Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Zaprzyjaźnij się z klientem. Jak skutecznie i z zyskiem zarządzać sprzedażą

Wydawnictwo: Wolters Kluwer
0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
liczba stron
356
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
Jacek

Klient jest najważniejszy, klient nasz pan, odpowiedz na oczekiwania klienta - takie marketingowe mantry słyszałeś nie raz. Łatwo powiedzieć i... dzięki tej książce... nie tak trudno wykonać. Zajrzyj do środka, a będziesz wiedział, jak sprawić, by klient zainteresował się twoją ofertą i został z tobą na długo. Autorzy, eksperci w dziedzinie konsultingu i tworzenia strategii marki,...

Klient jest najważniejszy, klient nasz pan, odpowiedz na oczekiwania klienta - takie marketingowe mantry słyszałeś nie raz. Łatwo powiedzieć i... dzięki tej książce... nie tak trudno wykonać. Zajrzyj do środka, a będziesz wiedział, jak sprawić, by klient zainteresował się twoją ofertą i został z tobą na długo.

Autorzy, eksperci w dziedzinie konsultingu i tworzenia strategii marki, szczegółowo opisują etapy dobrego planowania marketingowego i udzielają wielu praktycznych porad, dzięki którym:

zdefiniujesz grupę docelową i poznasz potrzeby swoich klientów,
odkryjesz rentowne obszary działalności twojej firmy,
umiejętnie wypromujesz swoją markę,
staniesz się wiarygodny dla swoich klientów,
klient zostanie z tobą na długo.
Adresaci:
Książka podpowiada zarówno menedżerom z korporacji, jak i szefom małych firm, jak poznać własnych klientów i dowiedzieć się, czego potrzebują. Pomoże to zwiększyć przychody i odnieść sukces.

Jest tylko jeden szef. Klient.
Sam Walton

 

źródło opisu: http://www.hbrp.pl/sklep/index.php?cat=55&prod=476

źródło okładki: http://www.hbrp.pl/sklep/index.php?cat=55&prod=476

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (7)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 9791
Chaoticreader | 2017-01-29
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 664
ark0601 | 2016-11-16
książek: 11
Emil | 2015-03-28
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 181
kasharos | 2014-12-07
książek: 764
Femme | 2012-12-12
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 252
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd