Marketing szeptany : z ust do ust : jak robić szum medialny wokół siebie, firmy, produktu

Okładka książki Marketing szeptany : z ust do ust : jak robić szum medialny wokół siebie, firmy, produktu
Mark Hughes Wydawnictwo: MT Biznes biznes, finanse
271 str. 4 godz. 31 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
Buzzmarketing : get people to talk about your stuff
Wydawnictwo:
MT Biznes
Data wydania:
2008-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2008-01-01
Liczba stron:
271
Czas czytania
4 godz. 31 min.
Język:
polski
ISBN:
978-83-61040-04-0
Tłumacz:
Tomasz Rzychoń
Tagi:
biznes marketing szeptany
Średnia ocen

                7,7 7,7 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,7 / 10
48 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
38
1

Na półkach: ,

Wprawdzie w książce kipi od typowej amerykańskiej pewności siebie, ale Hughes może sobie na to pozwolić. Ten człowiek jest guru, którego inspiruje każdy szczegół w otoczeniu jeśli tylko okaże się pomocny w kreowaniu nowego pomysłu promocyjnego. To facet, który wpadł na pomysł, żeby zmienić nazwę miasta w Stanach Zjednoczonych z Halfway na Half.com w celu reklamy firmy. On nie tylko wymyślił to szalone przedsięwzięcie, ale także je zrealizował! Czy ta książka to autopromocja autora, kreatora amerykańskiego snu jak to za grosze wydane na reklamę, firma dzięki niemu staje się potęgą na rynku? Nie. Mark Hughes zdradza zasady działania, a przede wszystkim motywuje do próby zmierzenia się z konkurencją i jej gigantycznymi często funduszami wydawanymi na reklamę, poprzez zainteresowanie, a nie efekty specjalne. Jak to zrobić? Musisz poznać sześć sekretów i wcisnąć 6 przycisków szumu, aby wygenerować wokół siebie gigantyczny szum. To nie jest ślepe podążanie za trendami, czy udane pierwsze kroki szumu podstawowego. Pełen sukces to według autora już wirtuozeria szumu.

Wprawdzie w książce kipi od typowej amerykańskiej pewności siebie, ale Hughes może sobie na to pozwolić. Ten człowiek jest guru, którego inspiruje każdy szczegół w otoczeniu jeśli tylko okaże się pomocny w kreowaniu nowego pomysłu promocyjnego. To facet, który wpadł na pomysł, żeby zmienić nazwę miasta w Stanach Zjednoczonych z Halfway na Half.com w celu reklamy firmy. On...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    207
  • Przeczytane
    58
  • Posiadam
    13
  • Teraz czytam
    5
  • Ulubione
    3
  • Biznes
    2
  • MUST READ!!!
    1
  • @ Biznes
    1
  • Biznes, finanse, rozwój
    1
  • Pracownia
    1

Cytaty

Podobne książki

Przeczytaj także