Ogilvy o reklamie

Wydawnictwo: StudioEMKA
7 (38 ocen i 7 opinii) Zobacz oceny
10
2
9
4
8
6
7
15
6
8
5
0
4
1
3
1
2
1
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788360652220
liczba stron
226
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Mimo że szczery aż do bólu i nieznośnie uparty, David Ogilvy to anajbardziej poszukiwany czarodziej branży reklamoweja (magazyn aTimea). Jest przedstawicielem reklamy wszech czasów, odnoszącym w niej największe sukcesy. Stworzył klasyczny przewodnik, będący kompendium skutecznej reklamy, a w nim: jak pisać trafne teksty reklamowe i skłonić ludzi, żeby je czytali, sześciu gigantów, twórców...

Mimo że szczery aż do bólu i nieznośnie uparty, David Ogilvy to anajbardziej poszukiwany czarodziej branży reklamoweja (magazyn aTimea). Jest przedstawicielem reklamy wszech czasów, odnoszącym w niej największe sukcesy. Stworzył klasyczny przewodnik, będący kompendium skutecznej reklamy, a w nim: jak pisać trafne teksty reklamowe i skłonić ludzi, żeby je czytali, sześciu gigantów, twórców współczesnej reklamy, jak zrobić reklamę, która sprzeda produkt, seks w reklamie, 12 skutecznych reklam telewizyjnych i cztery nieskuteczne, przyszłość reklamy.

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (7)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 158
Radek | 2019-06-24
Na półkach: Przeczytane

Czegoś mi tutaj brakuje. Rzeczywiście, David Ogilvy pisze o reklamie, ale czegoś odkrywczego, naprawdę odkrywczego tutaj brak. Być może to wynika z faktu, że lektura nieco się zestarzała (już ponad 35 lat), być może z faktu, że w latach 80 nie było jeszcze digital marketingu, który zmienił podejście do promocji marki wśród klientów. "O reklamie" jest ciekawe, ale nieco zbyt górnolotne, brak tutaj przykładów ze świata marek małych, raczkujących, widzimy świat marek, które na reklamy przeznaczają miliony lub nawet miliardy.

książek: 677
inga_dorota | 2019-04-28
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 27 kwietnia 2019

W dalszym ciągu drukuje się książkę, która ukazała się w latach 80 - to o czymś świadczy. Pomimo tego, że z oczywistych względów nie nie ma w niej mowy o social mediach, reklamie internetowej itp., w dalszym ciągu pozostaje aktualna oraz inspirująca. Napisano ją tak, że nie sposób się oderwać, a autor nie wstydzi się cytować innych bogów reklamy, chwalić cudzych pomysłów, czy przyznawać się do błędów. Za sprawą tej książki reklama urasta w oczach czytelnika do rangi sztuki, a także wymagającej gry strategicznej, bo poza ramy zwykłej sprzedaży już dawno wyszła.

książek: 2331
Bonnemort | 2018-10-19
Na półkach: Przeczytane, 2018, Marketing
Przeczytana: 19 października 2018

Nie rozumiem dlaczego na uczelni nauczyciel polecił tę książkę jako najważniejszą do przeczytania, gdyż treści w niej zawarte są przestarzałe i na obecne czas bez znaczenia. Można do niej podejść jak do książki historycznej o marketingu w gazetach.
Dodatkowo Ogilvy czuje się lepszy od innych i stale obraża różne metody oraz osoby.

książek: 203
krzysztof chrobak | 2016-11-29
Na półkach: Przeczytane

Jak to już ktoś napisał: dobry punkt wyjścia. Prawdopodobnie dwadzieścia, trzydzieści lat temu książka ta była istotnym kompendium wiedzy. Teraz jest pozycją raczej historyczną. Świat, a co za tym idzie media i reklama, tak się pozmieniały, że niektóre prawdy zmieniły się w nieprawdy. Przy czym, oczywiście, spora część przemyśleń pana Ogilvy'ego nadal jest aktualna. Dla ludzi związanych z reklamą pozycja obowiązkowa, dla tych spoza raczej nie będzie porywająca.

książek: 102
Famela | 2015-11-22
Na półkach: Przeczytane, Posiadam

Pracujesz lub chcesz pracować w marketingu? Totalny mustread.

książek: 551
Nanik | 2014-07-15
Na półkach: Przeczytane, 05 Inne

Jeśli ktoś chce dowiedzieć się czegoś o reklamie, podstaw marketingu - to dobry punkt wyjścia :) Nienaukowy, ale takie do poczytania wieczorem :)

książek: 152
Mikołaj Drgas | 2012-10-04
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 01 października 2012

Trochę za dużo powtórzeń i wałkowania tych samych tez strona po stronie, ale czasami Ogilvy stawia znak pytania w odpowiednim miejscu i zmusza do zastanowienia się :) i za to książka dostaje ocenę dobrą.

Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Zapisując się na newsletter zgadzasz się na otrzymywanie informacji z serwisu Lubimyczytac.pl w tym informacji handlowych, oraz informacji dopasowanych do twoich zainteresowań i preferencji. Twój adres email będziemy przetwarzać w celu kierowania do Ciebie treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd