Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu

Brian HalliganDharmesh Shah Wydawnictwo: Helion biznes, finanse
320 str.
Tytuł oryginału:
Inbound Marketing: Get Found Using Google, Social Media, and Blogs (The New Rules of Social Media)
Data wydania:
2010-08-01
Data 1. wyd. pol.:
2010-08-01
Liczba stron:
320
Język:
polski
ISBN:
978-83-246-2727-1
Tłumacz:
Bartosz Sałbut
Wydawnictwo:
Helion
Tagi:
inbound marketing facebook twitter youtube google SEO blog konwersja
Tytuł oryginału:
Inbound Marketing: Get Found Using Google, Social Media, and Blogs (The New Rules of Social Media)
Kategoria:
biznes, finanse
Data wydania:
2010-08-01
Liczba stron:
320
Język:
polski
ISBN:
978-83-246-2727-1
Tłumacz:
Bartosz Sałbut
Tagi:
inbound marketing facebook twitter youtube google SEO blog konwersja
Średnia ocen
6,1 / 10
31 ocen 6 opinii

Oceń przeczytaną książkę
i
Dodaj książkę do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Poczekaj, szukamy dla Ciebie najlepszych ofert

Pozostałe księgarnie

Informacja

Reklama
Reklama

Podobne książki

Więcej
więcej

Oceny

Średnia ocen
6,1 / 10
31 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinie [6]

Sortuj:
2226
44

Na półkach: , ,

Widzę wiele negatywnych opinii odnośnie tej książki. Myślę, że wynika to z braku rozumienia tematu i pewnych konkretnych niespełnionych oczekiwań - czyli pomysłów, które od razu można wdrożyć w życie bez głębszego zastanowienia i spijać śmietankę. Tego w tej książce nie znajdziecie (choć przedstawione w książce narzędzia i techniki po odpowiedniej modyfikacji i inwencji...

więcej Pokaż mimo to

1862
134

Na półkach:

Jest takie powszechne przekonanie wśród ludzi związanych z giełdą papierów wartościowych, które kojarzy mi się mocno z tą książką. Chodzi mianowicie o to, że kiedy ludzie masowo kupują jakieś akcje, kwestią chwili jest ich spadek. Tajemnica sukcesu – a tym samym pieniędzy – tkwi w tym, by wyprzedzić innych i zarobić. Inbound marketing sprawia dokładnie to samo wrażenie –...

więcej Pokaż mimo to

263
18

Na półkach: ,

Autor zbyt dużo leje wody, ale jego idee są bardzo sensowne. Książka pokazuje na czym polegają obecne zmiany związane z WEB 2.0, jak to wpływa na marketing.

Pokaż mimo to

Reklama
46
10

Na półkach:

Fajna pozycja dotycząca inbound marketingu. Pokazująca co i jak robić. Pare przykładów jest

Pokaż mimo to

1359
204

Na półkach: ,

Właściwie mogłabym się zgodzić z recenzją Roberta. Bardzo ogólnie piszą w tej książce o marketingu inbound. Treść mnie niczym nie zaskoczyła, chociaż nie jestem "specem od marketingu" (nie moja branża). Nie podobały mi się wielokrotne powtórzenia oczywistych rad, reklamowanie własnej strony internetowej (praktycznie w każdym rozdziale w treści i pod koniec zachęcali do jej...

więcej Pokaż mimo to

222
10

Na półkach: ,

Temat bardzo ciekawy, jak najbardziej aktualny. Niestety tutaj przedstawiony bardzo ogólnikowo, pobieżnie, momentami wręcz hasłowo. Dość dobrze czyta się początek ("Błękitny Ocean" wciągnął mnie, nie powiem), potem wyraźny spadek, końcówka momentami interesująca ("lejek", model DARC).

Reasumując, niezła pozycja na początek przygody z inbound marketingiem, jednakże kolejny...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Przeczytane
    36
  • Chcę przeczytać
    34
  • Posiadam
    16
  • marketing
    2
  • Biznes
    2
  • Sprzedaż
    1
  • Różne
    1
  • Studia
    1
  • 2010
    1
  • Teraz czytam
    1
więcej mniej

Reklama

Tu pojawią się rekomendacje dla ciebie

Aby zobaczyć rekomendacje oceń 30 książek w serwisie

Oceń

Wypożycz z biblioteki

Reklama

Cytaty

Mogą Cię również zainteresować

Reklama

Przeczytaj także

zgłoś błąd
zgłoś błąd