspecjalizowaniu się w projektowaniu wizerunku marki. Poświęcone projektowaniu graficznemu blogi Davida — davidairey.com, logodesignlove.com oraz identitydesigned.com — każdego miesiąca odwiedza ponad 600 tysięcy internautów. Lista klientów Davida obejmuje wiele znanych firm, takich jak Yellow Pages, Asian Development Bank, blinkbox czy BBC.

 

źródło opisu: Helion

źródło okładki: Helion

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (8)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 117

Ksiazki David'a Airey sprawily, ze polubilam i otworzylam sie na tworzenie logo oraz indentyfikacji wizualnej. Ksiazka bardzo poszerzyla moje horyzonty i sprawila ze projektowanie stalo sie bardziej uporzadkowanym i ukierunkowanym procesem.

Ilustrowana wprost genialnymi pomyslami projektantow graficznych.

książek: 274
Crocwills | 2019-04-30
Na półkach: Przeczytane, Ulubione, 2019

Jest to pokazanie filozofii tworzenia logo. Zawarta jest niejako instrukcja jak postępować z potencjalnym klientem. W jaki sposób nabrać doświadczenia. Na co mamy zwrócić uwagę. Jest to nie tylko książka dla projektantów, ale również potencjalnych biznesmenów oraz ludzi którzy chcą stworzyć swoją markę i pokazać się z jak najlepszej strony. Bo logo to nie wszystko. To tylko znak towarowy, który nas reprezentuje. Jesteśmy dzięki niemu rozpoznawani w świecie pełnym konsumpcji.
Wiec nawet odtworzenie marki na nowo jest bardzo istotne. Ciężko mi znaleźć więcej podobnych książek.

książek: 198
favola | 2019-01-29
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 26 stycznia 2019

Bardzo fajna książka, dużo praktycznych porad, zilustrowana wieloma ciekawymi przykładami, chociaż skierowana bardziej do grafików pracujących już w branży - zawiera dużo porad odnośnie kontaktów z klientami, wyceny itp.

książek: 243
Łukasz | 2018-07-28
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 26 lipca 2018

Bardzo dobra pozycja przede wszystkim dla Twórców, ale także dla właścicieli firm lub czegoś co potrzebuje logo. Świetna meteorytyka i wiele przykładów, twórców, których prace można podejrzeć.

Szczerze i gorąco polecam
lukaszmajewski.com

książek: 23
Barbara D | 2017-02-11
Na półkach: Przeczytane

Wiele przydatnych, praktycznych informacji. Książka warta uwagi.

książek: 91
Mariecov | 2016-09-17
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 02 września 2016

Zarówno dla laików, jak i zaawansowanych designerów. Chcesz wiedzieć jak zacząć? Wystartowałeś i poszukujesz inspiracji? Mierzysz się z różnymi problemami w swojej designerskiej firmie? Ta książka sprawdzi się na każdym etapie. Mi, jako początkującemu designerowi, dała kopa inspiracji i zapału. Uporządkowana treść i bogata ilustracja, która rozwinie Twoją kreatywność.

książek: 619
Meluzyna | 2016-03-28
Na półkach: Przeczytane, 2016

Projektowanie logo 101 - podręcznik przedstawiający absolutne podstawy projektowania znaków i identyfikacji wizualnej, przywołujący najciekawsze przykłady zastosowania i interpretacji opisanych szerzej zasad tworzenia logo. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości co do jakości własnego warsztatu, sięgnij po tę książkę. Autor doskonale wie, co cię trapi - sam przez to przechodził, a teraz może podzielić się z tobą swoim cennym doświadczeniem.

książek: 135
pozycja4 | 2016-01-24
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 24 stycznia 2016

Jak dla mnie świetna pozycja, dla każdego kto interesuje się projektowaniem.

Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Zapisując się na newsletter zgadzasz się na otrzymywanie informacji z serwisu Lubimyczytac.pl w tym informacji handlowych, oraz informacji dopasowanych do twoich zainteresowań i preferencji. Twój adres email będziemy przetwarzać w celu kierowania do Ciebie treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd