Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki

Okładka książki Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki
Dan Schawbel Wydawnictwo: Onepress poradniki
262 str. 4 godz. 22 min.
Kategoria:
poradniki
Tytuł oryginału:
Me 2.0. 4 Steps to Building Your Future
Wydawnictwo:
Onepress
Data wydania:
2012-02-01
Data 1. wyd. pol.:
2012-02-01
Liczba stron:
262
Czas czytania
4 godz. 22 min.
Język:
polski
ISBN:
978-83-246-3502-3
Tłumacz:
Maksymilian Gutowski
Tagi:
marka rozwój kariery biznes logo reklama
Średnia ocen

                5,9 5,9 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
5,9 / 10
34 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
1469
911

Na półkach: ,

Powiem szczerze, mocno mnie ta lektura przydołowała. Dla mnie mocno frustrująca i budząca głęboki wewnętrzny sprzeciw . Nie jestem pewna czy te wskazówki (bardzo zresztą szczegółowe i przydatne, świetne dla każdej zwłaszcza małej firmy) są naprawdę dla każdego czy tylko dla tych z ogromnym parciem na szkło; praca nad własną marką (a jestem najemniczką) ok, ale to co proponuje autor to robota na pełny etat i nie jestem przekonana, czy naprawdę chcę uczestniczyć w wyścigu o posadę na jego zasadach (networking, obecność w mediach społecznościowych to podstawa, twitter, blog – jak bez tych narzędzi zdobyłam posadę ;-) czy naprawdę tak będzie wyglądać poszukiwanie pracy w przyszłości? Pełna determinacja by zostać zauważonym, wyróżnić się wśród mnóstwa aplikacji? Czy naprawdę bez profesjonalnego profilu w social media, twittowania i udzielania się w dyskusjach na stosownych forach jestem bez szans na fajną pracę?

Powiem szczerze, mocno mnie ta lektura przydołowała. Dla mnie mocno frustrująca i budząca głęboki wewnętrzny sprzeciw . Nie jestem pewna czy te wskazówki (bardzo zresztą szczegółowe i przydatne, świetne dla każdej zwłaszcza małej firmy) są naprawdę dla każdego czy tylko dla tych z ogromnym parciem na szkło; praca nad własną marką (a jestem najemniczką) ok, ale to co...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    126
  • Przeczytane
    43
  • Posiadam
    15
  • Teraz czytam
    3
  • Biznes
    3
  • 2013
    2
  • Ulubione
    2
  • Chcę przeczytać- biznesowe
    1
  • 01 Mam - książke
    1
  • Marketing/PR
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki


Podobne książki

Przeczytaj także