Najnowsze artykuły
- Artykuły„Nowa Fantastyka” świętuje. Premiera jubileuszowego 500. numeru magazynuEwa Cieślik4
- ArtykułyMaj 2024: zapowiedzi książkowe. Gorące premiery książek – część 2LubimyCzytać3
- ArtykułyTo do tych pisarek należał ostatni rok. Znamy finalistki Women’s Prize for Fiction 2024Konrad Wrzesiński9
- ArtykułyMaj 2024: zapowiedzi książkowe. Gorące premiery książek – część 1LubimyCzytać14
Popularne wyszukiwania
Polecamy
Joe Edkin
13
6,5/10
Pisze książki: komiksy
Ten autor nie ma jeszcze opisu. Jeżeli chcesz wysłać nam informacje o autorze - napisz na: admin@lubimyczytac.pl
6,5/10średnia ocena książek autora
57 przeczytało książki autora
61 chce przeczytać książki autora
0fanów autora
Zostań fanem autoraKsiążki i czasopisma
- Wszystkie
- Książki
- Czasopisma
Doktor Strange. Dziwne początki Strange'a
Joe Edkin, Greg Pak
6,0 z 26 ocen
55 czytelników 3 opinie
2022
Mister Fantastic: Fantastyczna czwórka! / Sensytywny
Joe Edkin, Pasqual Ferry
6,0 z 1 ocen
14 czytelników 0 opinii
2020
Najnowsze opinie o książkach autora
Scooby-Doo na meczu Duffy Chris
5,4
Łącznie mamy tutaj 10 komiksów, poniżej krótkie opinie każdego z nich, a na końcu podsumowanie całej książki.
1. Klątwa stadionu Wrangler : "Duch Knura" (nie mylić ze Szkolną),który straszy zespół Rekinów na meczach Baseball :) Całkiem zabawny i niezły komiks, poza jednym błędnym zdaniem (zapewne błąd w tłumaczeniu). Zakończenie też na plus.
6+/10
2. Duch Świątecznych prezentów : "Duch" Robala z gry "Robal atakuje 2" :P Całkiem niezły komiks, tylko motyw działania złoczyńcy mało logiczny :/
5+/10
3. W tym muzeum straszy : Historia o straszącym duchu w muzeum, niestety ale fabuła jest tak głupia i niedorzeczna że jedyna sensowna ocena to jedyneczka. Asystent który kradnie eksponaty i zastępuje je replikami z gipsu, to jeszcze by się obroniło ale to że sam nasz "duszek" nie wiedział że on Sam jest duchem i straszy przypadkowo strażników, i sam się oddaje w ręce Tajemniczej Spółki jest absurdalne...
1/10
4. Na tropie Wielkiej Stopy : Wycieczka w góry całej ekipy i plan Kudłatego na sfilmowanie Wielkiej Stopy :D Jednak poszukiwania nie idą mu najlepiej ;) Całkiem zabawny komiks, i zakończenie również z humorkiem :)
7/10
5. Tajemnicze zniknięcia psów : Po tytule myślałem że będzie to coś interesującego, niestety fabuła jest tak bzdurna że całość traci na wszystkim.. Motyw działania "ducha" Kojota jest idiotyczny i brakuje tutaj więcej informacji dlaczego to robił.. Ładne ilustracje nic nie zmieniają.
1/10
6. Jak spędziłem ferie zimowe (komiks numeru) : Pozytywnie śmieszny komiks :P + do tego ładne ilustracje. Historia opowiada o Kudłatym który na ferie przyjechał wraz ze Scoobym do rodziców :) niestety ale także w jego domu rodzinnym trafiła się tajemnica zaginięcia lewego buta :D
8/10
7. Potwory na Wolnośći : Komiks dedykowany Williamowi Hanna. Jest to najdłuższy komiks w tej książce (22str.). Historia opowiada o przestępcach którzy w nocy uciekają z więzienia w Big City, zaś w dzień każdy z przestępców jest już w swojej celi :P Stopniowo się rozkręca aż do dobrego finału, czyli do rozwikłania zagadki kto stoi za tą całą sytuacją, i dlaczego przestępcy wracają do "puszki" :) Minus za brzydką kreskę :/
6+/10
8. Upiorne Ciuchy : Nawiedzone ciuchy modelki : Ashley Stunn, które okazują się wyświetlanym hologramem. Brakuje tutaj "potwora" który zapadnie w pamięć :) są tylko lewitujące ciuchy które pojawiają się dwa razy w komiksie :P Motyw sprawcy na plus, zemsta za zwolnienie z pracy wydaje się w porządku rozwiązaniem :))
6-/10
9. Nawiedzona Jaskinia : Szkielet w mundurze straszący w Jaskini. Niestety ale komiks nie porywa, od początku wiadomo kto stoi za całym "przedstawieniem" z duchem... mroczna i ciemna jaskinia też tutaj zbytnio nie pomaga.
3/10
10. Tajemnica Wehikułu Tajemnic : Historia Wehikułu Tajemnic który po latach "pracy" w końcu odmawia posłuszeństwa :) nie ma tutaj żadnego ducha, ale komiks całkiem niezłą historią. Ekipa kupuje nowy samochód, ten natomiast w czasie jazdy nie chce współpracować z Fredem :P
5+/10
PODSUMOWANIE : Ten zbiór komiksów wypada już ciut lepiej od dwóch poprzednich (oceny w mojej bibliotece),znajdziemy tutaj ciekawe, śmieszne historie, jak i dwie które niestety się nie komponują z resztą.
5/10
Scooby-Doo! W uścisku Duffy Chris
6,3
Razem mamy tutaj 9 komiksów. Poniżej krótkie oceny każdego z nich :
1. Na żywo z Wielkiej Purpury :
Komiks absurdalny, niektóre dialogi które miały być zabawne, są głupie i żenujące. Ani to ciekawe, ani śmieszne. Guru który zjada : wegetariańskie burgery, organiczny ketchup, budyń, toffu, ryż - aby przybierać formę ducha... Kurtyna... 0/10
2. Goście Specjalni :
Komiks odbiega trochę od standardowych realizacji "Scooby-Doo" nie ma tutaj "potwora" który jest przebierańcem ;) Jest natomiast specjalista od reklamy, który wiąże się z Tajemniczą Spółką po to żeby ich bardziej "wypromować". Dosyć ciekawie szczególnie przy zakończeniu, można zerknąć ;)
6/10
3. Muzeum Potworów :
Hologramowe potwory w natarciu :P Dyrektor muzeum zmaga się z : wampirami, mumiami, i dinozaurem... do tego koleś podszywający się pod strażnika muzeum, który za wszystko odpowiada. A wszystko po to aby buchnąć drogocenne klejnoty. Ujdzie ;)
4/10
4. Macie już Stracha ? :
Gremlin pośrodku nocy na starej autostradzie 1313, i tylko trójka bohaterów : Kudłaty, Scooby i Velma jest ciekawie aż do rozwiązania zagadki... Odstraszanie ludzi, ze względu na korki na drodze ?! Czy to pisał Polak ?
2/10
5. Zjawa na Planie Filmowym :
Kolejny hologramowy duch-wampir... Zaczyna się kiepsko, dwóch podejrzanych z których jeden to nasz "wampir". Złapanie sprawcy słabo napisane... Nic co mogłoby się podobać. Jedynka za sensowny motyw winowajcy.
1/10
6. Klątwa Skarabeusza :
Historia toczy się w Egipcie, a dokładniej w Grobowcu. Olbrzymia Kobra, dwójka zamaskowanych ludzi w kapturach i trzy mumie jako wrogowie Tajemniczej Spółki :) Klimat komiksu jest dobry, jak i wyjaśnienie zagadki :)
7/10
7. Czary-Mary nie do wiary :
Jarmark pełen oszustów :D Nasi bohaterowie tym razem pomagają sąsiadzce rodziców Kudłatego w znalezieniu "skarbu" który zgubiła w miejscowości Bath wiele lat temu, a aktualnie w Bath znajduję się "Jarmark Wróżb" ;) Czyta się przyjemnie, tylko od początku wiadomo kto za tym wszystkim stoi :p Na plus trzecioplanowa postać : Inspektor Morris :)
7/10
8. Kierowca Widmo :
"Duch" na torze wyścigowym ;) Charakteryzacja naszego "ducha" na plus :) Słabe natomiast wytłumaczenie motywu działania złoczyńcy... wystraszenie wszystkich innych kierowców, aby wygrać wyścig ??...
3/10
9. Opętana Maszyna :
Opętany samochód straszy Kudłatego i Scoobego, wszystko okazuję się jedną wielką zaplanowaną akcją reszty ekipy :P + do tego całkiem zabawny jeden żart ;)
5/10
PODSUMOWANIE CAŁEJ KSIĄŻKI :
No cóż, z 9 komiksów jakie znajdziemy w książce, warte uwagi są tylko : 3 + 1 który jeszcze jako tako mozna przeczytać. Reszta niestety jest słabsza, albo totalnie zła, z nielogicznymi wyjaśnieniami zagadek, a raczej motywów działania złoczyńców... 4/10 za całokształt.