Rewolucja social media
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Helion
- Data wydania:
- 2012-12-07
- Data 1. wyd. pol.:
- 2012-12-07
- Liczba stron:
- 214
- Czas czytania
- 3 godz. 34 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788324643950
- Tagi:
- facebook instagram marketing social media sadowski
Rewolucja, która sprzyja przystosowanym
Krajobraz po zmianie, jaka dokonała się za sprawą mediów społecznościowych, prezentuje się obiecująco i niepokojąco zarazem. Social media skupiają już wokół siebie ponad miliard ludzi na całym świecie. Co trzeci z nich dzieli się wrażeniami dotyczącymi konkretnych marek. Tej rewolucji towarzyszy zmiana najskuteczniejszych narzędzi i kanałów dotarcia do klienta. Modyfikacji uległ też wzór utrzymywania relacji. Pojawiły się nowe sposoby mierzenia efektywności przekazu reklamowego, a dialog z klientem online stał się ważniejszy niż kiedykolwiek wcześniej. Wszystkim rządzi wszechwładny konsument, którego jeden wpis może decydować o losach dużych i małych marek czy produktów.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Oceny
Książka na półkach
- 172
- 148
- 52
- 10
- 6
- 5
- 4
- 3
- 2
- 2
Opinia
Książka Sadowskiego jest bardzo dobrym kompendium wiedzy dla wszystkich tych, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z social mediami. Skierowana przede wszystkim do osób zajmujących się marketingiem, ma również wiele ciekawostek dla pracowników agencji interaktywnych.
Zbiór case'ów naprawdę robi wrażenie. Umieszczenie kodów QR umożliwia poszerzenie swojej wiedzy w sposób interaktywny.
Napisana przystępnym językiem powinna być obowiązkową lekturą dla tych, którzy uważają, że social media są niemierzalne, a monitoring w internecie nie przynosi wymiernych korzyści.
Książka Sadowskiego jest bardzo dobrym kompendium wiedzy dla wszystkich tych, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z social mediami. Skierowana przede wszystkim do osób zajmujących się marketingiem, ma również wiele ciekawostek dla pracowników agencji interaktywnych.
więcej Pokaż mimo toZbiór case'ów naprawdę robi wrażenie. Umieszczenie kodów QR umożliwia poszerzenie swojej wiedzy w sposób...