Marketing społeczny dla NGO
164 str.
2 godz. 44 min.
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Tytuł oryginału:
- Marketing społeczny dla NGO
- Wydawnictwo:
- Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce
- Data wydania:
- 2006-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2006-01-01
- Liczba stron:
- 164
- Czas czytania
- 2 godz. 44 min.
- Język:
- polski
Publikacja powstała w ramach partnerskiego programu Akademii Rozwoju Filantropii
w Polsce i Fundacji Komunikacji Społecznej pt.: „Popularyzacja marketingu społecznego
i reklamy społecznej jako skutecznych narzędzi fundraisingu, komunikacji i realizacji
działań organizacji pozarządowych w społecznościach lokalnych”.
Za wstępem: „Ta publikacja zwraca uwagę na moc komunikacji, próbuje stworzyć ngos-owy „elementarz promocji, w którym podstawowym przykazaniem jest zadbanie o właściwy styl komunikatu: możesz mieć najwspanialszą ideę – jeśli nie pokażesz jej w sposób atrakcyjny dla adresatów, nie licz na ich wsparcie i potencjał, jaki tkwi w budowaniu sieci
relacji.”
Dodaj do biblioteczki
Porównaj ceny
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Szukamy ofert...
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 1
- 1
Opinia
Świetne kompendium wiedzy na temat marketingu społecznego. Autorzy pokusili się nie tylko o omówienie podstaw kierujących tą dziedziną marketingu, ale na podstawie konkretnych przykładów opisali relacje pomiędzy przedsiębiorcami, a organizacjami pożytku publicznego. W książce mamy analizy i badania rynku, jak również przekrój najbardziej skutecznych metod dotarcia do darczyńców. Na koniec posiłkując się pracami przesłanymi na konkurs dotyczący promocji przekazania 1% podatku na ce pożytku publicznego, autorzy uwypuklili wszelkie niedociągnięcia jak również bardzo trafne posunięcia organizacji w promowaniu swoich idei.
Świetne kompendium wiedzy na temat marketingu społecznego. Autorzy pokusili się nie tylko o omówienie podstaw kierujących tą dziedziną marketingu, ale na podstawie konkretnych przykładów opisali relacje pomiędzy przedsiębiorcami, a organizacjami pożytku publicznego. W książce mamy analizy i badania rynku, jak również przekrój najbardziej skutecznych metod dotarcia do...
więcej Pokaż mimo to