Uwolnić szkołę od systemu klasowo-lekcyjnego

Okładka książki Uwolnić szkołę od systemu klasowo-lekcyjnego Michał Paluch, Bogusław Śliwerski
Okładka książki Uwolnić szkołę od systemu klasowo-lekcyjnego
Michał PaluchBogusław Śliwerski Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza Impuls Seria: Drogowskazy (w) Edukacji nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
356 str. 5 godz. 56 min.
Kategoria:
nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
Seria:
Drogowskazy (w) Edukacji
Wydawnictwo:
Oficyna Wydawnicza Impuls
Data wydania:
2021-06-08
Data 1. wyd. pol.:
2021-06-08
Liczba stron:
356
Czas czytania
5 godz. 56 min.
Język:
polski
ISBN:
9788380959699
Tagi:
pedagogika edukacja szkoła nauczyciel
Średnia ocen

10,0 10,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Wyzwania i dylematy uspołecznienia edukacji Agnieszka Cybal-Michalska, Bogusław Śliwerski, Jolanta Szempruch, Mirosław J. Szymański
Ocena 10,0
Wyzwania i dyl... Agnieszka Cybal-Mic...
Okładka książki Pedagogika homo amans. Inspiracje, modele, perspektywy Jan Łaszczyk, Ewa Lewandowska-Tarasiuk, Bogusław Śliwerski
Ocena 7,0
Pedagogika hom... Jan Łaszczyk, Ewa L...

Mogą Cię zainteresować

Okładka książki Ból emocjonalny. Strategie i ćwiczenia, dzięki którym przezwyciężysz cierpienie psychiczne Patrick Fanning, Matthew McKay, Patricia Zurita Ona, Erica Pool
Ocena 10,0
Ból emocjonaln... Patrick Fanning, Ma...
Okładka książki Niechciane myśli i silne emocje. Jak je zrozumieć i nad nimi zapanować Blaise Aguirre, Jon Hershfield
Ocena 8,0
Niechciane myś... Blaise Aguirre, Jon...
Okładka książki Konceptualizacja w terapii poznawczo-behawioralnej Małgorzata Łysiak, Wojciech Stefaniak
Ocena 7,5
Konceptualizac... Małgorzata Łysiak,&...
Okładka książki Obudźcie tygrysa. Leczenie traumy Ann Frederick, Peter A. Levine
Ocena 7,5
Obudźcie tygry... Ann Frederick, Pete...
Okładka książki Enneagram. Dziewięć typów osobowości Andreas Ebert, Richard Rohr OFM
Ocena 7,4
Enneagram. Dzi... Andreas Ebert, Rich...
Okładka książki Narcystyczna osobowość naszych czasów W. Keith Campbell, Carolyn Crist
Ocena 8,1
Narcystyczna o... W. Keith Campbell, ...
Okładka książki Aktywizator seniorów. Scenariusze zajęć Małgorzata Brzezińska, Małgorzata Graczkowska, Anna Kwaśniewska
Ocena 6,8
Aktywizator se... Małgorzata Brzezińs...

Oceny

Średnia ocen
10,0 / 10
1 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
1059
241

Na półkach:

Recenzowana praca ma w tytule zwrot „uwolnić szkołę od systemu klasowo-lekcyjnego”, nie ma on faktycznie wyrażać zrezygnowania z utrwalonej formy organizacyjnej, którą jest edukacja klasowo-lekcyjna, ale „modyfikowanie”, „zmienianie” tego systemu tak, by służył on rozwojowi uczniów i dawał swobodę i kreatywność nauczycielom, dawał szansę zbliżania się do naczelnych wartości edukacyjnych, którymi są prawda, dobro i piękno. Jednak służenie uczniom i kreatywność nauczycieli nie są możliwe w sytuacji, gdy działalność szkół jest sterowana centralnie, w sposób podporządkowany założeniom ideologicznym kolejnych ekip rządzących i w PRL, i w Polsce okresu postsocjalistycznego.

prof. zw. dr hab. Stanisław Palka

Recenzowana praca ma w tytule zwrot „uwolnić szkołę od systemu klasowo-lekcyjnego”, nie ma on faktycznie wyrażać zrezygnowania z utrwalonej formy organizacyjnej, którą jest edukacja klasowo-lekcyjna, ale „modyfikowanie”, „zmienianie” tego systemu tak, by służył on rozwojowi uczniów i dawał swobodę i kreatywność nauczycielom, dawał szansę zbliżania się do naczelnych wartości...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    16
  • Teraz czytam
    1
  • Dziecko
    1
  • Przeczytane
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Uwolnić szkołę od systemu klasowo-lekcyjnego


Podobne książki

Przeczytaj także