OpenGL Programowanie Gier

Okładka książki OpenGL Programowanie Gier Dave Astle, Kevin Hawkins
Okładka książki OpenGL Programowanie Gier
Dave AstleKevin Hawkins Wydawnictwo: Helion informatyka, matematyka
631 str. 10 godz. 31 min.
Kategoria:
informatyka, matematyka
Tytuł oryginału:
OpenGL Game Programming
Wydawnictwo:
Helion
Data wydania:
2003-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2003-01-01
Liczba stron:
631
Czas czytania
10 godz. 31 min.
Język:
polski
ISBN:
83-7361-035-9
Tłumacz:
Jaromir Senczyk
Tagi:
informatyka opengl programowanie cpp c++ gamedev
Średnia ocen

8,0 8,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
8,0 / 10
4 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
132
132

Na półkach: , , , ,

Książka opisuje jedynie podstawy tworzenia gier. Tym razem wzięto na warsztat OpenGL. Mimo szczegółowego opisu różnych zagadnień w treści stanowi to jedynie ułamek wiedzy potrzebnej do stworzenia przyzwoitej gry komputerowej. Książka się jednak przydała, bo podczas tworzenia na zlecenie edytora do budowy z klocków podobnych do LEGO bardzo często z niej korzystałem. Na dodatkowy plus zasługuje fakt, że wszystko opisane jest pod kątem języka C++.

Książka opisuje jedynie podstawy tworzenia gier. Tym razem wzięto na warsztat OpenGL. Mimo szczegółowego opisu różnych zagadnień w treści stanowi to jedynie ułamek wiedzy potrzebnej do stworzenia przyzwoitej gry komputerowej. Książka się jednak przydała, bo podczas tworzenia na zlecenie edytora do budowy z klocków podobnych do LEGO bardzo często z niej korzystałem. Na...

więcej Pokaż mimo to

avatar
16
11

Na półkach: ,

Rzeczowa książka dla zainteresowanych tematem. Do zrozumienia wymaga podstawowej znajomości języka programowania C++.

Rzeczowa książka dla zainteresowanych tematem. Do zrozumienia wymaga podstawowej znajomości języka programowania C++.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    11
  • Przeczytane
    6
  • Posiadam
    6
  • Teraz czytam
    2
  • Informatyka
    2
  • Ulubione
    1
  • Domowa Biblioteczka
    1
  • Programowanie
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki OpenGL Programowanie Gier


Podobne książki

Przeczytaj także