Social media to ściema
- Kategoria:
- informatyka, matematyka
- Tytuł oryginału:
- Social Media Is Bullshit
- Wydawnictwo:
- Helion
- Data wydania:
- 2014-04-14
- Data 1. wyd. pol.:
- 2014-04-14
- Liczba stron:
- 240
- Czas czytania
- 4 godz. 0 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788324675005
- Tłumacz:
- Marcin Machnik
Social media to wielka marketingowa rewolucja! Dzięki nim jesteś bliżej swoich klientów i współpracowników - z ich pomocą możesz wprawić w ruch wielką machinę reklamową! Czyżby? A co Ci podpowiada zdrowy rozsądek? Czy zastanawiałeś się nad tym, kto naprawdę zarabia na tym interesie? Jeśli masz wątpliwości co do prawd objawionych serwowanych Ci przez pięciominutowych internetowych guru i szemranych konsultantów ds. PR, zapraszamy Cię za kulisy tego biznesu.
Twitter, Facebook czy YouTube nie są ani dobre, ani złe, ani przydatne, ani bezużyteczne. Pozwoliliśmy jednak, żeby zadowoleni z siebie chciwi ludzie stworzyli mit, który sugeruje, że wystarczy wejść z firmą na jakąś platformę społecznościową, a wszystkie nasze marzenia się spełnią. A przez cały ten czas korporacje i marketingowcy rozpowszechniający ten mit napychają swoje kieszenie. Masz dość brania udziału w tym podejrzanym procederze? W tej książce znajdziesz wiedzę i narzędzia, których faktycznie potrzebujesz do nawiązywania trwałych relacji z klientami, rozwijania swojej marki oraz wykorzystania pełnego potencjału internetu bez wydawania na to grubej kasy.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 27
- 26
- 6
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Żyjemy w świecie, w którym możesz zarobić znacznie więcej pieniędzy, mówiąc ludziom, jak wzbogacić się w internecie, niż faktycznie próbując się wzbogacić.
OPINIE i DYSKUSJE
Bardzo fajna książka, odsłaniająca prostote e-marketingu.
Bardzo fajna książka, odsłaniająca prostote e-marketingu.
Pokaż mimo toKsiążka jest do zniesienia. W sumie niewiele się powinno spodziewać, gdy wybiera się książkę po okładce... Jak robi wielu domorosłych biznesmenów szukając w social mediach złotego przepisu na sukces. Niestety autor, da się do wyczuć, zresztą nie jest to przed nami ukryte, jest nastawiony do sprawy negatywnie. Tak uważa i kropka. Może to odrzucać, podobnie jak wiele przykładów, które dla czytelników spoza USA są trudne do strawienia.
Niemniej jednak dowiedzieć się można z tej pozycji że "nihil novi sub sole", że były juz serwisy, które soim przeznaczeniem przypominały istniejące teraz. Że i tutaj następuje zmiana, a to że jej nie dostrzegamy nie powinno świadczyć o nas źle. Poza tym mozna nabrać zdrowej dozy sceptycyzmu do tzw. ekspertów (jakkolwiek myślę że Amerykanie są na tym punkcie mocniej narażeni).
Książka jest do zniesienia. W sumie niewiele się powinno spodziewać, gdy wybiera się książkę po okładce... Jak robi wielu domorosłych biznesmenów szukając w social mediach złotego przepisu na sukces. Niestety autor, da się do wyczuć, zresztą nie jest to przed nami ukryte, jest nastawiony do sprawy negatywnie. Tak uważa i kropka. Może to odrzucać, podobnie jak wiele...
więcej Pokaż mimo toKsiązka początkowo wydawała się dosyć... interesująca, idąca pod prąd. Natomiast raziło w oczy to, że autorowi wydaje się, że jest pępkiem świata, a wszyscy inni do niczego się nie nadają.
Co do finalnej opinii, można napisać, że - nawiązując do nazwy tego jakże wyrafinowanego dzieła literackiego - ta książka to ściema. Jej "wartością" jest to, że szybko przy niej stracisz czas. Właśnie. Stracisz.
Ksiązka początkowo wydawała się dosyć... interesująca, idąca pod prąd. Natomiast raziło w oczy to, że autorowi wydaje się, że jest pępkiem świata, a wszyscy inni do niczego się nie nadają.
więcej Pokaż mimo toCo do finalnej opinii, można napisać, że - nawiązując do nazwy tego jakże wyrafinowanego dzieła literackiego - ta książka to ściema. Jej "wartością" jest to, że szybko przy niej stracisz...
Autor jest jednym z tych "specjalistów" przekonanym o własnej nieomylności. Książka pisana pod wybraną tezę, ma się wrażenie, że po to, aby autor przez chwilę chociaż był na świeczniku w opozycji do innych osób. Przykłady dobrane nierzetelnie, zinterpretowane na własną modłę. "Wszystko, co kiedykolwiek trzeba ci będzie wiedzieć o marketingu" - jeden z tytułów rozdziału, doskonale pokazuje przekonanie o własnej nieomylności. Nawet Kotler nie stosował takich sformułowań. Ale tak to jest, że często im mniejsza wiedza, tym większe przekonanie o własnej słuszności. Całość w bardzo irytującym tonie, podobnym do tych wystąpień na konferencjach, po których zastanawiamy się, co, oprócz autopromocji, miało na celu wystąpienie prelegenta. Ogólnie nie polecam, strata czasu i pieniędzy. Niczego się nie dowiecie, może poza tym, jak odmieniać przez wszystkie przypadki słowo "cyberhipster".
Autor jest jednym z tych "specjalistów" przekonanym o własnej nieomylności. Książka pisana pod wybraną tezę, ma się wrażenie, że po to, aby autor przez chwilę chociaż był na świeczniku w opozycji do innych osób. Przykłady dobrane nierzetelnie, zinterpretowane na własną modłę. "Wszystko, co kiedykolwiek trzeba ci będzie wiedzieć o marketingu" - jeden z tytułów rozdziału,...
więcej Pokaż mimo toCiężko się to czytało, mało merytoryczna, autor generalnie przekonany o własnej nieomylności.
Ciężko się to czytało, mało merytoryczna, autor generalnie przekonany o własnej nieomylności.
Pokaż mimo toKsiążka dość dobrze pokazuje mechanizmy mediów społecznościowych i odziera je z mitu marketingowego świętego Graala. Polecam wszystkim pasjonatom e - biznesu i marketingu internetowego.
Książka dość dobrze pokazuje mechanizmy mediów społecznościowych i odziera je z mitu marketingowego świętego Graala. Polecam wszystkim pasjonatom e - biznesu i marketingu internetowego.
Pokaż mimo toMakarbycznie bzdurna, okropnie napisana, wodolejstwo i paskudne samouwielbienie autora.
Makarbycznie bzdurna, okropnie napisana, wodolejstwo i paskudne samouwielbienie autora.
Pokaż mimo to