Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie?

Okładka książki Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie? Anna Piwowarska
Okładka książki Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie?
Anna Piwowarska Wydawnictwo: Onepress biznes, finanse
192 str. 3 godz. 12 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Onepress
Data wydania:
2015-07-20
Data 1. wyd. pol.:
2015-07-20
Liczba stron:
192
Czas czytania
3 godz. 12 min.
Język:
polski
ISBN:
9788328306622
Tagi:
autentyczność marka
Średnia ocen

6,0 6,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Dzieje Koreańczyków. Z azjatyckiego zaułka na salony świata Leszek Będkowski, Anna Diniejko-Wąs, Marcin Jacoby, Kamila Kozioł, Agnieszka Krzemińska, Jakub Krzosek, Krzysztof Kubiak, Oskar Pietrewicz, Anna Piwowarska, Dominik Rutana, Ewa Rynarzewska, Agnieszka Smiatacz, Jędrzej Winiecki, Michał Wiśniewski
Ocena 3,0
Dzieje Koreańc... Leszek Będkowski, A...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,0 / 10
71 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
214
75

Na półkach:

Dużo truizmów, ale również nieco inspiracji. Historie innych ludzi opisywane wzorem amerykańskich poradników – denerwujące, ale łatwe do pominięcia, bo wyraznie oddzielone od głównego tekstu. Dobre dla osób początkujących

Dużo truizmów, ale również nieco inspiracji. Historie innych ludzi opisywane wzorem amerykańskich poradników – denerwujące, ale łatwe do pominięcia, bo wyraznie oddzielone od głównego tekstu. Dobre dla osób początkujących

Pokaż mimo to

avatar
218
206

Na półkach: , ,

Dla copywritera to dobra książka. Przydatne wskazówki i porady. Jedna z pierwszych, które przeczytałam, stąd optymalna ocena, ponieważ nie mam skali porównawczej.

Dla copywritera to dobra książka. Przydatne wskazówki i porady. Jedna z pierwszych, które przeczytałam, stąd optymalna ocena, ponieważ nie mam skali porównawczej.

Pokaż mimo to

avatar
1099
905

Na półkach: , ,

Bardzo dobra lektura z wieloma przykładami, ćwiczeniami. Zawiera też inspirujące historie, sposoby promocji marki.
Przeczytałam wydanie drugie z czarną okładką, wydane w 2019

Bardzo dobra lektura z wieloma przykładami, ćwiczeniami. Zawiera też inspirujące historie, sposoby promocji marki.
Przeczytałam wydanie drugie z czarną okładką, wydane w 2019

Pokaż mimo to

avatar
150
17

Na półkach:

masło maślane za długie

masło maślane za długie

Pokaż mimo to

avatar
349
344

Na półkach:

Masz przed sobą praktyczny przewodnik zawierający mnóstwo ćwiczeń, pytań, które należy sobie postawić, a także przykładów tekstów i osób, które zaczęły budować swoją działalność na autentycznym przekazie — pochodzącym z ich wnętrza, czyli zgodnym z tym, kim są, w co wierzą i co jest dla nich ważne.
Książka pomoże ci w budowaniu swojej marki (osobistej i firmowej) w sposób autentyczny, który będzie jednocześnie atrakcyjny dla twoich klientów. Przeczytaj ją i sprawdź, czy to podejście jest dla ciebie.

Masz przed sobą praktyczny przewodnik zawierający mnóstwo ćwiczeń, pytań, które należy sobie postawić, a także przykładów tekstów i osób, które zaczęły budować swoją działalność na autentycznym przekazie — pochodzącym z ich wnętrza, czyli zgodnym z tym, kim są, w co wierzą i co jest dla nich ważne.
Książka pomoże ci w budowaniu swojej marki (osobistej i firmowej) w sposób...

więcej Pokaż mimo to

avatar
360
317

Na półkach:

Uwielbiam wszelkiego rodzaju poradniki. Szczególnie te psychologiczne i marketingowe. Mogłabym je czytać non stop! ❤

Wpadła mi w oko książka Anny Piwowarskiej: "Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie". Chciałam się zacząć rozwijać na swoim koncie. Pomyślałam, że może ta książka mi pomoże, bo z natury nie jestem zbyt kreatywna czy pomysłowa 🤣

Cudowne wydanie i dużo pozytywnych opinii obiecywały, że zanosi się na coś ekstra! I ze smutkiem muszę przyznać, że się rozczarowałam ☹

Czytając tę książkę, miałam nieustanne wrażenie, że autorka w kółko pisze o tym samym, zmieniając tylko kolejność słów. Prawie z każdego zdania wynikało, że należy po prostu być kreatywnym i być sobą. Hm. Niby taka jestem, staram się, ale nadal nie dowiedziałam się z tej książki, jak dokładnie to zrobić. Wiem, że żaden poradnik nie da mi jasnych odpowiedzi i nie ma jednego złotego środka, który zadziała u wszystkich, ale jednak myślałam, że autorka choć trochę naprowadzi mnie na właściwy tor.

Według mnie książka ze spokojem mogłaby być o połowę krótsza, bo są tu miliony powtórzeń. Nawet rzuciło mi się w oczy jakieś kopiuj-wklej tekstu z wcześniejszych stron. No trochę słabo.

Uważam, że nie jest to poradnik dla każdego. Jeśli tak jak ja macie problem, aby obudzić w sobie kreatywność (i w ogóle ją w sobie odkryć),to ta książka też wam w tym raczej nie pomoże.

Natomiast jeżeli wasza głowa jest pełna pomysłów - śmiało możecie ją brać. Sądzę, że znajdziecie tu kilka ćwiczeń, które sprawią wam frajdę. Na pewno też przyda się osobom, które zakładają swoją firmę albo pełnią jakieś stanowiska menedżerskie. Powinna być pomocna przy stawianiu pierwszych kroków w marketingu.

Niestety w moim (hobbystycznym) przypadku okazała się być stratą pieniędzy. Nie dowiedziałam się z niej niczego nowego, choć zgadzam się z ideą pozostawania autentycznym, niezależnie od wszystkiego

Uwielbiam wszelkiego rodzaju poradniki. Szczególnie te psychologiczne i marketingowe. Mogłabym je czytać non stop! ❤

Wpadła mi w oko książka Anny Piwowarskiej: "Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie". Chciałam się zacząć rozwijać na swoim koncie. Pomyślałam, że może ta książka mi pomoże, bo z natury nie jestem zbyt kreatywna...

więcej Pokaż mimo to

avatar
73
71

Na półkach:

http://booknieci.pl/autentycznosc-przyciaga-jak-budowac-swoja-marke-na-prawdziwym-i-porywajacym-przekazie-40-inspirujacych-cwiczen-anna-piwowarska/

To moje pierwsze spotkanie z taką treścią. Słysząc słowa „budowanie własnej marki”, „marka osobista”, „marka firmowa”, „PR”, „reklama”, „banery”, „zdobądź klienta”, „w biznesie”, reagowałam jakimś oporem, jeśli nie niechęcią. To słowa, które mnie zwyczajnie nie kręciły. Nie interesowałam się nimi do czasu, gdy w moje ręce wpadła książka ze słowem w tytule, które właśnie „mnie kręci”.

Tak, „autentyczność” zwraca moją uwagę i budzi ciekawość. Sprawia, że podchodzę bliżej
Zatem już sam tytuł „Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie + 40 inspirujących ćwiczeń” Anny Piwowarskiej, wydawnictwa Onepress Exlusive, coś we mnie poruszył. Czymś mnie (dosłownie!) przyciągnął. Książka ma świetną szatę graficzną, ciekawe czcionki, układ sprzyjający szybkiemu czytaniu. No dobrze, ale o czym ona jest?

