Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu

Okładka książki Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu
Brian HalliganDharmesh Shah Wydawnictwo: Helion biznes, finanse
320 str. 5 godz. 20 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
Inbound Marketing: Get Found Using Google, Social Media, and Blogs (The New Rules of Social Media)
Wydawnictwo:
Helion
Data wydania:
2010-08-01
Data 1. wyd. pol.:
2010-08-01
Liczba stron:
320
Czas czytania
5 godz. 20 min.
Język:
polski
ISBN:
978-83-246-2727-1
Tłumacz:
Bartosz Sałbut
Tagi:
inbound marketing facebook twitter youtube google SEO blog konwersja
Średnia ocen

                6,1 6,1 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Okładka książki E-wangeliści. Ucz się od najlepszych twórców polskiego internetu Tomasz Cisek, Paweł Nowacki
Ocena 6,1
E-wangeliści. ... Tomasz Cisek, Paweł...
Okładka książki Język ANSI C Brian W. Kernighan, Dennis MacAlistair Ritchie
Ocena 7,5
Język ANSI C Brian W. Kernighan,...
Okładka książki PHP i MySQL. Tworzenie stron WWW. Vademecum profesjonalisty. Wydanie czwarte Laura Thomson, Luke Welling
Ocena 6,9
PHP i MySQL. T... Laura Thomson, Luke...

Oceny

Średnia ocen
6,1 / 10
31 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
1734
134

Na półkach:

Jest takie powszechne przekonanie wśród ludzi związanych z giełdą papierów wartościowych, które kojarzy mi się mocno z tą książką. Chodzi mianowicie o to, że kiedy ludzie masowo kupują jakieś akcje, kwestią chwili jest ich spadek. Tajemnica sukcesu – a tym samym pieniędzy – tkwi w tym, by wyprzedzić innych i zarobić. Inbound marketing sprawia dokładnie to samo wrażenie – para autorów dzieli się swoimi wskazówkami. Te wskazówki są najczęściej ogólnikowe, by nie powiedzieć zdawkowe i mało wnoszące do tematu. Halligan i Shah już zarobili, zarabiają teraz na dzieleniu się wiedzą. Jednak kiedy wszyscy znają tajemnicę sukcesu, na pewno trzeba robić coś zupełnie innego…

Inbound marketing to pojęcie względnie nowe. Chodzi głównie o nowe kanały komunikacji przekazu reklamowego, głównie te związane z siecią, a szczególnie z sieciami społecznościowymi. Pisana w 2010 roku jawi nam Twitter jako objawienie, a sporo ze wskazówek autorów po prostu nie da się zastosować w polskich warunkach. Jakoś nie sprawdzają się polskie grupy na LinkedIn, nie ma już merytorycznych dyskusji na GoldenLine. Polacy nie korzystają – przynajmniej nie na masową skalę – z sieci typu Digg (mamy oczywiście swój Wykop, ale jakoś nie widzę biznesowych wykorzystań, być może jednak się mylę) czy StumbleUpon. Inna część porad nadal może być użyteczna, ale raczej dla początkujących w sieci.

Książka jest też sporym folderem reklamowym HubSpot, firmy prowadzonej przez autorów. Polecają swoje produkty do mierzenia efektywności w sieci, ale zdają się nie mówić całej prawdy. Chodzi mianowicie o to, że jeszcze nie powstał jeden dobry produkt do zmierzenia realnego zasięgu wpływu w sieci. O ile w przypadku tradycyjnych stron internetowych jesteśmy w nieco lepszej sytuacji, o tyle narzędzia do badania zasięgu w sieciach społecznościowych nadal pozostawiają wiele do życzenia.

Książka Inbound marketing jest kierowana do osób początkujących i to trochę przeszkadza w odbiorze. Autorzy piszą o tym, że warto zatrudniać „cyfrowych tubylców”, ale swoje słowa kierują do tych, którzy nimi nie są. Garść porad dotycząca zakładania profili czy sposobów prowadzenia blogów są raczej na poziomie średnio rozgarniętego dziesięciolatka, przez co nie przekonuje zupełnie.

W tej pozycji kilka ciekawych rzeczy można się, oczywiście, dowiedzieć. Inbound marketing zawiera między innymi „teorię lejka” czy prezentowany przez autorów model DARC są – lub raczej mogą być – przydatne. Jakoś nie przekonują przytaczane przez autorów przykłady zastosowane w praktyce, ale wynika to raczej z faktu do niechęci dzielenia się ekspercką wiedzą przez innych, niejako wbrew temu, co piszą o tworzeniu ciekawych treści.

Czas poświęcony na zapoznanie się z treścią Inbound marketingu nie będzie czasem zupełnie straconym. Można parę ciekawych rzeczy wyciągnąć, można swoją wiedzę nieco uporządkować. Nie należy jednak oczekiwać natychmiastowego cudu, bo takowy zwyczajnie nie nastąpi. O czym lojalnie ostrzegają autorzy tej książki.

Jest takie powszechne przekonanie wśród ludzi związanych z giełdą papierów wartościowych, które kojarzy mi się mocno z tą książką. Chodzi mianowicie o to, że kiedy ludzie masowo kupują jakieś akcje, kwestią chwili jest ich spadek. Tajemnica sukcesu – a tym samym pieniędzy – tkwi w tym, by wyprzedzić innych i zarobić. Inbound marketing sprawia dokładnie to samo wrażenie –...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Przeczytane
    36
  • Chcę przeczytać
    35
  • Posiadam
    16
  • Biznes
    2
  • marketing
    2
  • 2010
    1
  • PORADNIKI i MOTYWACJA
    1
  • 2014
    1
  • Teraz czytam
    1
  • Biznes i poradniki
    1

Cytaty

Podobne książki

Przeczytaj także