Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie?

- Data wydania:
- 2015-07-20
- Data 1. wyd. pol.:
- 2015-07-20
- Liczba stron:
- 192
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788328306622
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Tagi:
- autentyczność marka
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Data wydania:
- 2015-07-20
- Liczba stron:
- 192
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788328306622
- Tagi:
- autentyczność marka
Autentyczność w biznesie pozwala ci być sobą w tym, co robisz! Wyróżnia ciebie i twoje usługi oraz sprawia, że twoja marka staje się nie do podrobienia. Pozwala ci też docierać do właściwych odbiorców — twoich idealnych klientów.
Bo autentyczność ma moc przyciągania!
Poradniki biznesowe często przekazują wiedzę oraz zasady, których należy przestrzegać przy budowaniu swojej marki i rozwijaniu firmy, ale bardzo rzadko wspierają w podejmowaniu samodzielnych decyzji, wybieraniu tego, co jest najlepsze akurat dla ciebie, poznawaniu siebie i słuchaniu własnej intuicji. Tym razem jest inaczej!
Masz przed sobą praktyczny przewodnik zawierający mnóstwo ćwiczeń, pytań, które należy sobie postawić, a także przykładów tekstów i osób, które zaczęły budować swoją działalność na autentycznym przekazie — pochodzącym z ich wnętrza, czyli zgodnym z tym, kim są, w co wierzą i co jest dla nich ważne.
Książka pomoże ci w budowaniu swojej marki (osobistej i firmowej) w sposób autentyczny, który będzie jednocześnie atrakcyjny dla twoich klientów. Przeczytaj ją i sprawdź, czy to podejście jest dla ciebie.
Jeśli tak — zacznij działać!
Zagadnienia poruszane w książce są bliskie nowym trendom w marketingu, takim jak personal branding, storytelling, content marketing.
Budowanie marki na autentycznym przekazie to prawdziwa rewolucja w podejściu do biznesu!
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Polecane księgarnie
Pozostałe księgarnie
Informacja
Podobne książki
Oceny
Książka na półkach
- 188
- 76
- 29
- 5
- 5
- 5
- 3
- 3
- 3
- 2
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie?
Dodaj cytat
Opinie [18]
Bardzo dobra lektura z wieloma przykładami, ćwiczeniami. Zawiera też inspirujące historie, sposoby promocji marki.
Pokaż mimo toPrzeczytałam wydanie drugie z czarną okładką, wydane w 2019
masło maślane za długie
Pokaż mimo toMasz przed sobą praktyczny przewodnik zawierający mnóstwo ćwiczeń, pytań, które należy sobie postawić, a także przykładów tekstów i osób, które zaczęły budować swoją działalność na autentycznym przekazie — pochodzącym z ich wnętrza, czyli zgodnym z tym, kim są, w co wierzą i co jest dla nich ważne.
więcejKsiążka pomoże ci w budowaniu swojej marki (osobistej i firmowej) w sposób...
Uwielbiam wszelkiego rodzaju poradniki. Szczególnie te psychologiczne i marketingowe. Mogłabym je czytać non stop! ❤
więcejWpadła mi w oko książka Anny Piwowarskiej: "Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie". Chciałam się zacząć rozwijać na swoim koncie. Pomyślałam, że może ta książka mi pomoże, bo z natury nie jestem zbyt kreatywna...
http://booknieci.pl/autentycznosc-przyciaga-jak-budowac-swoja-marke-na-prawdziwym-i-porywajacym-przekazie-40-inspirujacych-cwiczen-anna-piwowarska/
więcejTo moje pierwsze spotkanie z taką treścią. Słysząc słowa „budowanie własnej marki”, „marka osobista”, „marka firmowa”, „PR”, „reklama”, „banery”, „zdobądź klienta”, „w biznesie”, reagowałam jakimś oporem, jeśli nie niechęcią....
Bełkot. Skusiłam się opinią blogerki i naprawdę szkoda czasu i pieniędzy. Wszystko, całą treść można zamknąć w jednym zdaniu. Tylko wtedy nie będzie z tego książki. Niczego się nie dowiedziałam. Jedyny plus to fajna okładka.
Pokaż mimo to"Jestem przekonana, że autentyczność może odmienić również twoją działalność, a przez to także twoje życie".
więcejZakładki widoczne na moim blogu modyfikowałam już kilkakrotnie pod wpływem sugestii, jakie znalazłam w poradniku Anny Piwowarskiej. Szczęśliwie dla mnie, wiele z porad zawartych w tej książce, od dawna już praktykuję, gdyż moja intuicja czasami podpowiada mi pewne,...
Spodziewałam się nieco czegoś innego po tej książce. Treść można skrócić spokojnie o połowę - dany punkt jest omawiany zbyt długo, tzn. czytelnik wie już, o co chodzi, a dalej pojawiają się wyliczenia przemawiające za daną racją. Natomiast przykłady i ćwiczenia są fajnie, jasno tłumaczą, jak odnieść daną zasadę do pisania. Myślałam, że książka będzie zawierała więcej porad...
więcejCiekawa pozycja dla tych, którzy stawiają swoje pierwsze kroki na rynku i pragną poznać podstawy technik marketingowych.
Pokaż mimo toNie podobało mi się tylko ciągłe powtarzanie podobnych wniosków i zwracanie się do czytelnika na "ty" z małej litery (według mnie nieco przeczy to przesłaniu książki). Niemniej jednak polecam - zwłaszcza początkującym freelancerom!
To, co wyróżnia naszą firmę, to my sami. Przecież nie ma drugiej takiej samej osoby jak my. Dlatego kreując wizerunek firmy, warto pokazać siebie. Jest to bardzo trudne, bo najtrudniej pisze się o osobie, ale ćwiczenie czyni mistrza. Również w tekstach ofertowych warto postawić na oryginalność i zrezygnować ze sztampowych opisów, które możemy znaleźć na setkach stron....
więcej