Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Ogilvy o reklamie

Wydawnictwo: Emka
7,1 (29 ocen i 4 opinie) Zobacz oceny
10
2
9
3
8
5
7
10
6
7
5
0
4
1
3
1
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788360652220
liczba stron
226
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Mimo że szczery aż do bólu i nieznośnie uparty, David Ogilvy to anajbardziej poszukiwany czarodziej branży reklamoweja (magazyn aTimea). Jest przedstawicielem reklamy wszech czasów, odnoszącym w niej największe sukcesy. Stworzył klasyczny przewodnik, będący kompendium skutecznej reklamy, a w nim: jak pisać trafne teksty reklamowe i skłonić ludzi, żeby je czytali, sześciu gigantów, twórców...

Mimo że szczery aż do bólu i nieznośnie uparty, David Ogilvy to anajbardziej poszukiwany czarodziej branży reklamoweja (magazyn aTimea). Jest przedstawicielem reklamy wszech czasów, odnoszącym w niej największe sukcesy. Stworzył klasyczny przewodnik, będący kompendium skutecznej reklamy, a w nim: jak pisać trafne teksty reklamowe i skłonić ludzi, żeby je czytali, sześciu gigantów, twórców współczesnej reklamy, jak zrobić reklamę, która sprzeda produkt, seks w reklamie, 12 skutecznych reklam telewizyjnych i cztery nieskuteczne, przyszłość reklamy.

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (123)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 495
Nanik | 2014-07-15
Na półkach: Przeczytane, 05 Inne

Jeśli ktoś chce dowiedzieć się czegoś o reklamie, podstaw marketingu - to dobry punkt wyjścia :) Nienaukowy, ale takie do poczytania wieczorem :)

książek: 123
krzysztof chrobak | 2016-11-29
Na półkach: Przeczytane

Jak to już ktoś napisał: dobry punkt wyjścia. Prawdopodobnie dwadzieścia, trzydzieści lat temu książka ta była istotnym kompendium wiedzy. Teraz jest pozycją raczej historyczną. Świat, a co za tym idzie media i reklama, tak się pozmieniały, że niektóre prawdy zmieniły się w nieprawdy. Przy czym, oczywiście, spora część przemyśleń pana Ogilvy'ego nadal jest aktualna. Dla ludzi związanych z reklamą pozycja obowiązkowa, dla tych spoza raczej nie będzie porywająca.

książek: 152
Mikołaj Drgas | 2012-10-04
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 01 października 2012

Trochę za dużo powtórzeń i wałkowania tych samych tez strona po stronie, ale czasami Ogilvy stawia znak pytania w odpowiednim miejscu i zmusza do zastanowienia się :) i za to książka dostaje ocenę dobrą.

książek: 95
Famela | 2015-11-22
Na półkach: Posiadam, Przeczytane

Pracujesz lub chcesz pracować w marketingu? Totalny mustread.

książek: 125
AniaZatorska | 2017-03-18
Na półkach: Przeczytane
książek: 315
Sarpedon | 2016-09-18
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 12 października 2016
książek: 490
mkomarr | 2016-05-11
Na półkach: Biznes, Przeczytane
Przeczytana: 2011 rok
książek: 130
Esti | 2015-12-12
Na półkach: Przeczytane
książek: 83
katarinaa | 2015-09-30
Na półkach: Przeczytane, Pożyczone
książek: 49
diana | 2015-09-08
Na półkach: Przeczytane
zobacz kolejne z 113 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd