Opinie użytkownika
Za mało konkretów, za dużo lania wody...
Niestety książka ma na prawdę mało wspólnego z marketingiem, a mówienie, że marketing to zarządzanie jest przesadą.
Moim zdaniem marketing powinien wpływać na zarządzanie, ale nie może być mu równy.
Generalnie znajdziemy tutaj wiele teorii Druckera z jego różnych książek na temat zarządzania i próbę przełożenia tych wniosków na...
Nic ciekawego.
Autor pisze o oczywistych sprawach tak jakby odkrywał Amerykę i kolejny cód świata. Testowanie produktu przed wypuszczeniem na rynek i ciągle doskonalenie to już standard, od dawna i nie wiem skąd ten zachwyt.
Poza tym oczywistym jest, że marketing ewoluuje. Dzieje się tak od powstania tej dyscypliny, a hakowanie wzrostu ma więcej wspólnego z zagrywkami...
Moja ocena: Bardzo dobra :-)
Duża dawka wiedzy z zakresu Public Relations w social media.
Autorka przedstawia konkretne techniki pozwalające zapanować na trudnymi sytuacjami. Jest też trochę ogólnej wiedzy o mediach społecznościowych. To w pierwszej części.
W drugiej jest to co lubię najbardziej - konkretne przykłady kryzysów z komentarzem ekspertów. Dzięki temu można...
Jedna z ważniejszych pozycji w biblioteczce osoby zajmującej się działaniami w mediach społecznościowych.
Filozofia autora nie jest skomplikowana. Jej założenie są wręcz banalnie proste. Tylko mało kto je stosuje.
Nie będę tutaj spoilerował, bo najważniejsze przesłanie można opisać w kilku zdaniach, ale - zaznaczam - książka nie jest sztucznie nadmuchana.
70% to opisy...
Mogę spokojnie powiedzieć, że książka jest bardzo dobra.
W sam raz na początek przygody z tematem.
Trochę się obawiałem nadmiaru akademickiej teorii, ale autor mile mnie zaskoczył. Już po kilku stronach dostajemy serię przykładów zastosowania konkretnych działań Public Relation w praktyce.
I tak już jest przez całą książkę - teoria przeplata się z praktyką.
Dowiadujemy...
Inna niż wszystkie inne ;-)
Autor na każdej stronie próbuje sobie żartować pokazując dystans lub np. wyolbrzymiając swoje słabości.
Co prawda jego dowcip średnio śmieszy, ale sama książka dostaje ciekawy wyróżnik. Zwłaszcza jeśli popatrzymy na to z punktu widzenia marketingu.
Większość pozycji jest zwykle wygłaskana po sto razy. Zanim książka trafi do druku przechodzi...
Jak dla mnie to prawdziwa perełka.
Autor przedziera się przez setki badań na temat wpływu reklamy i przedstawia najważniejsze z nich w przystępnej formie.
Jest tam wszystko co pracownik działu reklamy widzieć musi - samo mięso!
Oczywiście każdy z poszczególny wątków można drążyć jeszcze bardziej, ale już ta pozycja daje bardzo dobry przegląd psychologicznych aspektów...
Nic specjalnego.
Trochę o zarządzaniu finansami.
Książka zdecydowanie przereklamowana w niektórych kręgach.
Książeczka jest króciutka, ale treściwa.
Doceniam autora za to, że trafia w samo sedno bez zbędnego rozwlekania się.
Podstawy psychologii, które warto znać.
Polecam.
Bez wątpienia nie sięgnę już więcej po książki od tego Pana.
Sprzedawanie cudów to jego specjalizacja.
Moim zdaniem jest to po prostu żerowanie na ludziach, którzy wierzą w magiczne myślenie.
Przeczytam kolejną książkę z NLP i na pewno będę już umiał sterować swoimi uczuciami. Dołożę do tego jeszcze jedno seminarium i będę już prawdziwym mistrzem.
I tak w...
Moim zdaniem książka o niczym.
