Kształtowanie motywacji wewnętrznej. Koszty jakości i ryzyko

Wydawnictwo: Difin
0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788376411811
liczba stron
212
język
polski
dodał
youstyna

Głównym celem książki jest określenie relacji pomiędzy poziomem i strukturą kosztów jakości odnoszonych do zarządzania kapitałem ludzkim a poziomem ryzyka personalnego. Chodzi o wykazanie, iż ponoszenie tych kosztów jest opłacalne, gdyż przynosi korzyści w postaci niższego ryzyka. Ze względu na szerokie spektrum działań personalnych obarczonych ryzykiem (a są nim obarczone praktycznie...

Głównym celem książki jest określenie relacji pomiędzy poziomem
i strukturą kosztów jakości odnoszonych do zarządzania kapitałem ludzkim a poziomem ryzyka personalnego. Chodzi o wykazanie,
iż ponoszenie tych kosztów jest opłacalne, gdyż przynosi korzyści
w postaci niższego ryzyka. Ze względu na szerokie spektrum działań personalnych obarczonych ryzykiem (a są nim obarczone praktycznie wszystkie działania) zdecydowano się na wybór jednego z nich,
a mianowicie – kształtowania motywacji wewnętrznej.

z recenzji prof. zw. dr hab. Alicji Sajkiewicz:

W książce autorzy – pracownicy Katedry Zarządzania Organizacjami na Wydziale Ekonomii Akademii Ekonomicznej w Katowicach – skoncentrowali się na procesach motywowania pracowników
w kontekście kosztów jakości oraz poziomu ryzyka personalnego. Treść ujęli interdyscyplinarnie, eksponując wkład psychologii, nauk
o organizacji i zarządzaniu kapitałem ludzkim do wiedzy o motywacji i instrumentach oddziaływania na nią w zarządzaniu personelem.

Cel pracy i jej wiodąca teza są nowatorskie na tle dostępnej w Polsce literatury. Wskazują na wysoką rangę i znaczenie relacji pomiędzy poziomem i strukturą kosztów jakości w odniesieniu do zarządzania/gospodarowania kapitałem ludzkim i poziomem ryzyka personalnego. Wskazano także na problem opłacalności kosztów w kontekście możliwości obniżenia poziomu tego ryzyka. Są to zagadnienia ważne, jeżeli wziąć pod uwagę współczesny trend zarządzania wartością kapitału ludzkiego organizacji. Praca jest interesująca i oryginalna, traktuje
o zagadnieniach słabo dotychczas naświetlonych w literaturze z zakresu organizacji
i zarządzania.

 

źródło opisu: http://www.ksiegarnia.difin.pl/zasoby-ludzkie/33/k...(?)

źródło okładki: http://www.ksiegarnia.difin.pl/zasoby-ludzkie/33/k...»

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (0)
 Pokaż tylko oceny z treścią
Brak opinii. Napisz pierwszą opinię!
Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Zapisując się na newsletter zgadzasz się na otrzymywanie informacji z serwisu Lubimyczytac.pl w tym informacji handlowych, oraz informacji dopasowanych do twoich zainteresowań i preferencji. Twój adres email będziemy przetwarzać w celu kierowania do Ciebie treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd