OpenGL. Programowanie gier
Wydawnictwo: Helion informatyka, matematyka
- Kategoria:
- informatyka, matematyka
- Wydawnictwo:
- Helion
- Język:
- polski
- ISBN:
- 8373610359
Ta książka nie posiada jeszcze opisu.
Dodaj do biblioteczki
Porównaj ceny
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Szukamy ofert...
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 11
- 6
- 6
- 2
- 2
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Rzeczowa książka dla zainteresowanych tematem. Do zrozumienia wymaga podstawowej znajomości języka programowania C++.
Rzeczowa książka dla zainteresowanych tematem. Do zrozumienia wymaga podstawowej znajomości języka programowania C++.
Pokaż mimo toKsiążka opisuje jedynie podstawy tworzenia gier. Tym razem wzięto na warsztat OpenGL. Mimo szczegółowego opisu różnych zagadnień w treści stanowi to jedynie ułamek wiedzy potrzebnej do stworzenia przyzwoitej gry komputerowej. Książka się jednak przydała, bo podczas tworzenia na zlecenie edytora do budowy z klocków podobnych do LEGO bardzo często z niej korzystałem. Na dodatkowy plus zasługuje fakt, że wszystko opisane jest pod kątem języka C++.
Książka opisuje jedynie podstawy tworzenia gier. Tym razem wzięto na warsztat OpenGL. Mimo szczegółowego opisu różnych zagadnień w treści stanowi to jedynie ułamek wiedzy potrzebnej do stworzenia przyzwoitej gry komputerowej. Książka się jednak przydała, bo podczas tworzenia na zlecenie edytora do budowy z klocków podobnych do LEGO bardzo często z niej korzystałem. Na...
więcej Pokaż mimo to