Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Czas na e-biznes

Seria: Onepress
Wydawnictwo: Helion
6,68 (22 ocen i 6 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
1
8
7
7
6
6
6
5
0
4
0
3
1
2
0
1
1
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788324607006
liczba stron
385
słowa kluczowe
biznes
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Czas na e-biznesNowe modele e-biznesu -programy partnerskie, aukcje internetowe, e-mailingZdobywanie popularności w sieci bez kosztownej reklamyRozwijanie e-biznesu w zgodzie z przepisami o prawach autorskich i danych osobowychNajlepszą rekomendacją tej książki jest sukces jej autora. W 2000 roku wydał on pierwszy numer magazynu CzasNaE-Biznes. Do dziś krąg odbiorców tego pisma poszerzył się...

Czas na e-biznesNowe modele e-biznesu -programy partnerskie, aukcje internetowe, e-mailingZdobywanie popularności w sieci bez kosztownej reklamyRozwijanie e-biznesu w zgodzie z przepisami o prawach autorskich i danych osobowychNajlepszą rekomendacją tej książki jest sukces jej autora. W 2000 roku wydał on pierwszy numer magazynu CzasNaE-Biznes. Do dziś krąg odbiorców tego pisma poszerzył się ponad trzystukrotnie -ze 150 do blisko 50 000 czytelników. Piotr Majewski doradza tysiącom Polaków, jak tworzyć rentowne serwisy internetowe. Wskazuje im nowe metody zarabiania przez sieć -współpracę z dużymi serwisami www, e-mailing oraz prowadzenie pasaży i aukcji internetowych. W tej książce Majewski prezentuje solidną wiedzę o e-biznesie poszerzoną o wnioski zebrane przez setki ludzi, którzy skorzystali z jego doświadczenia... i nieźle na tym zarobili.Jeśli jesteś człowiekiem czynu, gotowym połączyć swój pomysł, czas i pracę w jeden udany projekt e-biznesu, ta książka jest dla Ciebie. Dowiesz się z niej, jak:pozycjonować stronę www w wyszukiwarkach,stosować outsourcing (czyli co zlecić na zewnątrz przy zakładaniu e-biznesu),tworzyć nagłówki, hasła i nazwy produktów w sieci,zaplanować treść merytoryczną i oprawę wizualną strony www,redagować skuteczne e-maile reklamowe,kupować i stosować bazy adresowe.

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (68)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 91
Sebastian | 2015-08-21
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 21 sierpnia 2015

Moim zdaniem książka warta uwagi. Autor skupił się na e-biznesie i w przystępny sposób opisuje sposoby na jego realizacje. Polecam wszystkim, którzy chcieliby przekonać się do własnego e-biznesu.

książek: 965
Izoldka | 2016-08-08
Przeczytana: 08 sierpnia 2016

Moim zdaniem jest to obowiązkowa pozycja dla każdego, kto zamierza rozpocząć swój e-biznes. Książka jest pełna istotnych informacji, zarówno z podstaw marketingu, jak i informatyki.
Książka ta jednak powinna się już doczekać drugiego wydania, ponieważ część informacji jest nieaktualna, a inne należałoby uzupełnić (internet przecież bardzo szybko ewoluuje, pojawiają się nowe kanały promocji i sprzedaży). Książkę należałoby także poddać poprawkom edytorskim, ponieważ pełna jest literówek.

książek: 65
Artur Klemencki | 2014-02-07
Na półkach: Przeczytane, Posiadam

Dobra książka wprowadzająca w świat marketingu internetowego. Mimo tego, że napisana już jakiś czas temu to może być dobrą wejściową lekturą, która pozwoli zaznajomić się z pewnymi pojęciami związanymi z branżą internetowych ofert i zagadnień zbliżonych.

książek: 2
Rycho Gołota | 2011-02-06
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 18 stycznia 2011

Opinia zaznaczona jako spoiler. Pokaż ją.

Doskonała ksiązka dla ludzi startujących,lub chcących rozwinąć swój biznes w internecie.Jest to zestaw artykułów pisanych przez Piotra Majewskiego dotyczących budowy poszczególnych elementów biznesu:strony www,sklep internetowy,aukcje,copywriting,budowa listy adresowej,autoresponder,świadomy marketing,wyszukiwarki,reklama,programy partnerskie.Wszystko w profesjonalny sposów opisane na 385 stronach przez prawdziwego profesjonalistę e-biznesu

książek: 46
mickey | 2015-04-16
Na półkach: Przeczytane

Książka pełna prostych przykładów z życie. Można z niej wyczytać, że zawsze warto sprawdzać swoje założenia biznesowe co jest oczywiste. Autor o dawna zajmuje się marketingiem i idzie mu bardzo dobrze. Polecam tę książę bo jest warta przeczytania.

książek: 268
Oskar | 2013-04-15
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 05 kwietnia 2013

Fajne źródło wiedzy o e-biznesie. Bardziej można potraktować jako encyklopedię niżeli książkę :)

książek: 220
Shojin | 2016-01-19
Na półkach: Przeczytane
książek: 2045
SEKAi | 2015-09-18
książek: 709
Mirko1981 | 2015-08-17
Przeczytana: 17 sierpnia 2015
książek: 37
Nocnysadysta | 2015-03-15
Na półkach: Przeczytane
zobacz kolejne z 58 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd