Social media to ściema

Okładka książki Social media to ściema B.J. Mendelson
Okładka książki Social media to ściema
B.J. Mendelson Wydawnictwo: Helion informatyka, matematyka
240 str. 4 godz. 0 min.
Kategoria:
informatyka, matematyka
Tytuł oryginału:
Social Media Is Bullshit
Wydawnictwo:
Helion
Data wydania:
2014-04-14
Data 1. wyd. pol.:
2014-04-14
Liczba stron:
240
Czas czytania
4 godz. 0 min.
Język:
polski
ISBN:
9788324675005
Tłumacz:
Marcin Machnik
Średnia ocen

5,0 5,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
5,0 / 10
20 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
59
9

Na półkach:

Bardzo fajna książka, odsłaniająca prostote e-marketingu.

Bardzo fajna książka, odsłaniająca prostote e-marketingu.

Pokaż mimo to

avatar
220
190

Na półkach:

Książka jest do zniesienia. W sumie niewiele się powinno spodziewać, gdy wybiera się książkę po okładce... Jak robi wielu domorosłych biznesmenów szukając w social mediach złotego przepisu na sukces. Niestety autor, da się do wyczuć, zresztą nie jest to przed nami ukryte, jest nastawiony do sprawy negatywnie. Tak uważa i kropka. Może to odrzucać, podobnie jak wiele przykładów, które dla czytelników spoza USA są trudne do strawienia.

Niemniej jednak dowiedzieć się można z tej pozycji że "nihil novi sub sole", że były juz serwisy, które soim przeznaczeniem przypominały istniejące teraz. Że i tutaj następuje zmiana, a to że jej nie dostrzegamy nie powinno świadczyć o nas źle. Poza tym mozna nabrać zdrowej dozy sceptycyzmu do tzw. ekspertów (jakkolwiek myślę że Amerykanie są na tym punkcie mocniej narażeni).

Książka jest do zniesienia. W sumie niewiele się powinno spodziewać, gdy wybiera się książkę po okładce... Jak robi wielu domorosłych biznesmenów szukając w social mediach złotego przepisu na sukces. Niestety autor, da się do wyczuć, zresztą nie jest to przed nami ukryte, jest nastawiony do sprawy negatywnie. Tak uważa i kropka. Może to odrzucać, podobnie jak wiele...

więcej Pokaż mimo to

avatar
106
8

Na półkach: ,

Ksiązka początkowo wydawała się dosyć... interesująca, idąca pod prąd. Natomiast raziło w oczy to, że autorowi wydaje się, że jest pępkiem świata, a wszyscy inni do niczego się nie nadają.

Co do finalnej opinii, można napisać, że - nawiązując do nazwy tego jakże wyrafinowanego dzieła literackiego - ta książka to ściema. Jej "wartością" jest to, że szybko przy niej stracisz czas. Właśnie. Stracisz.

Ksiązka początkowo wydawała się dosyć... interesująca, idąca pod prąd. Natomiast raziło w oczy to, że autorowi wydaje się, że jest pępkiem świata, a wszyscy inni do niczego się nie nadają.

Co do finalnej opinii, można napisać, że - nawiązując do nazwy tego jakże wyrafinowanego dzieła literackiego - ta książka to ściema. Jej "wartością" jest to, że szybko przy niej stracisz...

więcej Pokaż mimo to

avatar
309
58

Na półkach:

Autor jest jednym z tych "specjalistów" przekonanym o własnej nieomylności. Książka pisana pod wybraną tezę, ma się wrażenie, że po to, aby autor przez chwilę chociaż był na świeczniku w opozycji do innych osób. Przykłady dobrane nierzetelnie, zinterpretowane na własną modłę. "Wszystko, co kiedykolwiek trzeba ci będzie wiedzieć o marketingu" - jeden z tytułów rozdziału, doskonale pokazuje przekonanie o własnej nieomylności. Nawet Kotler nie stosował takich sformułowań. Ale tak to jest, że często im mniejsza wiedza, tym większe przekonanie o własnej słuszności. Całość w bardzo irytującym tonie, podobnym do tych wystąpień na konferencjach, po których zastanawiamy się, co, oprócz autopromocji, miało na celu wystąpienie prelegenta. Ogólnie nie polecam, strata czasu i pieniędzy. Niczego się nie dowiecie, może poza tym, jak odmieniać przez wszystkie przypadki słowo "cyberhipster".

Autor jest jednym z tych "specjalistów" przekonanym o własnej nieomylności. Książka pisana pod wybraną tezę, ma się wrażenie, że po to, aby autor przez chwilę chociaż był na świeczniku w opozycji do innych osób. Przykłady dobrane nierzetelnie, zinterpretowane na własną modłę. "Wszystko, co kiedykolwiek trzeba ci będzie wiedzieć o marketingu" - jeden z tytułów rozdziału,...

więcej Pokaż mimo to

avatar
255
170

Na półkach:

Ciężko się to czytało, mało merytoryczna, autor generalnie przekonany o własnej nieomylności.

Ciężko się to czytało, mało merytoryczna, autor generalnie przekonany o własnej nieomylności.

Pokaż mimo to

avatar
444
27

Na półkach: , ,

Książka dość dobrze pokazuje mechanizmy mediów społecznościowych i odziera je z mitu marketingowego świętego Graala. Polecam wszystkim pasjonatom e - biznesu i marketingu internetowego.

Książka dość dobrze pokazuje mechanizmy mediów społecznościowych i odziera je z mitu marketingowego świętego Graala. Polecam wszystkim pasjonatom e - biznesu i marketingu internetowego.

Pokaż mimo to

avatar
466
14

Na półkach: ,

Makarbycznie bzdurna, okropnie napisana, wodolejstwo i paskudne samouwielbienie autora.

Makarbycznie bzdurna, okropnie napisana, wodolejstwo i paskudne samouwielbienie autora.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Przeczytane
    27
  • Chcę przeczytać
    26
  • Posiadam
    6
  • Social media
    2
  • 2018
    1
  • Biznes/marketing/social media/finanse
    1
  • 2017
    1
  • 2019
    1
  • E-book
    1
  • Strata czasu (Herezje, wodolejstwo i inne głupoty)
    1

Cytaty

Więcej
B.J. Mendelson Social media to ściema Zobacz więcej
Więcej

Podobne książki

Przeczytaj także