Polska pisarka, germanistka, miłośniczka języków obcych. Jeśli akurat nie jest w podróży, można ją spotkać w bibliotece lub szkole językowej, gdzie pracuje jako lektorka.
Przez pół roku mieszkała w Sztokholmie, czemu tytułowa bohaterka powieści
„Tajemnica Sary H.” (2019) zawdzięcza swoje zagraniczne pochodzenie.
Dzisiaj przychodzę do Was z moim patronatem, który miałam okazję czytać już jakiś czas temu.
To kolejna antologia pod moimi skrzydłami, tym razem w jesiennym klimacie, ale sprawdzi się o każdej porze roku ♥️
Czternaścioro autorów przelało na karty tej książki to, co im w duszy gra. Każdy z nich inny, mocny w danym gatunku literackim, stworzył coś, co w rezultacie zadowoli dużą grupę czytelników. Historie czyta się szybko, ale też z wielką dozą przyjemności.
Znajdziecie tutaj opowiadanie o opuszczonym zakładzie psychiatrycznym, które wywołuje dreszcze na plecach. Zwolennicy fantastyki poznają pełen magii i zaklęć świat Koszmara. Dla tych bardziej przyziemnych dusz znajdzie się też słodko-gorzkie opowiadanie o niespełnionej miłości, dające jednak nadzieję na lepszy czas. Poznacie sposób rozpoznawania wiedźm i ich pozbywania się i nie było to palenie na stosie...
Zanurzycie się w mglistym lesie, zasmakujecie wątku kryminalnego, dowiecie się co strasznego czai się w szkolnym schowku jak i wiele innych intrygujących historii. A każde opowiadanie nawiązuje do jesiennych liści, które tak pięknie prezentują się na okładce i w tytule ♥️
Antologia letnich opowiadań wydała mi się odpowiednia do pory roku. Opowiadania może nie rewelacyjne, ale zupełnie niezłe, mniej lub bardziej. Opowiadania należą do różnych gatunków literackich: grozy, horroru, psychologicznych, romantycznych, obyczajowych, fantasy, przygodowych itd.
Najważniejsze jest, że całkowity koszt że sprzedaży książki przeznaczony jest na pomoc dzikim zwierzętom w fundacji @marzena.bialowolska.
Justyna Sosnowska – Niewolne pokoje 8/10
Niewolne pokoje w tajemniczym hotelu. Bardzo dobry pomysł.
Monika Godlewska – Kawałek po kawałku 8/10
Bój się oszukiwanej żony. Przestroga dla małżonków o wysublimowanych gustach:)
Kamila Śliwińska – Wszystko, na co cię stać 7/10
Opowiadanie obyczajowe, o tym co nadaje sens życiu.
Vivienne Clairette – Pieczęć ciemności 5/10
Opowiadanie fantasy o poszukiwaniu potężnego magicznego artefaktu.
Anna Czekaj – W pogoni za nieśmiertelnością 5/10
Jak daleko może posunąć się człowiek, by pozostać utrwalony w historii?
Katarzyna Garczyk – Po burzy zawsze wychodzi słońce 6/10
Czy jest szansa, wrócić do czegoś minionego?
Kajetan Szokalski – Predykacja Dalii 6/10
Opowiadanie s-f, intrygujące, z wątkiem kryminalnym.
Paulina Wróbel – Niedziela 7/10
Ciekawe opowiadanie o miłości.
Emi Korel – Skarb Paprotników 6/10
Baśń o podróżowaniu do książkowych światów.
Marta Gidyńska – Zastygły ogród 3/10
Nie porwało mnie opowiadanie.
Anna Dziedzic – Niech bogowie zapłaczą 6/10
Poszukiwanie łzy bogów, magicznego artefaktu
Barbara Granops – Uczennica Dawnych Wiedźm 7/10
Historia nieposłusznej uczennicy wiedźm.
Małgorzata Niemtur – Pani Labiryntu 8/10
Opowieść o zapomnianej bogini, skazanej na wieczny pobyt w labiryncie.
Justyna Wojsz – Kintsugi 6/10
Niezły pomysł, ale czegoś brakowało. Nie mogłam się wgryźć w opowiadanie.