Nie znam się na poradnikach biznesowych, marketingowych, ale znam się na poradnikach z innych dziedzin. Z reguły przekazują one surową wiedzę i suche zasady. Oprócz tego kilka historii o tych, którzy odnieśli sukces, celem umiejscowienia ich w konkretnej rzeczywistości. Owszem, to jest ważne, i nie neguję tego. Taka wiedza o podstawach jest przecież istotna, żeby po prostu wiedzieć, co się skąd wzięło...
Więcej na booknieci.pl

http://booknieci.pl/autentycznosc-przyciaga-jak-budowac-swoja-marke-na-prawdziwym-i-porywajacym-przekazie-40-inspirujacych-cwiczen-anna-piwowarska/

To moje pierwsze spotkanie z taką treścią. Słysząc słowa „budowanie własnej marki”, „marka osobista”, „marka firmowa”, „PR”, „reklama”, „banery”, „zdobądź klienta”, „w biznesie”, reagowałam jakimś oporem, jeśli nie niechęcią....

więcej Pokaż mimo to

avatar
1
1

Na półkach:

Bełkot. Skusiłam się opinią blogerki i naprawdę szkoda czasu i pieniędzy. Wszystko, całą treść można zamknąć w jednym zdaniu. Tylko wtedy nie będzie z tego książki. Niczego się nie dowiedziałam. Jedyny plus to fajna okładka.

Bełkot. Skusiłam się opinią blogerki i naprawdę szkoda czasu i pieniędzy. Wszystko, całą treść można zamknąć w jednym zdaniu. Tylko wtedy nie będzie z tego książki. Niczego się nie dowiedziałam. Jedyny plus to fajna okładka.

Pokaż mimo to

avatar
1702
1687

Na półkach: ,

"Jestem przekonana, że autentyczność może odmienić również twoją działalność, a przez to także twoje życie".


Zakładki widoczne na moim blogu modyfikowałam już kilkakrotnie pod wpływem sugestii, jakie znalazłam w poradniku Anny Piwowarskiej. Szczęśliwie dla mnie, wiele z porad zawartych w tej książce, od dawna już praktykuję, gdyż moja intuicja czasami podpowiada mi pewne, określone zachowania. Myślę, że moja strona będąca wizytówką mnie samej, i co za tym idzie, mojej książkowej pasji jest bardzo autentyczna, ale zawsze mogę coś dopracować, by było jeszcze lepiej.

Anna Piwowarska to copywriterka, która przez sześć lat pracowała w agencjach reklamowych. Tworzyła kampanie, teksty, hasła i bannery dla marek Żywiec, Philips, BoboVita, Electrolux, czy Sony. Od trzech lat autorka rozwija swój własny autorski projekt nazwany Autentyczny Copywriting, jako freelancerka prowadzi konsultacje i warsztaty, przekazując zdobytą wiedzę dotyczącą autentycznego przekazu.

"Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie" to publikacja posiadająca charakter poradnika, w której autorka w sześciu rozdziałach przekazuje wiedzę dotyczącą bycia autentycznym w biznesie i korzyściach, jakie płyną z takiej właśnie postawy. Książka oscyluje w temacie kreowania marki, zarówno tej osobistej, jak i firmowej.

Poradnik Anny Piwowarskiej utwierdził mnie w przekonaniu, że droga, którą kroczę poprzez swój blog książkowy, jest drogą słuszną i w zasadzie prędzej czy później zrealizuję cel, jaki sobie postawiłam. Otóż autorka przez całą swoją książkę skupia się na tłumaczeniu dlaczego to właśnie autentyczność jest kluczem do sukcesu i zadowolenia. I ja wiem to już od dawna. Wiem, że pokazywanie prawdziwej mnie przyciąga coraz większą rzeszę czytelników do mojej strony, a co za tym idzie, pojawiają się dzięki temu nowe możliwości, także te finansowe, które motywują mnie do jeszcze większej pracy. W całym poradniku znalazłam mnóstwo mądrych porad, mądrych refleksji i mądrych przestróg, które dla czytelnika zaczynającego swoją przygodę z budowaniem własnej marki, mogą okazać się objawieniem, a nawet rewolucją. Wierzę w to, gdyż Anna Piwowarska pisze bardzo przekonująco, posiłkując się do tego przykładami osób, którym jej wiedza pomogła.

Poradnik ten nie jest więc jedynie suchym zbiorem sugestii i porad, ale także głosem wielu ludzi, którzy posłuchali autorki i zaczęli swój biznes, swoją małą działalność, budować od początku na autentycznych podstawach, pokazując swoją prawdziwą twarz. Myślę, że to właśnie przytoczone w książce przykłady z adresami stron ich właścicieli, na które w każdej chwili możemy wejść, mobilizują najbardziej. Ukazują bowiem różnice pomiędzy powielaniem pewnych schematów, a kreowaniem autentyczności, która prędzej czy później, przynosi wymierne efekty. Publikacja zawiera także ważne ćwiczenia oraz proste przykłady pokazujące pewne zależności. Taka niepozorna książka, a zawierająca w sobie tyle inspirujących treści.

Muszę także przyznać, że to właśnie Anna Piwowarska skłoniła mnie do kolejnej modyfikacji mojego biogramu na stronie, gdyż przykłady, które zaserwowała w poradniku, mocno mnie zainspirowały. Autorka przekonała mnie także do tego, że mogę się mylić, co w kontekście pierwszych lat mojego blogowania, podczas których wychodziły spod mojej ręki koszmarne teksty, jest wielce budujące. Podpowiedziała mi także ciekawe narzędzia do promocji przedstawianych przeze mnie treści oraz wyjaśniła dobrą stronę istnienia konkurencji. Muszę przyznać, że pochłonęłam tę książkę, w ekspresowym tempie, wypisując sobie przy okazji co już zrobiłam dobrze, a co muszę jeszcze poprawić.

Po przeczytaniu tego niezwykle praktycznego poradnika, w głowie została mi jedna, główna myśl mówiąca o tym, że kto jest sobą, nie ma konkurencji. Nie oznacza to oczywiście, że nie należy się rozwijać i ciągle ulepszać swojego przekazu. Polecam tę książkę głównie tym, którzy myślą o tym, by zamienić swoją pasję w dochodowy biznes.

http://www.subiektywnieoksiazkach.pl/

"Jestem przekonana, że autentyczność może odmienić również twoją działalność, a przez to także twoje życie".


Zakładki widoczne na moim blogu modyfikowałam już kilkakrotnie pod wpływem sugestii, jakie znalazłam w poradniku Anny Piwowarskiej. Szczęśliwie dla mnie, wiele z porad zawartych w tej książce, od dawna już praktykuję, gdyż moja intuicja czasami podpowiada mi pewne,...

więcej Pokaż mimo to

avatar
227
120

Na półkach:

Spodziewałam się nieco czegoś innego po tej książce. Treść można skrócić spokojnie o połowę - dany punkt jest omawiany zbyt długo, tzn. czytelnik wie już, o co chodzi, a dalej pojawiają się wyliczenia przemawiające za daną racją. Natomiast przykłady i ćwiczenia są fajnie, jasno tłumaczą, jak odnieść daną zasadę do pisania. Myślałam, że książka będzie zawierała więcej porad dot. samego pisania, a tu przewija się przede wszystkim temat autentyczności. Książka podkreśla, jak powinny być pisane teksty na strony internetowe, teksty reklamowe - wskazuje inny kierunek niż jest praktykowany. Podejście ciekawe, ale myślę, że nie wszystkich przedsiębiorców stać, aby pisać teksty "naprawdę autentyczne" :)

Spodziewałam się nieco czegoś innego po tej książce. Treść można skrócić spokojnie o połowę - dany punkt jest omawiany zbyt długo, tzn. czytelnik wie już, o co chodzi, a dalej pojawiają się wyliczenia przemawiające za daną racją. Natomiast przykłady i ćwiczenia są fajnie, jasno tłumaczą, jak odnieść daną zasadę do pisania. Myślałam, że książka będzie zawierała więcej porad...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    205
  • Przeczytane
    87
  • Posiadam
    31
  • Teraz czytam
    7
  • Poradniki
    5
  • Chcę w prezencie
    4
  • 2017
    3
  • Marketing
    3
  • Marketing
    3
  • 2020
    2

Cytaty

Podobne książki

Przeczytaj także