Autor wyspecjalizował się w sprzedaży swojej teorii funkcjonowania człowieka. Teorii, w której nie tylko można zmieniać swoje stany emocjonalne pstrykając palcami, ale dodatkowo można to również robić z emocjami innych.
Oczywiście po przeczytaniu jego książek i zapłaceniu odpowiedniej sumy za certyfikaty.
Muszę jednak przyznać, że biznes...
Bez wątpienia jedna z lepszych książek o sprzedaży.
Autor uczy troski o klienta, a nie sztuczek.
Warto przeczytać.
Fajna, mała książeczka.
Trochę jakby bajka tylko, że dla dorosłych.
...
Można się czasem zgubić w pogoni za swoim szczytami i zapomnieć o bieżącym życiu. Co zdarza mi się wyjątkowo często.
I chyba właśnie dla takich ludzi jest ta książka.
Przy okazji jest tak prosta, że na pierwszy rzut oka wydaje się banalna.
Coś jednak jest w tej metodzie - skłoniła mnie do refleksji....
Można przeczytać, bo zawsze coś nowego z marketingu wpadnie do głowy.
Autor przedstawia swoje rozważania w formie "niezmiennych praw".
Co jest raczej lekką przesadą.
Uzasadnienie klęski produktu po fakcie i przypisanie go jednemu z praw jest do zrobienia.
Co innego wprowadzić nowość na rynek i osiągnąć sukces dzięki znajomości tych przykazań. Tu może być już...
Autor przedstawia całą konstelację marketingowych stereotypów i skutecznie je obala.
...W pewnym momencie można dojść do wniosku, że jedynej rzeczy której nie skrytykował jest ...jego własne krytyczne podejście ;-)
Ale nie mam mu tego za złe.
Książka na prawdę daje do myślenia.
Jedna z lepszych pozycji na temat marketingu jaką miałem okazję przeczytać.
Polecam.
Bez wątpienia pozycja, z którą warto się zapoznać.
Trochę brakuje mi krytycznego spojrzenia autora na własne wnioski.
Wszyscy wiemy, że szacunek, okazywanie uznania i uśmiech może pomóc w budowaniu lepszych relacji. Tylko co by się stało gdyby nagle ludzie na prawdę zaczęli stosować te i inne rady autora? Dobroć i szczęście wylewałoby się ze wszystkich stron?
Oczywiście...
Trochę jestem zdziwiony niską oceną tej książki.
Zdecydowanie jedna z najlepszych pozycji, od których warto zacząć naukę marketingu.
Literaturę z tej dziedziny można podzielić na 3 grupy:
1) Książki akademickie - trudno przez nie przebrnąć i jeszcze trudniej cokolwiek zapamiętać
2) Książki wydane przez praktyków biznesu - zwykle pisane bardzo powierzchownie. Po ich...
Autor skoncentrował się na filozofii działań jakimi powinny się kierować współczesne firmy. Oraz na tym jak zmienił się marketing na przełomie lat i w którą stroną zmierza.
Obowiązkowa lektura dla osób prowadzących biznes i menedżerów - nie tylko tych związanych z marketingiem.
Polecam.
Wciągająca historia sukcesu firmy Zappos.com - jednego z największych e-sklepów w sieci.
Autor pisze o tym czy na prawdę powinny być wartości w firmie.
Szacunek, szczerość, rodzina, wzajemna pomoc - prawie każda firma się tym chwali w swojej misji czy wewnętrznych regulaminach. Tylko, który menedżer faktycznie rekrutuje ludzi i podejmuje najważniejsze decyzje mając cały...
Daję dziewięć gwiazdek, bo książkę tą mógłbym polecić każdemu.
Tym razem Malcolm uczy realnego spojrzenia na sukces.
Taki trzeźwy pogląd na świat jest niezwykle przydatny.
Zwłaszcza teraz, gdy media społecznościowe bombardują nas informacjami na temat sukcesów innych ludzi niemal codziennie.
Często tego typu newsy podaje się wyolbrzymiając pewne sprawy, a pomijając inne....