-
ArtykułyŚladami autorów, czyli książki o miejscach, które odwiedzali i opisywali twórcyAnna Sierant8
-
ArtykułyCzytamy w weekend. 14 czerwca 2024LubimyCzytać438
-
ArtykułyZnamy laureatki Women’s Prize for Fiction i wręczonej po raz pierwszy Women’s Prize for Non-FictionAnna Sierant13
-
ArtykułyZapraszamy na live z Małgorzatą i Michałem Kuźmińskimi! Zadaj autorom pytanie i wygraj książkę!LubimyCzytać6
Biblioteczka
2016-01
2016-01
Nic ciekawego.
Autor pisze o oczywistych sprawach tak jakby odkrywał Amerykę i kolejny cód świata. Testowanie produktu przed wypuszczeniem na rynek i ciągle doskonalenie to już standard, od dawna i nie wiem skąd ten zachwyt.
Poza tym oczywistym jest, że marketing ewoluuje. Dzieje się tak od powstania tej dyscypliny, a hakowanie wzrostu ma więcej wspólnego z zagrywkami wizerunkowymi tegoż "hakera" niż z profesjonalnym marketingiem.
Nic ciekawego.
Autor pisze o oczywistych sprawach tak jakby odkrywał Amerykę i kolejny cód świata. Testowanie produktu przed wypuszczeniem na rynek i ciągle doskonalenie to już standard, od dawna i nie wiem skąd ten zachwyt.
Poza tym oczywistym jest, że marketing ewoluuje. Dzieje się tak od powstania tej dyscypliny, a hakowanie wzrostu ma więcej wspólnego z zagrywkami...
2015-12-22
Moja ocena: Bardzo dobra :-)
Duża dawka wiedzy z zakresu Public Relations w social media.
Autorka przedstawia konkretne techniki pozwalające zapanować na trudnymi sytuacjami. Jest też trochę ogólnej wiedzy o mediach społecznościowych. To w pierwszej części.
W drugiej jest to co lubię najbardziej - konkretne przykłady kryzysów z komentarzem ekspertów. Dzięki temu można poznać różne spojrzenia na ciekawe problematyczne przypadki.
Przyjemnie się czytało i duża porcja wiedzy.
Minusy:
Trochę przytłoczyło mnie częste punktowanie najważniejszych zaleceń, które trzeba wykonać. Było tego trochę za dużo. Trudno zapamiętać nową wiedzę w ten sposób. Szczegółowe opisy na konkretnych przykładach byłoby łatwiej przyswoić. Ale to nic, zawsze można wrócić do książki.
Polecam!
Moja ocena: Bardzo dobra :-)
Duża dawka wiedzy z zakresu Public Relations w social media.
Autorka przedstawia konkretne techniki pozwalające zapanować na trudnymi sytuacjami. Jest też trochę ogólnej wiedzy o mediach społecznościowych. To w pierwszej części.
W drugiej jest to co lubię najbardziej - konkretne przykłady kryzysów z komentarzem ekspertów. Dzięki temu można...
2015-12-31
2015-12-13
Jedna z ważniejszych pozycji w biblioteczce osoby zajmującej się działaniami w mediach społecznościowych.
Filozofia autora nie jest skomplikowana. Jej założenie są wręcz banalnie proste. Tylko mało kto je stosuje.
Nie będę tutaj spoilerował, bo najważniejsze przesłanie można opisać w kilku zdaniach, ale - zaznaczam - książka nie jest sztucznie nadmuchana.
70% to opisy przypadków. Tych lepszych i gorszych. Autor radzi co można zrobić lepiej aby nasz profil był skuteczniejszy w danym medium.
Poznajemy w ten sposób niuanse, które często mają duży wpływ na
efekty.
Warto, polecam.
Jedna z ważniejszych pozycji w biblioteczce osoby zajmującej się działaniami w mediach społecznościowych.
Filozofia autora nie jest skomplikowana. Jej założenie są wręcz banalnie proste. Tylko mało kto je stosuje.
Nie będę tutaj spoilerował, bo najważniejsze przesłanie można opisać w kilku zdaniach, ale - zaznaczam - książka nie jest sztucznie nadmuchana.
70% to opisy...
2015-12-06
Mogę spokojnie powiedzieć, że książka jest bardzo dobra.
W sam raz na początek przygody z tematem.
Trochę się obawiałem nadmiaru akademickiej teorii, ale autor mile mnie zaskoczył. Już po kilku stronach dostajemy serię przykładów zastosowania konkretnych działań Public Relation w praktyce.
I tak już jest przez całą książkę - teoria przeplata się z praktyką.
Dowiadujemy się czym jest Public Relations, jaki wpływa ma (lub powinno mięć) na zarządzanie firmą, czym się różni od marketingu, jakie korzyści przynosi dla firmy i dlaczego warto inwestować w ten obszar.
Jedyne co było na mały minus, to pewien niedosyt, których odczuwałem czytając opisy konkretnych przypadków działań Public Relations. Fajnie byłoby móc poznać alternatywne drogi jakie były rozważane podczas planowania danej strategii, a nie tylko krótki opis wdrożenia i osiągnięte efekty.
Ale takie rzeczy to już chyba tylko w praktyce, a nie z książek :)
Polecam.
Mogę spokojnie powiedzieć, że książka jest bardzo dobra.
W sam raz na początek przygody z tematem.
Trochę się obawiałem nadmiaru akademickiej teorii, ale autor mile mnie zaskoczył. Już po kilku stronach dostajemy serię przykładów zastosowania konkretnych działań Public Relation w praktyce.
I tak już jest przez całą książkę - teoria przeplata się z praktyką.
Dowiadujemy...
2012
2011
2011
2013
2015-11-29
Inna niż wszystkie inne ;-)
Autor na każdej stronie próbuje sobie żartować pokazując dystans lub np. wyolbrzymiając swoje słabości.
Co prawda jego dowcip średnio śmieszy, ale sama książka dostaje ciekawy wyróżnik. Zwłaszcza jeśli popatrzymy na to z punktu widzenia marketingu.
Większość pozycji jest zwykle wygłaskana po sto razy. Zanim książka trafi do druku przechodzi przez wiele rąk - od konsultantów, przez speców wydawniczych po obróbkę tekstu.
Tutaj tego nie widać. Jest za to autor, taki jakie jest na prawdę. Bez makijażu.
Marketing wielu firm często właśnie opiera się na nakładaniu kolejnych warstw pudru. Tam nie pracują zwykli ludzie. To grupa osób, która przez całe swoje życie osiąga sukcesy! A teraz mają do zaoferowania doskonały produkt czy usługę. Musisz to mieć.
To wszystko jest bardzo piękne. Tylko ile w tym prawdy? Ile ludzi w ludziach?
...
Sama książka warta uwagi. Autor zainspirował mnie w kilku tematach.
Na minus:
1. Nie wiadomo kto jest grupą docelową. Sporo jest w niej banałów.
2. Całość wygląda jakby była papierową wersją bloga autora. Średnia długość rozdziału to 2 strony.
3. Sama koncepcja bezmarketingu jest - po prostu - zabiegiem marketingowym
Mimo wszystko warto przeczytać.
Inna niż wszystkie inne ;-)
Autor na każdej stronie próbuje sobie żartować pokazując dystans lub np. wyolbrzymiając swoje słabości.
Co prawda jego dowcip średnio śmieszy, ale sama książka dostaje ciekawy wyróżnik. Zwłaszcza jeśli popatrzymy na to z punktu widzenia marketingu.
Większość pozycji jest zwykle wygłaskana po sto razy. Zanim książka trafi do druku przechodzi...
2015-11-20
Jak dla mnie to prawdziwa perełka.
Autor przedziera się przez setki badań na temat wpływu reklamy i przedstawia najważniejsze z nich w przystępnej formie.
Jest tam wszystko co pracownik działu reklamy widzieć musi - samo mięso!
Oczywiście każdy z poszczególny wątków można drążyć jeszcze bardziej, ale już ta pozycja daje bardzo dobry przegląd psychologicznych aspektów reklamy.
Poza tym sam autor wydaje się bardzo sympatyczną osobą.
Jego poczucie humoru i skromność sprawiają, że czyta się z przyjemnością.
Zdecydowanie polecam!
Jak dla mnie to prawdziwa perełka.
Autor przedziera się przez setki badań na temat wpływu reklamy i przedstawia najważniejsze z nich w przystępnej formie.
Jest tam wszystko co pracownik działu reklamy widzieć musi - samo mięso!
Oczywiście każdy z poszczególny wątków można drążyć jeszcze bardziej, ale już ta pozycja daje bardzo dobry przegląd psychologicznych aspektów...
Za mało konkretów, za dużo lania wody...
Niestety książka ma na prawdę mało wspólnego z marketingiem, a mówienie, że marketing to zarządzanie jest przesadą.
Moim zdaniem marketing powinien wpływać na zarządzanie, ale nie może być mu równy.
Generalnie znajdziemy tutaj wiele teorii Druckera z jego różnych książek na temat zarządzania i próbę przełożenia tych wniosków na marketing.
Osobiście oczekiwałem sensowniejszego...
Najlepszą lekcją jaką może dać ta książka na temat marketingu jest skuteczna metoda promocji wydawniczej: Wykorzystaj znane nazwiska
Przedmowa: Kotler
Treść na podstawie przemyśleń: Druckera
Sprzedaż gwarantowana ;)
Za mało konkretów, za dużo lania wody...
więcej Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo toNiestety książka ma na prawdę mało wspólnego z marketingiem, a mówienie, że marketing to zarządzanie jest przesadą.
Moim zdaniem marketing powinien wpływać na zarządzanie, ale nie może być mu równy.
Generalnie znajdziemy tutaj wiele teorii Druckera z jego różnych książek na temat zarządzania i próbę przełożenia tych wniosków na...