Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie?

Okładka książki Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie?
Anna Piwowarska Wydawnictwo: Onepress biznes, finanse
192 str. 3 godz. 12 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Onepress
Data wydania:
2015-07-20
Data 1. wyd. pol.:
2015-07-20
Liczba stron:
192
Czas czytania
3 godz. 12 min.
Język:
polski
ISBN:
9788328306622
Tagi:
autentyczność marka
Średnia ocen

                6,0 6,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Dzieje Koreańczyków. Z azjatyckiego zaułka na salony świata Leszek Będkowski, Anna Diniejko-Wąs, Marcin Jacoby, Kamila Kozioł, Agnieszka Krzemińska, Jakub Krzosek, Krzysztof Kubiak, Oskar Pietrewicz, Anna Piwowarska, Dominik Rutana, Ewa Rynarzewska, Agnieszka Smiatacz, Jędrzej Winiecki, Michał Wiśniewski
Ocena 3,0
Dzieje Koreańc... Leszek Będkowski, A...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,0 / 10
71 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
437
435

Na półkach:

To, co wyróżnia naszą firmę, to my sami. Przecież nie ma drugiej takiej samej osoby jak my. Dlatego kreując wizerunek firmy, warto pokazać siebie. Jest to bardzo trudne, bo najtrudniej pisze się o osobie, ale ćwiczenie czyni mistrza. Również w tekstach ofertowych warto postawić na oryginalność i zrezygnować ze sztampowych opisów, które możemy znaleźć na setkach stron. Wszystko powinno nas wyróżniać. O tym i o wielu innych kwestiach pisze Anna Piwowarska w książce Autentyczność przyciąga.

Publikacja ta nie jest pierwszym poradnikiem z zakresu copywritingu i kreowania marki, który przeczytałam. Mogę śmiało powiedzieć, że jest to jedna z najlepszych książek tego typu, jakie miałam w rękach. Jest napisana prostym, przystępnym językiem i nie obiecuje cudów, ale daje nam coś więcej. Kiedy zastosujemy się do porad w niej zawartych, a także będziemy ćwiczyć nasze umiejętności zgodnie ze wskazówkami, będziemy mogli tworzyć autentyczne treści – nie tylko teksty. Dostajemy narzędzia i wiedzę, która pozwala nam zmienić nasz sposób myślenia o pisaniu, ale i osobie, jako marce.

Autorka zwraca uwagę na niuanse, które pozwalają nam być bardziej autentycznymi w tym co robimy, a także w jaki sposób to przedstawiamy.

W książce znajdziemy porady oraz ćwiczenia, które pozwolą nam lepiej zrozumieć najważniejsze zagadnienia. Jest to książka, która przyda się osobom pragnącym napisać porywający list motywacyjny, stworzyć notkę o sobie na stronie firmowej, ale i tym, które na co dzień pracują ze słowem.
http://www.czytajac.pl/2016/07/autentycznosc-przyciaga-anna-piwowarska/

To, co wyróżnia naszą firmę, to my sami. Przecież nie ma drugiej takiej samej osoby jak my. Dlatego kreując wizerunek firmy, warto pokazać siebie. Jest to bardzo trudne, bo najtrudniej pisze się o osobie, ale ćwiczenie czyni mistrza. Również w tekstach ofertowych warto postawić na oryginalność i zrezygnować ze sztampowych opisów, które możemy znaleźć na setkach stron....

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    205
  • Przeczytane
    87
  • Posiadam
    31
  • Teraz czytam
    7
  • Poradniki
    5
  • Chcę w prezencie
    4
  • 2017
    3
  • Marketing
    3
  • Marketing
    3
  • 2020
    2

Cytaty

Podobne książki

Przeczytaj także