Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Biznes na Facebooku i nie tylko

Wydawnictwo: Wolters Kluwer
5,18 (11 ocen i 3 opinie) Zobacz oceny
10
0
9
1
8
0
7
2
6
2
5
3
4
0
3
1
2
2
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788326443879
liczba stron
180
słowa kluczowe
marketing, PR, Facebook
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodała
joly_fh

Książka stanowi kompendium wiedzy o tym, jak promować firmę, produkt, osobę czy usługę, wykorzystując najnowsze sposoby komunikacji w internecie. Autorzy opowiadają w niej o fenomenie mediów społecznościowych, które stały się potężnym orężem w rękach marketingowców i specjalistów od public relations. Jak z nich korzystać, ale także jakie niosą ze sobą zagrożenia? Jak zastosować je do budowania...

Książka stanowi kompendium wiedzy o tym, jak promować firmę, produkt, osobę czy usługę, wykorzystując najnowsze sposoby komunikacji w internecie.
Autorzy opowiadają w niej o fenomenie mediów społecznościowych, które stały się potężnym orężem w rękach marketingowców i specjalistów od public relations. Jak z nich korzystać, ale także jakie niosą ze sobą zagrożenia? Jak zastosować je do budowania pozytywnego wizerunku albo jak wykorzystać w sytuacji kryzysowej? Co zrobić, by te działania nie wzniecały internetowych pożarów?
Autorzy udzielają odpowiedzi w książce, przytaczając dziesiątki przykładów działań, zarówno pozytywnych, jak i negatywnych.

Omawiają szczegółowo takie zagadnienia, jak:
- rodzaje mediów społecznościowych i źródła ich popularności,
- marketing i PR w mediach społecznościowych,
- reklama i promocja na Facebooku oraz w NK.pl,
- prowadzenie dobrego fanpage'a na Facebooku,
- konkursy, aplikacje i reklamy na Facebooku,
- sytuacje kryzysowe i sposoby wychodzenia z nich,
- metody promocji w społecznościach profesjonalistów,
- marketing szeptany i wirusowy w mediach społecznościowych,
- prowadzenie bloga firmowego i promowanie się na blogach,
- badanie skuteczności działań promocyjnych w mediach społecznościowych,
- zasady odpowiedzialności za komentarze na forum internetowym i na Facebooku,
- prawo autorskie a publikacje w internecie.

To interesująca propozycja dla przedsiębiorców, menedżerów oraz specjalistów ds. marketingu i PR wykorzystujących media społecznościowe w działaniach promocyjnych, a także dla wszystkich osób zainteresowanych tą tematyką, a zwłaszcza aktywnych użytkowników Facebooka, Twittera, blogosfery.

 

źródło opisu: Wolters Kluwer Polska, 2013

źródło okładki: http://www.profinfo.pl/p,biznes-na-facebooku-i-nie-tylko,177103.html

pokaż więcej

Brak materiałów.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (33)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 722
nitka | 2013-11-18
Przeczytana: 15 października 2013

W dzisiejszych czasach działalność bez promocji w Internecie praktycznie nie istnieje. Niemal każda firma, produkt czy nawet nieformalna działalność posiada swoją stronę internetową. To jednak nie wystarcza - dzisiaj by zdobyć czy utrzymać odbiorcę trzeba być jak najbliżej niego, działać w jego środowisku. A jak to zrobić najlepiej ? Z pomocą witryn społecznościowych!

Tutaj właśnie naprzeciw współczesnym potrzebom rynku wychodzą Tomasz Bonek oraz Marta Smaga, od 2004 roku pracujący w Money.pl, gdzie zajmują się rozwojem portalu oraz tworzą serwisy tematyczne.

Ich książka "Biznes na Facebooku i nie tylko" to bardzo przydatny przewodnik po świecie "fanpejdży" oraz szeroko pojętej promocji na portalach społecznościowych. Na wielu przykładach dowiadujemy się między innymi jak kreować wizerunek czy radzić sobie w sytuacjach kryzysowych.

Książka napisana została bardzo dobrze. Autorzy zwrócili uwagę na wiele ważnych aspektów, począwszy od definicji mediów społecznościowych i ich...

książek: 147
Krzysztof Janda | 2016-02-29
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 01 lutego 2016

Słaba pozycja z 2013 roku. Może w połowie o facebooku. Autor nie ma doświadczenia z branży facebooka, więc nie jest to specjalista.

Po przeczytaniu zostałem raczej zainspirowany niż nauczony. Moja inspiracja sprowadza się do tego, że zatrudnię agencję do prowadzenia mojego profilu firmowego. W książce są podane podstawy i potraktowanie social mediów ogólnie. Jest nawet wytłumaczone co to jest baner display, jakie są formy reklam w Internecie albo jak założyć blog ;) Książka przegadana i zbyt ogólna jak dla mnie.

W tytule jest słowo "praktyczny"... Dla mnie książka głównie teoretyczna. Przykłady case study są z najwyższej półki - nie mają dla mnie praktycznego zastosowania. Dobre jako ciekawostki - ciężko mi wnioski dla siebie wyciągnąć. Nawet agencji wymienionych nie zatrudnię, bo mnie nie stać na kilkadziesiąt/kilkaset tysięcy PLN miesięcznie. Przykłady pewnie ściągnięte gdzieś z neta.

Podobało mi się uporządkowanie historyczne sytuacji w Internecie. Dominacja społecznościówek...

książek: 72
monika90 | 2014-02-26
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 25 lutego 2014

Fajna książka dla osób, które cenią sobie praktyczne porady ;)
Być może przydałoby się trochę informacji na temat mniejszych firm, ponieważ autor skupia się głównie na kolosach.
Polecam!

książek: 196
kobietazokienka | 2017-10-10
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 10 października 2017
książek: 415
Anna | 2017-10-06
Na półkach: Przeczytane
książek: 425
Monika Czaplicka | 2016-12-05
Na półkach: Przeczytane, 2015
książek: 147
anja88 | 2016-05-29
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
książek: 109
Dawid | 2015-11-05
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 05 listopada 2015
książek: 115
Pat | 2014-10-04
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 26 października 2014
książek: 2602
zobacz kolejne z 23 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd