BezMarketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać!

Okładka książki BezMarketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać! Scott Stratten
Okładka książki BezMarketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać!
Scott Stratten Wydawnictwo: Helion biznes, finanse
208 str. 3 godz. 28 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
UnMarketing: Stop Marketing. Start Engaging
Wydawnictwo:
Helion
Data wydania:
2012-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2012-01-01
Liczba stron:
208
Czas czytania
3 godz. 28 min.
Język:
polski
ISBN:
978-83-246-3419-4
Tłumacz:
Bartosz Sałbut
Tagi:
marketing media społecznościowe
Średnia ocen

6,2 6,2 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Kody QR zabijają małe kotki! Jak zrazić klientów, zniechęcić pracowników i podkopać fundamenty swojego biznesu Alison Kramer, Scott Stratten
Ocena 6,5
Kody QR zabija... Alison Kramer, Scot...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,2 / 10
15 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
419
391

Na półkach:

Bardzo dobra książka dla początkujących przedsiębiorców oraz ludzi, którzy zaczynają biznes MLM. Pozycja obfituje w kilka perełek marketingowych, które mogą być sporo warte, jeśli ktoś jest praktykiem biznesowym. Na ogromny minus zasługuję fakt, że autor 50% książki przeznaczył na reklamę swojej osoby. Pominął bym ten fakt, gdyby autor na łamach swojej książki, nie gnębił tego zachowania. Pomimo niedoskonałości książkę, należy mieć w swojej biblioteczce. Jako praktyk biznesowy polecam z czystym sercem.


http://wojownikpokoju.pl/pl/blog/

Bardzo dobra książka dla początkujących przedsiębiorców oraz ludzi, którzy zaczynają biznes MLM. Pozycja obfituje w kilka perełek marketingowych, które mogą być sporo warte, jeśli ktoś jest praktykiem biznesowym. Na ogromny minus zasługuję fakt, że autor 50% książki przeznaczył na reklamę swojej osoby. Pominął bym ten fakt, gdyby autor na łamach swojej książki, nie gnębił...

więcej Pokaż mimo to

avatar
306
23

Na półkach: ,

Lepiej sprawdza się jako lektura popularnonaukowa, niźli książka biznesowa. Intrygujący Bezmarketing okazuje się być, tak naprawdę, marketingiem relacji. Ten natomiast, na kartkach książki, ogranicza się głównie do Twittera. Od, Z całego tytułu jeno marketing pozostaje aktualny, natomiast z przedrostka BEZ niewiele się ostało. Dla prelegentów kilka fajnych study case, podszytych mniej niż bardziej odkrywczymi hasłami teorii biznesu. Powinno być 5, może 4+. Ostatecznie 6 za radość płynącą z czytania.

Lepiej sprawdza się jako lektura popularnonaukowa, niźli książka biznesowa. Intrygujący Bezmarketing okazuje się być, tak naprawdę, marketingiem relacji. Ten natomiast, na kartkach książki, ogranicza się głównie do Twittera. Od, Z całego tytułu jeno marketing pozostaje aktualny, natomiast z przedrostka BEZ niewiele się ostało. Dla prelegentów kilka fajnych study case,...

więcej Pokaż mimo to

avatar
61
25

Na półkach: ,

Inna niż wszystkie inne ;-)

Autor na każdej stronie próbuje sobie żartować pokazując dystans lub np. wyolbrzymiając swoje słabości.

Co prawda jego dowcip średnio śmieszy, ale sama książka dostaje ciekawy wyróżnik. Zwłaszcza jeśli popatrzymy na to z punktu widzenia marketingu.

Większość pozycji jest zwykle wygłaskana po sto razy. Zanim książka trafi do druku przechodzi przez wiele rąk - od konsultantów, przez speców wydawniczych po obróbkę tekstu.

Tutaj tego nie widać. Jest za to autor, taki jakie jest na prawdę. Bez makijażu.

Marketing wielu firm często właśnie opiera się na nakładaniu kolejnych warstw pudru. Tam nie pracują zwykli ludzie. To grupa osób, która przez całe swoje życie osiąga sukcesy! A teraz mają do zaoferowania doskonały produkt czy usługę. Musisz to mieć.

To wszystko jest bardzo piękne. Tylko ile w tym prawdy? Ile ludzi w ludziach?

...
Sama książka warta uwagi. Autor zainspirował mnie w kilku tematach.

Na minus:
1. Nie wiadomo kto jest grupą docelową. Sporo jest w niej banałów.
2. Całość wygląda jakby była papierową wersją bloga autora. Średnia długość rozdziału to 2 strony.
3. Sama koncepcja bezmarketingu jest - po prostu - zabiegiem marketingowym

Mimo wszystko warto przeczytać.

Inna niż wszystkie inne ;-)

Autor na każdej stronie próbuje sobie żartować pokazując dystans lub np. wyolbrzymiając swoje słabości.

Co prawda jego dowcip średnio śmieszy, ale sama książka dostaje ciekawy wyróżnik. Zwłaszcza jeśli popatrzymy na to z punktu widzenia marketingu.

Większość pozycji jest zwykle wygłaskana po sto razy. Zanim książka trafi do druku przechodzi...

więcej Pokaż mimo to

avatar
1576
220

Na półkach:

Zabawna, z dystansem do branży, swoich osiągnięć i trendów reklamowych - naprawdę przyjemna lektura z dużą dozą całkiem aktualnej wiedzy.

Zabawna, z dystansem do branży, swoich osiągnięć i trendów reklamowych - naprawdę przyjemna lektura z dużą dozą całkiem aktualnej wiedzy.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    56
  • Przeczytane
    23
  • Posiadam
    14
  • Marketing
    2
  • Biznes
    2
  • Chcę w prezencie
    2
  • NP Ekonomia - Giełda i Biznes
    1
  • 2021
    1
  • POSIADAM
    1
  • Teraz czytam
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki BezMarketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać!


Podobne książki

Przeczytaj także