The Alchemy of Glass. Counterfeit, Imitation, and Transmutation in Ancient Glassmaking

Wydawnictwo: Science History Publications
0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
The Alchemy of Glass. Counterfeit, Imitation, and Transmutation in Ancient Glassmaking
data wydania
ISBN
9780881353501
liczba stron
216
kategoria
sztuka
język
angielski

In Antiquity, glass, more than any known product of the earth, was a material that could be easily shaped and colored to imitate any precious stone or mineral substance; its natural lustre and transparency inspired ancient naturalists and philosophers at a very early stage to find an explanatory theory that could give a rational account of these marvellous properties. Such efforts increased...

In Antiquity, glass, more than any known product of the earth, was a material that could be easily shaped and colored to imitate any precious stone or mineral substance; its natural lustre and transparency inspired ancient naturalists and philosophers at a very early stage to find an explanatory theory that could give a rational account of these marvellous properties. Such efforts increased after the technical revolution inspired by the introduction of glassblowing during the first century BCE, and were intimately connected with the history of alchemy.

 

źródło opisu: Science History Publications, 2009

źródło okładki: Zdjęcie autorskie.

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (0)
 Pokaż tylko oceny z treścią
Brak opinii. Napisz pierwszą opinię!
Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Zapisując się na newsletter zgadzasz się na otrzymywanie informacji z serwisu Lubimyczytac.pl w tym informacji handlowych, oraz informacji dopasowanych do twoich zainteresowań i preferencji. Twój adres email będziemy przetwarzać w celu kierowania do Ciebie treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd