Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Gamedec. Granica rzeczywistości

Cykl: Gamedec (tom 1)
Wydawnictwo: superNOWA
7,06 (236 ocen i 29 opinii) Zobacz oceny
10
15
9
24
8
49
7
69
6
43
5
26
4
6
3
4
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788370541651
liczba stron
362
język
polski

Ludzkość końca XXII wieku jest podzielona: jedni żyją w realium, inni wybierają Sieć. Gry zaspokajają wszelkie ludzkie potrzeby. To kosmiczne loty i baśniowe przygody, areny e-sportowe, nawiedzone domy, nielegalne tereny łowieckie i miasta zboczeńców… Tam, gdzie są ludzie, pojawiają się problemy. Rozwiązuje je Torkil Aymore. Gierczany detektyw. GAMEDEC. Świat gier dzieli od rzeczywistości...

Ludzkość końca XXII wieku jest podzielona: jedni żyją w realium, inni wybierają Sieć. Gry zaspokajają wszelkie ludzkie potrzeby. To kosmiczne loty i baśniowe przygody, areny e-sportowe, nawiedzone domy, nielegalne tereny łowieckie i miasta zboczeńców… Tam, gdzie są ludzie, pojawiają się problemy. Rozwiązuje je Torkil Aymore. Gierczany detektyw. GAMEDEC.

Świat gier dzieli od rzeczywistości bardzo cienka granica. Torkil Aymore, GAMEDEC, przekroczył ją wiele razy.

Każdy szczegół ma znaczenie. Więc rozejrzyj się dookoła. Masz pewność, że znajdujesz się w realium?
Wejdź w Sieć. Nie bój się. Jeśli pojawi się problem, pomoże ci GAMEDEC.

 

źródło opisu: [Supernowa, 2004]

pokaż więcej

Brak materiałów.
książek: 2866

Pierwsze wrażenie....

Po przeczytaniu pierwszego rozdziału miałem ochotę odłożyć książkę. Nudnawo i nie raz i nie dwa czytałem już podobne historie... Jednak nie odłożyłem książki i czytałem dalej siłą rozpędu. I dobrze się stało bo dalej książka okazała się ciekawa. Akcja jest wartka, jest w niej sporo oryginalnych pomysłów, a postać głównego bohatera-detektywa jest przemyślana, ma swój charakter i nie jest tylko papierowym szablonem. Czyta się szybko i bezboleśnie. Nie ma tu głębszych przemyśleń, a wiele scen jest opisana jakby to był filmowy scenariusza - taka moda ostatnio nastała... Świat, w którym gry wirtualne odgrywają ogromna rolę jest spójny, choć opisany jednostronnie, oczami gamedeca. Ale może to i dobrze bo w końcu o nim ta opowieść i co kogo obchodzą problemy geopolityczne świata. Jest filmowo i rozrywkowo, dużo odniesień do znanej literatury i filmu. Są też rozwiązania w rodzaju deux ex machine, ale usprawiedliwionych wirtualnymi realiami. Niektóre zagadki rozwiązywane są na zasadzie schematu przygód Scoby-Doo, ale ...no cóż... lubię Scooby-Doo :) Z chęcią sięgnę po następne tomy przygód gamedeca - spodziewam się po nich dobrej zabawy i myślę, że się nie zawiodę.

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Być jak John Irving

Bardzo spoko, zupełnie inaczej niż u Dyckiego z tymi powtórzeniami (a niektórzy dalej będą mówić, że to epigon Dyckiego; no nie, są różne rodzaje powt...

zgłoś błąd zgłoś błąd