Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie?

Anna Piwowarska biznes, finanse 192 str.
Data wydania:
2015-07-20
Data 1. wyd. pol.:
2015-07-20
Liczba stron:
192
Język:
polski
ISBN:
9788328306622
Wydawnictwo:
Onepress
Kategoria:
biznes, finanse
Tagi:
autentyczność marka


Data wydania:
2015-07-20
Liczba stron:
192
Język:
polski
ISBN:
9788328306622
Wydawnictwo:
Onepress
Kategoria:
biznes, finanse
Tagi:
autentyczność marka

Średnia ocen
6,0 / 10
46 ocen 15 opinii

Oceń przeczytaną książkę
i
Dodaj książkę do biblioteczki

Porównaj ceny i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki i e-booki ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.

Pozostałe księgarnie

Informacja

Reklama

Książki autora

Reklama

Podobne książki

Więcej
więcej

Oceny

Średnia ocen
6,0 / 10
46 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinie [15]

Sortuj:
176
124

Na półkach:

Uwielbiam wszelkiego rodzaju poradniki. Szczególnie te psychologiczne i marketingowe. Mogłabym je czytać non stop! ❤

Wpadła mi w oko książka Anny Piwowarskiej: "Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie". Chciałam się zacząć rozwijać na swoim koncie. Pomyślałam, że może ta książka mi pomoże, bo z natury nie jestem zbyt kreatywna...

więcej Pokaż mimo to

72
70

Na półkach:

http://booknieci.pl/autentycznosc-przyciaga-jak-budowac-swoja-marke-na-prawdziwym-i-porywajacym-przekazie-40-inspirujacych-cwiczen-anna-piwowarska/

To moje pierwsze spotkanie z taką treścią. Słysząc słowa „budowanie własnej marki”, „marka osobista”, „marka firmowa”, „PR”, „reklama”, „banery”, „zdobądź klienta”, „w biznesie”, reagowałam jakimś oporem, jeśli nie niechęcią....

więcej Pokaż mimo to

1
1

Na półkach:

Bełkot. Skusiłam się opinią blogerki i naprawdę szkoda czasu i pieniędzy. Wszystko, całą treść można zamknąć w jednym zdaniu. Tylko wtedy nie będzie z tego książki. Niczego się nie dowiedziałam. Jedyny plus to fajna okładka.

Pokaż mimo to

Reklama
1639
1332

Na półkach: ,

"Jestem przekonana, że autentyczność może odmienić również twoją działalność, a przez to także twoje życie".


Zakładki widoczne na moim blogu modyfikowałam już kilkakrotnie pod wpływem sugestii, jakie znalazłam w poradniku Anny Piwowarskiej. Szczęśliwie dla mnie, wiele z porad zawartych w tej książce, od dawna już praktykuję, gdyż moja intuicja czasami podpowiada mi pewne,...

więcej Pokaż mimo to

82
62

Na półkach:

Spodziewałam się nieco czegoś innego po tej książce. Treść można skrócić spokojnie o połowę - dany punkt jest omawiany zbyt długo, tzn. czytelnik wie już, o co chodzi, a dalej pojawiają się wyliczenia przemawiające za daną racją. Natomiast przykłady i ćwiczenia są fajnie, jasno tłumaczą, jak odnieść daną zasadę do pisania. Myślałam, że książka będzie zawierała więcej porad...

więcej Pokaż mimo to

192
25

Na półkach:

Ciekawa pozycja dla tych, którzy stawiają swoje pierwsze kroki na rynku i pragną poznać podstawy technik marketingowych.
Nie podobało mi się tylko ciągłe powtarzanie podobnych wniosków i zwracanie się do czytelnika na "ty" z małej litery (według mnie nieco przeczy to przesłaniu książki). Niemniej jednak polecam - zwłaszcza początkującym freelancerom!

Pokaż mimo to

441
435

Na półkach:

To, co wyróżnia naszą firmę, to my sami. Przecież nie ma drugiej takiej samej osoby jak my. Dlatego kreując wizerunek firmy, warto pokazać siebie. Jest to bardzo trudne, bo najtrudniej pisze się o osobie, ale ćwiczenie czyni mistrza. Również w tekstach ofertowych warto postawić na oryginalność i zrezygnować ze sztampowych opisów, które możemy znaleźć na setkach stron....

więcej Pokaż mimo to

3520
25

Na półkach: ,

Fantastyczna książka! Świetnie napisana, zawiera dużo ciekawych informacji!

Pokaż mimo to

295
30

Na półkach:

Niiieeeee....

Pokaż mimo to

390
65

Na półkach:

Dla marketingowca książka prawie bezużyteczna. Ale jeśli jesteś totalnym laikiem to możesz dodać do mojej oceny jeszcze 4 gwiazdki. A jeśli jesteś kobietą, to nawet 5 gwiazdek.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    157
  • Przeczytane
    56
  • Posiadam
    23
  • Chcę w prezencie
    5
  • 2017
    3
  • Teraz czytam
    3
  • Marketing
    3
  • Marketing
    2
  • Rozwój osobisty
    2
  • Biznes
    2


Reklama
Reklama

Tu pojawią się rekomendacje dla ciebie

Aby zobaczyć rekomendacje oceń 20 książek w serwisie

Oceń

Wypożycz z biblioteki

Reklama

Mogą Cię również zainteresować

Reklama

Przeczytaj także

zgłoś błąd