Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Deszcz zamówień jak przyciągnąć klientów bez względu na branżę

Wydawnictwo: MT Biznes
9 (2 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
1
9
0
8
1
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788361732563
liczba stron
476
kategoria
biznes, finanse
język
polski

SPRzEDAWAJ JAK zAWODOWIEC! W najnowszym wydaniu swojej klasycznej już książki, Deszcz zamówień, Ford Harding pokazuje krok po kroku, jak możesz prawdziwym asem w sprzedaży usług twojej firmy nawet jeśli nigdy w życiu nie zajmowałeś się sprzedażą żadnych produktów. Ten przejrzysty, pełen łatwych do zastosowania strategii i wskazówek podręcznik podpowiada ci, jak: Pisać artykuły do pism...

SPRzEDAWAJ JAK zAWODOWIEC! W najnowszym wydaniu swojej klasycznej już książki, Deszcz zamówień, Ford Harding pokazuje krok po kroku, jak możesz prawdziwym asem w sprzedaży usług twojej firmy nawet jeśli nigdy w życiu nie zajmowałeś się sprzedażą żadnych produktów. Ten przejrzysty, pełen łatwych do zastosowania strategii i wskazówek podręcznik podpowiada ci, jak: Pisać artykuły do pism branżowych Odbywać wizyty akwizycyjne i dzwonić w ciemno jak zawodowy sprzedawca Prowadzić networking, by zbudować trwałą bazę klientów Opracować skuteczną strategię sprzedaży Dzięki tej książce opanujesz umiejętności z zakresu marketingu i sprzedaży, potrzebne, by przetrwać i świetnie prosperować transakcja po transakcji. Profesjonalistę, który znakomicie radzi sobie ze zdobywaniem nowych zleceń i klientów, uważa się za więcej niż tylko sprzedawcę. Jego specjalne zdolności mają wpływ na styl życia firmy, tego małego społeczeństwa, którego jest on częścią. Rainmaker ten, który sprowadza do firmy deszcz zamówień i pozwala jej kwitnąć to trafny tytuł dla osoby wnoszącej tak istotny wkład. Jeśli rozwiniesz odpowiednie umiejętności, jeśli potrafisz zrozumieć, że marketing to gra liczbowa, w której trzeba zaliczyć wiele drobnych porażek, żeby później wygrać, jeśli umiesz narzucić sobie dyscyplinę potrzebną do utrzymania się na rynku, jeśli potrafisz dopingować siebie aż do osiągnięcia sukcesu to ty także możesz zostać rainmakerem.O AUTORzEFord Harding jest prezesem firmy Harding & Company, która zajmuje się szkoleniem profesjonalistów w zdobywaniu nowych klientów. Jego książki to lektura obowiązkowa niezbędna do uzyskania certyfikatu Society for Marketing Professional Services. Publikował m. in. w Harvard Business Review i Wall Street Journal. Mieszka w Maplewood, w stanie New Jersey. Koncepcje Forda Hardinga są innowacyjne, a jednocześnie niezwykle pragmatyczne i wykonalne. Przedstawia bardzo przejrzystą formułę przyciągania nowych klientów. Ta książka to ważne źródło informacji dla każdego profesjonalisty, który chce rozwinąć swoje w tym zakresie umiejętności. David Nadler, wiceprezes Marsh & McLennan Companies

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (8)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 51
Zbigniew Urban | 2014-05-05
Na półkach: Przeczytane
książek: 104
set1000 | 2014-04-24
Na półkach: Przeczytane
książek: 9673
Chaoticreader | 2016-12-12
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 213
mdeszcz4 | 2016-06-27
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 3575
fiendishfiancee | 2016-06-24
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 764
Femme | 2011-01-16
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 849
Kaś | 2010-09-03
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 17
DAZ | 2010-03-25
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 25 marca 2010
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd