-
ArtykułyPisarze patronami nazw ulic. Polscy pisarze i poeci na początekRemigiusz Koziński36
-
ArtykułyOgromny dom pełen książek wystawiony na sprzedaż w Anglii. Trzeba za niego zapłacić fortunęAnna Sierant5
-
ArtykułyPaul Auster nie żyje. Pisarz miał 77 latAnna Sierant6
-
ArtykułyWyzwanie czytelnicze Lubimyczytać. Temat na maj 2024Anna Sierant970
Must Read
Must Read to świeżo powstały imprint wydawnictwa Media Rodzina, pod szyldem którego publikowane będą książki dla młodzieży.
Inicjały nazwy imprintu nawiązują do inicjałów macierzystego wydawnictwa – Media Rodzina, które zasłynęło z takich bestsellerowych serii dla młodzieży jak: Harry Potter, Igrzyska śmierci czy Osobliwy dom pani Peregrine.
Stale rosnąca liczba powieści młodzieżowych, a co za tym idzie dynamicznie powiększające się grono odbiorców, sprawiły, że podjęliśmy decyzję o zainicjowaniu imprintu Must Read. Must Read, z języka angielskiego, to książka, którą musisz przeczytać. Takie też będą powieści wydawane z logotypem Must Read – poruszające tematy ważne i aktualne dla młodzieży, a z drugiej strony pozwalające oderwać się od codzienności i zapewniające niezapomniane emocje. Założeniem imprintu Must Read jest, by każdy młody czytelnik znalazł tu coś dla siebie: miłośnik fantastyki, fan mocnych thrillerów, wielbiciel romansów czy pożeracz literatury obyczajowej.
Dewizą towarzyszącą nowemu wydawnictwu jest zdanie „Musisz, bo chcesz”. Jego rozwinięciem może być między innymi fraza: „Musisz, bo… chcesz mieć pewność, że nie wybierasz w ciemno”. Dlatego też, by ułatwić czytelnikom podejmowanie decyzji, na czwartej stronie okładek książek Must Read, przy logotypie, pojawią się ikonki określające charakter publikacji i motywy przewodnie każdej z nich.
- 6 494 przeczytało książki wydawnictwa
- 6 723 chce przeczytać książki wydawnictwa