Drucker o marketingu. Nauczanie najbardziej wpływowego teoretyka biznesu

William Cohen Wydawnictwo: Słowa i Myśli nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
288 str.
Tytuł oryginału:
Drucker on Marketing. Lessons from the world's most influential business thinker
Data wydania:
2014-05-08
Data 1. wyd. pol.:
2014-05-08
Liczba stron:
288
Język:
polski
ISBN:
9788363566241
Tłumacz:
Mateusz Fatek
Wydawnictwo:
Słowa i Myśli
Tagi:
Drucker marketing zarządzanie guru marketingu Drucker o marketingu
Tytuł oryginału:
Drucker on Marketing. Lessons from the world's most influential business thinker
Kategoria:
nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
Data wydania:
2014-05-08
Liczba stron:
288
Język:
polski
ISBN:
9788363566241
Tłumacz:
Mateusz Fatek
Tagi:
Drucker marketing zarządzanie guru marketingu Drucker o marketingu
Średnia ocen
7,0 / 10
3 ocen 2 opinii

Oceń przeczytaną książkę
i
Dodaj książkę do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Poczekaj, szukamy dla Ciebie najlepszych ofert

Pozostałe księgarnie

Informacja

Reklama

Książki autora

Reklama

Podobne książki

Więcej
więcej

Oceny

Średnia ocen
7,0 / 10
3 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinie [2]

Sortuj:
64
25

Na półkach: ,

Za mało konkretów, za dużo lania wody...

Niestety książka ma na prawdę mało wspólnego z marketingiem, a mówienie, że marketing to zarządzanie jest przesadą.

Moim zdaniem marketing powinien wpływać na zarządzanie, ale nie może być mu równy.

Generalnie znajdziemy tutaj wiele teorii Druckera z jego różnych książek na temat zarządzania i próbę przełożenia tych wniosków na...

więcej Pokaż mimo to

31
3

Na półkach:

Drucker - nie da się inaczej... polecam :)

Pokaż mimo to

Reklama

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    19
  • Przeczytane
    3
  • Posiadam
    2
  • Marketing
    1
  • Marketing
    1
  • PRIORYTETY NABYWCZE
    1
  • Social media, e-marketing, PR
    1
  • Popularnonaukowe
    1
  • Kolejka3 Kiedyś
    1
więcej mniej

Reklama

Tu pojawią się rekomendacje dla ciebie

Aby zobaczyć rekomendacje oceń 30 książek w serwisie

Oceń

Wypożycz z biblioteki

Reklama

Cytaty

Mogą Cię również zainteresować

Reklama

Przeczytaj także

zgłoś błąd
zgłoś błąd