E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji

Okładka książki E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji
Konrad Pankiewicz Wydawnictwo: Helion biznes, finanse
232 str. 3 godz. 52 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Helion
Data wydania:
2008-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2008-01-01
Liczba stron:
232
Czas czytania
3 godz. 52 min.
Język:
polski
ISBN:
9788324620531
Średnia ocen

                5,8 5,8 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
5,8 / 10
12 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
60
44

Na półkach: , ,

Książka do przeczytania, każdy początkujący marketer internetowy powinien ją przeczytać, aczkolwiek podtytuł "jak skutecznie wzbudzać pożądanie..." nijak ma się do zawartości.

Niestety nie znajdziemy w książce unikalnych porad jak "wzbudzić to pożądanie" a jedynie zlepek wielu dosyć oczywistych i ogólnie znanych pojęć, podejść oraz informacji. Niemniej jednak książka przystępnie napisana i dla wielu początkujących osób może stanowić dużą wartość.

Książka do przeczytania, każdy początkujący marketer internetowy powinien ją przeczytać, aczkolwiek podtytuł "jak skutecznie wzbudzać pożądanie..." nijak ma się do zawartości.

Niestety nie znajdziemy w książce unikalnych porad jak "wzbudzić to pożądanie" a jedynie zlepek wielu dosyć oczywistych i ogólnie znanych pojęć, podejść oraz informacji. Niemniej jednak książka...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Przeczytane
    18
  • Chcę przeczytać
    6
  • Posiadam
    6
  • Internet/programowanie
    1
  • E-Business
    1
  • Teraz czytam
    1
  • 2008
    1
  • Prywatna biblioteczka
    1
  • Ulubione
    1

Cytaty

Podobne książki

Przeczytaj także