Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Content Marketing

Wydawnictwo: Poltext
5,4 (5 ocen i 1 opinia) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
2
5
3
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788375616637
liczba stron
152
język
polski
dodał
bastkk

Działaj z głową, działaj długofalowo, działaj skutecznie! Content Marketing to wyjątkowy zbiór praktycznych porad i sugestii opracowanych na podstawie 9-letniego doświadczenia zdobytego w agencjach interaktywnych, portalu horyzontalnym oraz własnych działań, które możesz wykorzystać do promocji swojego biznesu w sieci. Książka, która odpowie na najbardziej podstawowe pytania i przedstawi...

Działaj z głową, działaj długofalowo, działaj skutecznie!

Content Marketing to wyjątkowy zbiór praktycznych porad i sugestii opracowanych na podstawie 9-letniego doświadczenia zdobytego w agencjach interaktywnych, portalu horyzontalnym oraz własnych działań, które możesz wykorzystać do promocji swojego biznesu w sieci. Książka, która odpowie na najbardziej podstawowe pytania i przedstawi ciekawe rozwiązania dla tych nieco bardziej zaawansowanych.


Zobacz jak wykonać działania content marketingowe za 100, 1 000, 10 000 i 1 000 000 złotych!

W świecie wszechobecnej reklamy, odbiorcy stają się coraz bardziej odporni na tradycyjne metody marketingowe. Ignorują reklamy w czasopismach, pomijają reklamy telewizyjne, szeroki łukiem omijają osoby rozdające ulotki. Tradycyjne formy marketingu stają się więc coraz mniej skuteczne, ponieważ odbiorcy mają dość nachalnych reklam i ciągłego nakłaniania do zakupów. Odpowiedzią jest więc content marketing. To pojęcie istniejące już od dłuższego czasu, ale dopiero od niedawna nabierające ogromnego znaczenia. Ideą marketingu treści jest nawiązanie relacji z potencjalnymi klientami poprzez publikowanie atrakcyjnych i praktycznych (z ich punktu widzenia) treści.

Content marketing jest sztuką komunikowania się z klientami z pominięciem bezpośredniej sprzedaży, opartą na dość prostym założeniu - dostarczasz wartościowe, rzeczowe i atrakcyjne informacje i tym samym zyskujesz zaufanie
i lojalność grupy docelowej. Jednocześnie tworzysz wizerunek eksperta w danej dziedzinie i sprawiasz wrażenie rozumienia potrzeb odbiorców, co powoduje, że potencjalni klienci są skłonni skorzystać z usług lub zakupić produkt.
Content marketing to przede wszystkim zaangażowanie docelowej grupy odbiorców poprzez podsuwanie pożądanej treści, prowadzenie dialogu, a nawet dostarczanie rozrywki. Budujesz pozytywne relacje, co przekłada się na lojalność odbiorców wobec Twojej marki.

 

źródło opisu: http://www.poltext.pl/b2081-content-marketing.htm

źródło okładki: http://www.poltext.pl/b2081-content-marketing.htm

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (11)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 43
Joanna | 2017-07-26
Na półkach: Przeczytane

Książka porusza modny temat content marketingu, na który na naszym rodzimym rynku nie znajdziemy zbyt wielu zwartych publikacji. Oceniam ją jako pozycję dobrą - porusza najważniejsze kwestie CM, przestawia jego istotę, kolejne etapy powstawania treści. Niestety nie do końca czuję, do kogo książka jest skierowana. Osoby obeznane w temacie będą "przysypiać" na fragmentach opisujących podstawy podstaw, z kolei czytelnicy dopiero raczkujący w tej dziedzinie nie zrozumieją połowy pojęć, ponieważ nie zostały one wyjaśnione. Może więc książka została dedykowana osobom średnio zaawansowanym lub tym, którzy chcą po prostu uporządkować swoją wiedzę. Raziło mnie to, że główny nacisk był położony na CM w rozumieniu treści publikowanych na zewnętrznych portalach - osobiście uważam taką praktykę za coś w rodzaju artykułów sponsorowanych lub współpracy partnerskiej. Moim zdaniem CM należy rozumieć nieco szerzej - jak generalną strategię prowadzenia działań contentowych. Ostatni rozdział...

książek: 935
Pat | 2017-09-01
książek: 72
Mirek | 2017-08-23
Na półkach: Przeczytane
książek: 7
Luk-Management | 2017-08-04
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 05 sierpnia 2017
książek: 142
dawidus007 | 2017-06-02
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 30 czerwca 2017
książek: 168
Kinga | 2017-08-22
Na półkach: Teraz czytam
książek: 48
Dawid Kopicki | 2017-07-23
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 246
bomboszka | 2017-05-24
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 2230
zuzka123456789 | 2017-04-28
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 1470
nodir | 2017-04-20
Na półkach: Chcę przeczytać, Posiadam
zobacz kolejne z 1 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd