Brand impulse
- Kategoria:
- nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
- Wydawnictwo:
- Słowa i Myśli
- Data wydania:
- 2017-06-09
- Data 1. wyd. pol.:
- 2017-06-09
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788363566869
Najnowsza książka Grzegorza Kosson to zbiór 100 brand impulsów, przemyśleń, a każdy z nich to rezultat bycia tu i teraz oraz obserwowania otaczającego świata. To efekt oczu i uszu szeroko otwartych. Te inspiracje i myśli, brand impulsy, mogą pracować na Twój sukces. Możesz je czerpać ze sztuki, kultury, filozofii, historii, literatury, przyrody, podróży, spotkań czy też osobistych doświadczeń. Brand impulse(R) pokaże Ci, jak odkrywać to, co jest głęboko ukryte. Jak z przypadkowości i chaosu wydobyć sens oraz wykorzystać to dla marki? Jak odnaleźć talent marki, to, co w niej najprawdziwsze i najlepsze dla świata? Jednak, aby to zrobić, musisz samodzielnie myśleć, mieć własne zdanie i uważnie obserwować. Często podążać tam, gdzie nikt inny się nie zapuszcza i zatrzymywać, gdy wszyscy biegną. Wtedy przyjdzie natchnienie, bo taka jest siła obserwacji.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 12
- 6
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Książka powierzchowna, przemyślenia o życiu wpadające w apostolski ton przez który mocno przebija wykształcenie filozoficzne autora. Jako doświadczony marketingowiec w budowaniu marek tak w Polsce jak i centralach światowych, odkrywaniu i przywracaniu ich DNA nie mogę uznać tej pozycji za wartościowy wkład do lektur na rynku polskim. Nawet jeśli wg recenzji, miałaby ta książka służyć jedynie do przemyśleń i jako punkt startowy do generowania idei nie jest ona warta inwestycji Waszego czasu.
Książka powierzchowna, przemyślenia o życiu wpadające w apostolski ton przez który mocno przebija wykształcenie filozoficzne autora. Jako doświadczony marketingowiec w budowaniu marek tak w Polsce jak i centralach światowych, odkrywaniu i przywracaniu ich DNA nie mogę uznać tej pozycji za wartościowy wkład do lektur na rynku polskim. Nawet jeśli wg recenzji, miałaby ta...
więcej Pokaż mimo toMam z ta pozycją kłopot. Bo to książka bardzo niewygodna. Na pewno nie jest to lektura typowo narzędziowa z gatunku jak? Prędzej szuka odpowiedzi na pytania Skąd?, Dokąd? i, najważniejsze, Po co? i Z czym? Momentami szalenie inspirująca, apostolska. W innych miejscach ocierająca się o grafomaństwo i egzaltację. Książka, do której warto jeszcze kiedyś wrócić i skonfrontować swoje odczucia za jakiś czas.
Mam z ta pozycją kłopot. Bo to książka bardzo niewygodna. Na pewno nie jest to lektura typowo narzędziowa z gatunku jak? Prędzej szuka odpowiedzi na pytania Skąd?, Dokąd? i, najważniejsze, Po co? i Z czym? Momentami szalenie inspirująca, apostolska. W innych miejscach ocierająca się o grafomaństwo i egzaltację. Książka, do której warto jeszcze kiedyś wrócić i skonfrontować...
więcej Pokaż mimo toWow. Książka o markach napisana po polsku, z polskim kontekście. Mało słów, dużo treści. Skłania do refleksji. Polecam nie tylko osobom zajmującym się marketingiem.
Wow. Książka o markach napisana po polsku, z polskim kontekście. Mało słów, dużo treści. Skłania do refleksji. Polecam nie tylko osobom zajmującym się marketingiem.
Pokaż mimo to