OpenGL. Programowanie gier

Okładka książki OpenGL. Programowanie gier Dave Astle, Kevin Hawkins
Okładka książki OpenGL. Programowanie gier
Dave AstleKevin Hawkins Wydawnictwo: Helion informatyka, matematyka
Kategoria:
informatyka, matematyka
Wydawnictwo:
Helion
Język:
polski
ISBN:
8373610359
Średnia ocen

0,0 0,0 / 10
Ta książka nie została jeszcze oceniona NIE MA JESZCZE DYSKUSJI

Bądź pierwszy - oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki OpenGL Programowanie Gier Dave Astle, Kevin Hawkins
Ocena 8,0
OpenGL Program... Dave Astle, Kevin H...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
0,0 / 10
0 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
16
11

Na półkach: ,

Rzeczowa książka dla zainteresowanych tematem. Do zrozumienia wymaga podstawowej znajomości języka programowania C++.

Rzeczowa książka dla zainteresowanych tematem. Do zrozumienia wymaga podstawowej znajomości języka programowania C++.

Pokaż mimo to

avatar
132
132

Na półkach: , , , ,

Książka opisuje jedynie podstawy tworzenia gier. Tym razem wzięto na warsztat OpenGL. Mimo szczegółowego opisu różnych zagadnień w treści stanowi to jedynie ułamek wiedzy potrzebnej do stworzenia przyzwoitej gry komputerowej. Książka się jednak przydała, bo podczas tworzenia na zlecenie edytora do budowy z klocków podobnych do LEGO bardzo często z niej korzystałem. Na dodatkowy plus zasługuje fakt, że wszystko opisane jest pod kątem języka C++.

Książka opisuje jedynie podstawy tworzenia gier. Tym razem wzięto na warsztat OpenGL. Mimo szczegółowego opisu różnych zagadnień w treści stanowi to jedynie ułamek wiedzy potrzebnej do stworzenia przyzwoitej gry komputerowej. Książka się jednak przydała, bo podczas tworzenia na zlecenie edytora do budowy z klocków podobnych do LEGO bardzo często z niej korzystałem. Na...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    11
  • Przeczytane
    6
  • Posiadam
    6
  • Teraz czytam
    2
  • Informatyka
    2
  • Ulubione
    1
  • Domowa Biblioteczka
    1
  • Programowanie
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki OpenGL. Programowanie gier


Podobne książki

Przeczytaj także