Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie?

Anna Piwowarska Wydawnictwo: Onepress biznes, finanse
192 str.
Data wydania:
2015-07-20
Data 1. wyd. pol.:
2015-07-20
Liczba stron:
192
Język:
polski
ISBN:
9788328306622
Wydawnictwo:
Onepress
Tagi:
autentyczność marka
Kategoria:
biznes, finanse
Data wydania:
2015-07-20
Liczba stron:
192
Język:
polski
ISBN:
9788328306622
Tagi:
autentyczność marka
Średnia ocen
6,1 / 10
62 ocen 18 opinii

Oceń przeczytaną książkę
i
Dodaj książkę do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Poczekaj, szukamy dla Ciebie najlepszych ofert

Pozostałe księgarnie

Informacja

Reklama
Reklama

Podobne książki

Więcej
więcej

Oceny

Średnia ocen
6,1 / 10
62 ocen
Twoja ocena
0 / 10
Reklama

Opinie [18]

Sortuj:
915
685

Na półkach: , , ,

Bardzo dobra lektura z wieloma przykładami, ćwiczeniami. Zawiera też inspirujące historie, sposoby promocji marki.
Przeczytałam wydanie drugie z czarną okładką, wydane w 2019

Pokaż mimo to

530
17

Na półkach:

masło maślane za długie

Pokaż mimo to

175
164

Na półkach:

Masz przed sobą praktyczny przewodnik zawierający mnóstwo ćwiczeń, pytań, które należy sobie postawić, a także przykładów tekstów i osób, które zaczęły budować swoją działalność na autentycznym przekazie — pochodzącym z ich wnętrza, czyli zgodnym z tym, kim są, w co wierzą i co jest dla nich ważne.
Książka pomoże ci w budowaniu swojej marki (osobistej i firmowej) w sposób...

więcej Pokaż mimo to

Reklama
312
260

Na półkach:

Uwielbiam wszelkiego rodzaju poradniki. Szczególnie te psychologiczne i marketingowe. Mogłabym je czytać non stop! ❤

Wpadła mi w oko książka Anny Piwowarskiej: "Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie". Chciałam się zacząć rozwijać na swoim koncie. Pomyślałam, że może ta książka mi pomoże, bo z natury nie jestem zbyt kreatywna...

więcej Pokaż mimo to

74
71

Na półkach:

http://booknieci.pl/autentycznosc-przyciaga-jak-budowac-swoja-marke-na-prawdziwym-i-porywajacym-przekazie-40-inspirujacych-cwiczen-anna-piwowarska/

To moje pierwsze spotkanie z taką treścią. Słysząc słowa „budowanie własnej marki”, „marka osobista”, „marka firmowa”, „PR”, „reklama”, „banery”, „zdobądź klienta”, „w biznesie”, reagowałam jakimś oporem, jeśli nie niechęcią....

więcej Pokaż mimo to

1
1

Na półkach:

Bełkot. Skusiłam się opinią blogerki i naprawdę szkoda czasu i pieniędzy. Wszystko, całą treść można zamknąć w jednym zdaniu. Tylko wtedy nie będzie z tego książki. Niczego się nie dowiedziałam. Jedyny plus to fajna okładka.

Pokaż mimo to

1759
1453

Na półkach: ,

"Jestem przekonana, że autentyczność może odmienić również twoją działalność, a przez to także twoje życie".


Zakładki widoczne na moim blogu modyfikowałam już kilkakrotnie pod wpływem sugestii, jakie znalazłam w poradniku Anny Piwowarskiej. Szczęśliwie dla mnie, wiele z porad zawartych w tej książce, od dawna już praktykuję, gdyż moja intuicja czasami podpowiada mi pewne,...

więcej Pokaż mimo to

110
89

Na półkach:

Spodziewałam się nieco czegoś innego po tej książce. Treść można skrócić spokojnie o połowę - dany punkt jest omawiany zbyt długo, tzn. czytelnik wie już, o co chodzi, a dalej pojawiają się wyliczenia przemawiające za daną racją. Natomiast przykłady i ćwiczenia są fajnie, jasno tłumaczą, jak odnieść daną zasadę do pisania. Myślałam, że książka będzie zawierała więcej porad...

więcej Pokaż mimo to

211
29

Na półkach:

Ciekawa pozycja dla tych, którzy stawiają swoje pierwsze kroki na rynku i pragną poznać podstawy technik marketingowych.
Nie podobało mi się tylko ciągłe powtarzanie podobnych wniosków i zwracanie się do czytelnika na "ty" z małej litery (według mnie nieco przeczy to przesłaniu książki). Niemniej jednak polecam - zwłaszcza początkującym freelancerom!

Pokaż mimo to

441
435

Na półkach:

To, co wyróżnia naszą firmę, to my sami. Przecież nie ma drugiej takiej samej osoby jak my. Dlatego kreując wizerunek firmy, warto pokazać siebie. Jest to bardzo trudne, bo najtrudniej pisze się o osobie, ale ćwiczenie czyni mistrza. Również w tekstach ofertowych warto postawić na oryginalność i zrezygnować ze sztampowych opisów, które możemy znaleźć na setkach stron....

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    188
  • Przeczytane
    76
  • Posiadam
    29
  • Poradniki
    5
  • Chcę w prezencie
    5
  • Teraz czytam
    5
  • 2017
    3
  • Marketing
    3
  • Marketing
    3
  • 2020
    2

Cytaty

Mogą Cię również zainteresować

Reklama

Przeczytaj także

zgłoś błąd
zgłoś błąd