Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Wartości organizacyjne Szkice z teorii organizacji i zarządzania

0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788323322580
liczba stron
199
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Już ponad dwadzieścia lat temu wykazano, że organizacje odnoszące sukcesy rynkowe mają wyraźnie określone systemy wartości. Nie ulega wątpliwości, że wartości organizacyjne są niezbędne do realizacji strategii marketingowej. Istnieje wiele dowodów na to, że wpływają one na jakość interakcji, jakie zachodzą między organizacją a jej otoczeniem. Ponadto systemy wartości są narzędziami zarządzania...

Już ponad dwadzieścia lat temu wykazano, że organizacje odnoszące sukcesy rynkowe mają wyraźnie określone systemy wartości. Nie ulega wątpliwości, że wartości organizacyjne są niezbędne do realizacji strategii marketingowej. Istnieje wiele dowodów na to, że wpływają one na jakość interakcji, jakie zachodzą między organizacją a jej otoczeniem. Ponadto systemy wartości są narzędziami zarządzania i prowadzenia działalności marketingowej. Odgrywają ważną rolę w usługach, mogą bowiem wzmacniać lub osłabiać te interakcje, które decydują o ich jakości. Wartości organizacyjne mają wpływ na wyniki ekonomiczne i społeczne. Przyczyniają się do wzrostu zyskowności, produktywności i innowacyjności. Wzmacniają lojalności i więzi społeczne, ubogacają potencjał organizacyjny. Wartości etyczne są istotne nie tylko w zarządzaniu, ale również w podejmowaniu decyzji konsumenckich: coraz więcej osób nie zwraca uwagi wyłącznie na cenę i/lub jakość produktu, ale też na jego wymiar etyczny. Współczesne organizacje zorientowane na jakość ustalają systemy wartości, które są niezbędne do realizacji misji i wizji. Uważa się, że niepowodzenia we wdrażaniu filozofii TQM są często związane z pomijaniem wartości organizacyjnych w ogólnych programach doskonalenia jakości. Książka ta ma więc zwrócić uwagę na znaczenie takich wartości, jak: zaufanie, sprawiedliwość, kapitał, integracja, zaangażowanie i solidarność..

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd