Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki
- Kategoria:
- poradniki
- Tytuł oryginału:
- Me 2.0. 4 Steps to Building Your Future
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Data wydania:
- 2012-02-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2012-02-01
- Liczba stron:
- 262
- Czas czytania
- 4 godz. 22 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 978-83-246-3502-3
- Tłumacz:
- Maksymilian Gutowski
- Tagi:
- marka rozwój kariery biznes logo reklama
Jako świadomy konsument dobrze wiesz, że zwykle nie kupujesz jeansów, telefonów, sprzętu RTV, hamburgerów, tylko logo, którymi są opatrzone. A w jakiej formie jest Twoja osobista marka? Nim podejmiesz pracę na rachunek któregoś z produktów lub usług, zadbaj o swój prywatny marketing. Musisz zrozumieć, że sam - jako człowiek - także jesteś marką, a któż może lepiej od Ciebie wypromować Twoją osobistą markę? Przemyślane działanie pozwoli Ci zająć najatrakcyjniejsze miejsce na półce hipermarketowego rynku pracy lub niszowego sklepu z pracownikami dla szczególnie wymagających. Koniec końców, sukces zawsze zależy od Ciebie. W obliczu ciągłych przemian gospodarczych sposób, w jaki należy zarządzać karierą, uległ nieodwracalnej zmianie. W przytłoczonym wizją bezrobocia świecie dysponujesz największym atutem - sobą samym!
Tworzenie osobistej marki polega na odsłonięciu swojej prawdziwej, wyjątkowej twarzy i zaprezentowaniu jej światu.
(Schawbel i inni, 2009)
Budujesz swoją markę nie tylko w najbliższym otoczeniu. Dzięki narzędziom wskazanym w tej książce zyskasz świeże i szersze spojrzenie na cały proces osobistego marketingu. Nauczysz się w nienachlany i indywidualny sposób wykorzystywać media społecznościowe, takie jak LinkedIn, Facebook i Twitter (to też marki!). Sięgniesz również po takie możliwości autopromocji, jak blogi i życiorysy wideo. Wedle własnego uznania zbudujesz swój wizerunek poważnego specjalisty i eksperta lub bardzo kreatywnego, otwartego człowieka. Stworzysz publiczną personę, dzięki której staniesz się znany jako autorytet w swojej dziedzinie.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 126
- 43
- 15
- 3
- 3
- 2
- 2
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki
Dodaj cytat
Opinia
Powiem szczerze, mocno mnie ta lektura przydołowała. Dla mnie mocno frustrująca i budząca głęboki wewnętrzny sprzeciw . Nie jestem pewna czy te wskazówki (bardzo zresztą szczegółowe i przydatne, świetne dla każdej zwłaszcza małej firmy) są naprawdę dla każdego czy tylko dla tych z ogromnym parciem na szkło; praca nad własną marką (a jestem najemniczką) ok, ale to co proponuje autor to robota na pełny etat i nie jestem przekonana, czy naprawdę chcę uczestniczyć w wyścigu o posadę na jego zasadach (networking, obecność w mediach społecznościowych to podstawa, twitter, blog – jak bez tych narzędzi zdobyłam posadę ;-) czy naprawdę tak będzie wyglądać poszukiwanie pracy w przyszłości? Pełna determinacja by zostać zauważonym, wyróżnić się wśród mnóstwa aplikacji? Czy naprawdę bez profesjonalnego profilu w social media, twittowania i udzielania się w dyskusjach na stosownych forach jestem bez szans na fajną pracę?
Powiem szczerze, mocno mnie ta lektura przydołowała. Dla mnie mocno frustrująca i budząca głęboki wewnętrzny sprzeciw . Nie jestem pewna czy te wskazówki (bardzo zresztą szczegółowe i przydatne, świetne dla każdej zwłaszcza małej firmy) są naprawdę dla każdego czy tylko dla tych z ogromnym parciem na szkło; praca nad własną marką (a jestem najemniczką) ok, ale to co...
więcej Pokaż mimo to