Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Reklama i jej reguły

Wydawnictwo: Wydawnictwo Świętego Stanisława BM
3 (1 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
1
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788374220781
liczba stron
45
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Mała książka, a w niej wszystko, co każdy winien wiedzieć o reklamie: historia, sposoby tworzenia, mechanizmy oddziaływania oraz granice etyczne. Całość opiera się na rzetelnych badaniach rynkowych oraz uwzględnia nauczanie Kościoła.

 

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (12)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 1217
justyna55 | 2014-02-05
Na półkach: Przeczytane
książek: 3930
Jackobe | 2015-10-10
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 180
Monika | 2015-04-05
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 1
Anna | 2015-03-15
Na półkach: Teraz czytam
książek: 366
noye | 2014-11-18
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 50
Rrrita | 2014-04-26
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 118
pijawka7 | 2014-01-26
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 127
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 225
Jutka | 2012-05-30
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 327
Jutka20 | 2011-11-07
Na półkach: Chcę przeczytać
zobacz kolejne z 2 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd