Drucker o marketingu. Nauczanie najbardziej wpływowego teoretyka biznesu

Okładka książki Drucker o marketingu. Nauczanie najbardziej wpływowego teoretyka biznesu William Cohen
Okładka książki Drucker o marketingu. Nauczanie najbardziej wpływowego teoretyka biznesu
William Cohen Wydawnictwo: Słowa i Myśli nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
288 str. 4 godz. 48 min.
Kategoria:
nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
Tytuł oryginału:
Drucker on Marketing. Lessons from the world's most influential business thinker
Wydawnictwo:
Słowa i Myśli
Data wydania:
2014-05-08
Data 1. wyd. pol.:
2014-05-08
Liczba stron:
288
Czas czytania
4 godz. 48 min.
Język:
polski
ISBN:
9788363566241
Tłumacz:
Mateusz Fatek
Tagi:
Drucker marketing zarządzanie guru marketingu Drucker o marketingu
Średnia ocen

6,8 6,8 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,8 / 10
5 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
103
23

Na półkach:

Drucker był mentorem biznesowym, doradzał firmom od lat 60./70.. Książka podnosi temat tego, że marketing jest podstawą biznesu. Mówi o tym, że musimy poznać potrzeby klienta. Książka mówi o tym, jaki marketing prowadzić. Znajdziemy w niej między innymi informacje o 8 zasadach marketingu, skąd pochodzą innowacje, grzechy marketingowe według Druckera.
Polecam tę książkę, ponieważ jest to nowe spojrzenie na to, żeby koncentrować się na marketingu, a nie tylko na sprzedaży.

Drucker był mentorem biznesowym, doradzał firmom od lat 60./70.. Książka podnosi temat tego, że marketing jest podstawą biznesu. Mówi o tym, że musimy poznać potrzeby klienta. Książka mówi o tym, jaki marketing prowadzić. Znajdziemy w niej między innymi informacje o 8 zasadach marketingu, skąd pochodzą innowacje, grzechy marketingowe według Druckera.
Polecam tę książkę,...

więcej Pokaż mimo tovideo - opinia

avatar
61
25

Na półkach: ,

Za mało konkretów, za dużo lania wody...

Niestety książka ma na prawdę mało wspólnego z marketingiem, a mówienie, że marketing to zarządzanie jest przesadą.

Moim zdaniem marketing powinien wpływać na zarządzanie, ale nie może być mu równy.

Generalnie znajdziemy tutaj wiele teorii Druckera z jego różnych książek na temat zarządzania i próbę przełożenia tych wniosków na marketing.

Osobiście oczekiwałem sensowniejszego...

Najlepszą lekcją jaką może dać ta książka na temat marketingu jest skuteczna metoda promocji wydawniczej: Wykorzystaj znane nazwiska

Przedmowa: Kotler
Treść na podstawie przemyśleń: Druckera

Sprzedaż gwarantowana ;)

Za mało konkretów, za dużo lania wody...

Niestety książka ma na prawdę mało wspólnego z marketingiem, a mówienie, że marketing to zarządzanie jest przesadą.

Moim zdaniem marketing powinien wpływać na zarządzanie, ale nie może być mu równy.

Generalnie znajdziemy tutaj wiele teorii Druckera z jego różnych książek na temat zarządzania i próbę przełożenia tych wniosków na...

więcej Pokaż mimo to

avatar
28
3

Na półkach:

Drucker - nie da się inaczej... polecam :)

Drucker - nie da się inaczej... polecam :)

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    18
  • Przeczytane
    5
  • Posiadam
    2
  • Marketing
    1
  • Marketing
    1
  • Kolejka3 Kiedyś
    1
  • Popularnonaukowe
    1
  • PRIORYTETY NABYWCZE
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Drucker o marketingu. Nauczanie najbardziej wpływowego teoretyka biznesu


Podobne książki

Przeczytaj także