Komunikowanie zmiany

Wydawnictwo: Wiedza i Praktyka
0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788326947551
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
LubimyCzytać

 Planując jakąkolwiek zmianę, trzeba od początku myśleć o jej komunikacji. Rolą działów personalnych i komunikacji jest uświadomienie, że zmiana nie dotyczy tylko procesów, ale wpływa także na ludzi i kulturę organizacji. Zbyt często bowiem zespoły projektowe, złożone z ekspertów w swoich dziedzinach, skupiają się na strukturach i procesach, odkładając strategię i plan komunikacji na potem. A...

 Planując jakąkolwiek zmianę, trzeba od początku myśleć o jej komunikacji. Rolą działów personalnych i komunikacji jest uświadomienie, że zmiana nie dotyczy tylko procesów, ale wpływa także na ludzi i kulturę organizacji. Zbyt często bowiem zespoły projektowe, złożone z ekspertów w swoich dziedzinach, skupiają się na strukturach i procesach, odkładając strategię i plan komunikacji na potem. A należy się za nie zabrać już na początku.

 

źródło opisu: Helion

źródło okładki: Helion

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (0)
 Pokaż tylko oceny z treścią
Brak opinii. Napisz pierwszą opinię!
Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Zapisując się na newsletter zgadzasz się na otrzymywanie informacji z serwisu Lubimyczytac.pl w tym informacji handlowych, oraz informacji dopasowanych do twoich zainteresowań i preferencji. Twój adres email będziemy przetwarzać w celu kierowania do Ciebie treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd