Sztuka marketingu

Wydawnictwo: elitera
6,54 (13 ocen i 2 opinie) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
4
7
4
6
3
5
0
4
1
3
1
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788391907825
liczba stron
134
słowa kluczowe
ekonomia, biznes, marketing
kategoria
biznes, finanse
język
polski

 

źródło okładki: woblink.com

Brak materiałów.
książek: 227
Krzysiek | 2017-07-26
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 26 lipca 2017

To nie jest wybitna pozycja, która w jakiś przełomowy sposób zmieni Twoje myślenie o marketingu, bardziej uszereguje znane podejścia. Jednakże autor ma bardzo lekkie pióro i w przystępny sposób przekazuje swoje myśli na papierze. Warto zaznajomić się ebookiem, tym bardziej jeśli jest udostępniany za darmo.

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Księga zachwytów

Książkę, czy bardziej katalog, z początku czyta się bardzo przyjemnie. Sprawnie napisane, krótkie rozdzialiki wręcz się połyka, jednak opis każdego ko...

zgłoś błąd zgłoś błąd