Marketing społeczny dla NGO

Okładka książki Marketing społeczny dla NGO
praca zbiorowa Wydawnictwo: Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce biznes, finanse
164 str. 2 godz. 44 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
Marketing społeczny dla NGO
Wydawnictwo:
Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce
Data wydania:
2006-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2006-01-01
Liczba stron:
164
Czas czytania
2 godz. 44 min.
Język:
polski
Średnia ocen

                10,0 10,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
10,0 / 10
1 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
206
134

Na półkach:

Świetne kompendium wiedzy na temat marketingu społecznego. Autorzy pokusili się nie tylko o omówienie podstaw kierujących tą dziedziną marketingu, ale na podstawie konkretnych przykładów opisali relacje pomiędzy przedsiębiorcami, a organizacjami pożytku publicznego. W książce mamy analizy i badania rynku, jak również przekrój najbardziej skutecznych metod dotarcia do darczyńców. Na koniec posiłkując się pracami przesłanymi na konkurs dotyczący promocji przekazania 1% podatku na ce pożytku publicznego, autorzy uwypuklili wszelkie niedociągnięcia jak również bardzo trafne posunięcia organizacji w promowaniu swoich idei.

Świetne kompendium wiedzy na temat marketingu społecznego. Autorzy pokusili się nie tylko o omówienie podstaw kierujących tą dziedziną marketingu, ale na podstawie konkretnych przykładów opisali relacje pomiędzy przedsiębiorcami, a organizacjami pożytku publicznego. W książce mamy analizy i badania rynku, jak również przekrój najbardziej skutecznych metod dotarcia do...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    1
  • Przeczytane
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Marketing społeczny dla NGO


Podobne książki

Przeczytaj także