Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie?
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Data wydania:
- 2015-07-20
- Data 1. wyd. pol.:
- 2015-07-20
- Liczba stron:
- 192
- Czas czytania
- 3 godz. 12 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788328306622
- Tagi:
- autentyczność marka
Autentyczność w biznesie pozwala ci być sobą w tym, co robisz! Wyróżnia ciebie i twoje usługi oraz sprawia, że twoja marka staje się nie do podrobienia. Pozwala ci też docierać do właściwych odbiorców — twoich idealnych klientów.
Bo autentyczność ma moc przyciągania!
Poradniki biznesowe często przekazują wiedzę oraz zasady, których należy przestrzegać przy budowaniu swojej marki i rozwijaniu firmy, ale bardzo rzadko wspierają w podejmowaniu samodzielnych decyzji, wybieraniu tego, co jest najlepsze akurat dla ciebie, poznawaniu siebie i słuchaniu własnej intuicji. Tym razem jest inaczej!
Masz przed sobą praktyczny przewodnik zawierający mnóstwo ćwiczeń, pytań, które należy sobie postawić, a także przykładów tekstów i osób, które zaczęły budować swoją działalność na autentycznym przekazie — pochodzącym z ich wnętrza, czyli zgodnym z tym, kim są, w co wierzą i co jest dla nich ważne.
Książka pomoże ci w budowaniu swojej marki (osobistej i firmowej) w sposób autentyczny, który będzie jednocześnie atrakcyjny dla twoich klientów. Przeczytaj ją i sprawdź, czy to podejście jest dla ciebie.
Jeśli tak — zacznij działać!
Zagadnienia poruszane w książce są bliskie nowym trendom w marketingu, takim jak personal branding, storytelling, content marketing.
Budowanie marki na autentycznym przekazie to prawdziwa rewolucja w podejściu do biznesu!
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Oceny
Książka na półkach
- 205
- 87
- 31
- 7
- 5
- 4
- 3
- 3
- 3
- 2
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie?
Dodaj cytat
Opinia
To, co wyróżnia naszą firmę, to my sami. Przecież nie ma drugiej takiej samej osoby jak my. Dlatego kreując wizerunek firmy, warto pokazać siebie. Jest to bardzo trudne, bo najtrudniej pisze się o osobie, ale ćwiczenie czyni mistrza. Również w tekstach ofertowych warto postawić na oryginalność i zrezygnować ze sztampowych opisów, które możemy znaleźć na setkach stron. Wszystko powinno nas wyróżniać. O tym i o wielu innych kwestiach pisze Anna Piwowarska w książce Autentyczność przyciąga.
Publikacja ta nie jest pierwszym poradnikiem z zakresu copywritingu i kreowania marki, który przeczytałam. Mogę śmiało powiedzieć, że jest to jedna z najlepszych książek tego typu, jakie miałam w rękach. Jest napisana prostym, przystępnym językiem i nie obiecuje cudów, ale daje nam coś więcej. Kiedy zastosujemy się do porad w niej zawartych, a także będziemy ćwiczyć nasze umiejętności zgodnie ze wskazówkami, będziemy mogli tworzyć autentyczne treści – nie tylko teksty. Dostajemy narzędzia i wiedzę, która pozwala nam zmienić nasz sposób myślenia o pisaniu, ale i osobie, jako marce.
Autorka zwraca uwagę na niuanse, które pozwalają nam być bardziej autentycznymi w tym co robimy, a także w jaki sposób to przedstawiamy.
W książce znajdziemy porady oraz ćwiczenia, które pozwolą nam lepiej zrozumieć najważniejsze zagadnienia. Jest to książka, która przyda się osobom pragnącym napisać porywający list motywacyjny, stworzyć notkę o sobie na stronie firmowej, ale i tym, które na co dzień pracują ze słowem.
http://www.czytajac.pl/2016/07/autentycznosc-przyciaga-anna-piwowarska/
To, co wyróżnia naszą firmę, to my sami. Przecież nie ma drugiej takiej samej osoby jak my. Dlatego kreując wizerunek firmy, warto pokazać siebie. Jest to bardzo trudne, bo najtrudniej pisze się o osobie, ale ćwiczenie czyni mistrza. Również w tekstach ofertowych warto postawić na oryginalność i zrezygnować ze sztampowych opisów, które możemy znaleźć na setkach stron....
więcej Pokaż mimo to